Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naisia oikeasti närästä ollenkaan sellainen mies, jota naiset eivät voisi romanttisessa mielessä pätkääkään kiinnostaa?

Vierailija
27.08.2026 |

Kun heillä ei ole mitään mahdollisuutta päästä tuollaista ihmistä kontrolloimaan. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monia naisia häiritsee se että komea mies ei ole kiinnostunut naisista mutta ei ne naiset siitä silti ongelmaa tee

Monet eivät edes koe häiritsevän hyvännäköistä haluttavana kumppanina koska siitä seuraa omat ongelmansa.

Vierailija
42/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei närästä. Mulla on yksi sellainen naapuri. Komea, pitkä ja kiva. On mukavaa, kun hänen kanssa voi todella luontevasti jutella. Hän ei tupakoi eikä käytä päihteitä. Sellainen nauravainen ja tykkää koirista.

Huokailen kyllä hänen selän takana, mutta tippaakaan ei närästä. Tiedän, että olisin tyystin väärä nainen hänelle, jos häntä ylipäätään kiinnostaisi parisuhteet.

No sano sille. Et sie välttämättä kaikkea siitä tiedä. Jos ei muuta niin kyllä sen päivä ainakin paranee veikkaisin.

Naisten ei myöskään ole tapana juntisti kommentoida toiselle hänen ulkonäköään.

Joopa joo. Mitenkäs vaikkapa tunnettujen julkkisnaisten tuomioita saaneet vainoajat? Aivan. Hulluja on naisissa JA miehissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimman näköisillä hoikilla miehillä on lähes poikkeuksetta upea poikaystävä.

Seuraavassa elämässä haluan olla kaunis ja moraaliton mies, jolla on liuta muita miehiä. 🥰

Jostain syystä et siis halua olla kaunis ja moraaliton nainen, jolla on liuta muita miehiä? Miksi et?

Naisille miehistä on haittaa enemmän kuin miehille.

Vierailija
44/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään uhraat yhtään ylimääräistä ajatusta sellaiseen naiseen, joka ei sinua millään tapaa kiinnosta? Ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä, ei niitä kiinnosta muut ellei siinä toisessa ole jotain kiinnostavaa. Ja suurimmassa osassahan ei ole. 

Etkö ole oikeasti törmännyt ilmiöön missä miehet keskittyvät nokkimaan naisen ulkonäköä kun nainen on esillä ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä. Aivan kuin nainen loukkaisi heitä olemalla palvelemasta juuri heidän ulkonäköpreferenssejä.

Ei naiset huutele someissa miesurheilijoille, -poliitikoille jne. siitä kuinka he ovat epäviehättäviä.

Äärimmäinen esimerkki taisi olla tämä missä miehet joukoin loukkaantuivat jollekin viehättävälle naisurheilijalle, koska tämä oli lesbo. Nimi on unohtunut, ei kauaa aikaa. Silti, wtf :D

Mulla tuli instassa vastaan nainen, joka teki itse lasisia lampunvarjostimia. Kaikki sisältö liittyi siis näihin varjostimiin ja osa videoita missä nainen teki näitä käsitöitään.

Kommenttikenttä oli täynnä miesten raivoa siitä kuinka nainen ei ollut heidän mielestään viehättävä. 

Pidetäänpä kuitenkin mielessä, että jos näet ryhmän miehiä urputtamassa naisen ulkonäöstä he ovat vain pieni, äänekäs ryhmä yksilöitä eivätkä ”miessukupuoli”. Samanlaisia vikapäitå on kummassakin sukupuolessa ja niissä sukupuolettomissakin. 

Not all men, but always men.

Vierailija
45/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, jälleen joku mies kuvittelee, että kaikki naiset itkeskelee yöt läpeensä miesten (joita muuten on jokunen miljardi, joten itkusta ei ihan heti tule loppua), jotka eivät ole heistä kiinnostuneita, vuoksi. 

Vierailija
46/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monia naisia häiritsee se että komea mies ei ole kiinnostunut naisista mutta ei ne naiset siitä silti ongelmaa tee

Jep, tässä olet oikeassa. Naisia häiritsee se, että yleensä hyvännäköiset ja muutenkin kivat miehet eivät ole kiinnostuneita naisista, vaan toisista miehistä. 

Ei ole helppoa naisena olla hetero.

Mua ei ainakaan yhtään närästä. Mulla on yksi hyvä kaveri, lasteni ikäinen mies. Komea kuin mikä. Mutta hän on tosiaan kiinnostunut vain miehistä. Vaikka olisikin kiinnostunut naisistakin, niin tuskin kuitenkaan äitinsä ikäisestä :D

Mitä vikaa vähän maturemmassa. ;D Nainen paranee vanhetessaan. Sille kasvaa viisautta ja kärsivällisyyttä.

Vierailija
47/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään uhraat yhtään ylimääräistä ajatusta sellaiseen naiseen, joka ei sinua millään tapaa kiinnosta? Ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä, ei niitä kiinnosta muut ellei siinä toisessa ole jotain kiinnostavaa. Ja suurimmassa osassahan ei ole. 

Etkö ole oikeasti törmännyt ilmiöön missä miehet keskittyvät nokkimaan naisen ulkonäköä kun nainen on esillä ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä. Aivan kuin nainen loukkaisi heitä olemalla palvelemasta juuri heidän ulkonäköpreferenssejä.

Ei naiset huutele someissa miesurheilijoille, -poliitikoille jne. siitä kuinka he ovat epäviehättäviä.

Äärimmäinen esimerkki taisi olla tämä missä miehet joukoin loukkaantuivat jollekin viehättävälle naisurheilijalle, koska tämä oli lesbo. Nimi on unohtunut, ei kauaa aikaa. Silti, wtf :D

Mulla tuli instassa vastaan nainen, joka teki itse lasisia lampunvarjostimia. Kaikki sisältö liittyi siis näihin varjostimiin ja osa videoita missä nainen teki näitä käsitöitään.

Kommenttikenttä oli täynnä miesten raivoa siitä kuinka nainen ei ollut heidän mielestään viehättävä. 

Pidetäänpä kuitenkin mielessä, että jos näet ryhmän miehiä urputtamassa naisen ulkonäöstä he ovat vain pieni, äänekäs ryhmä yksilöitä eivätkä ”miessukupuoli”. Samanlaisia vikapäitå on kummassakin sukupuolessa ja niissä sukupuolettomissakin. 

Tämä juuri. Ei ole kunnon miesten vika, että 95 % heistä pilaa loppujen maineen.

Vierailija
48/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelin märkä uni, että jotain naista harmittaisi taas incelin tekemiset. 

Miehiä sitä tuntuu harmittavan juuri se, että naisia ei harmita mikään miehiin liittyvä :D Koita kestää.

Semmoista se on kun maailmaan mahtuu vain minä ja mun muna, minä ja mun muna, minäjamunmuna, minäjamu....

Vierailija
49/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on lukuisia ketjuja siitä, kuinka miehet valittavat naisten ulkonäöstä tai muusta sen sijaan, että keskittyisivät vain itseään kiinnostaviin naisiin.

Miehet ovat outoja.

Tai että kokisivat myötätuntoa heitä kohtaan. 

Vierailija
50/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, jälleen joku mies kuvittelee, että kaikki naiset itkeskelee yöt läpeensä miesten (joita muuten on jokunen miljardi, joten itkusta ei ihan heti tule loppua), jotka eivät ole heistä kiinnostuneita, vuoksi. 

Mä siis just vietin yön itkien, kun ajattelin kuinka paljon pelkästään Uudessa-Seelannissa on miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta. Eivät edes tiedä minun olevan olemassa!

Vierailija
51/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
52/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kuten eivät närästä myöskään miehet joista eivät voisi olla itse romanttisesti kiinnostuneita.

Se on enemmän miesten juttu ottaa henkilökohtaisesti sekä se, että joku nainen ei ole heistä kiinnostunut ja myös oudosti sen, että joku nainen on heidän itsensä mielestä epäkiinnostava.

Miehet ovat kovin tunteellisia ja hormoniensa armoilla. Tapa möläytellä pyytämättä oma mielipide jos on huonoa kasvatusta.

:D ne on ne testosterinit se tekosyy käyttäytyä paskamaisesti.

Vierailija
53/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Ei ole kunnon miesten vika, että 95 % heistä pilaa loppujen maineen.

Ok, eli taas yksi miesvihapropagandan levittäjä. Toimitko mielelläsi Venäjän hybridisodan välineenä? 

Vierailija
54/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimman näköisillä hoikilla miehillä on lähes poikkeuksetta upea poikaystävä.

Seuraavassa elämässä haluan olla kaunis ja moraaliton mies, jolla on liuta muita miehiä. 🥰

Jostain syystä et siis halua olla kaunis ja moraaliton nainen, jolla on liuta muita miehiä? Miksi et?

Mä voisin olla. Mutta vain rahasta. Kuten Suski. Ja nauraa matkalla pankkiin. 

Vierailija
55/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli taas yksi miesvihapropagandan levittäjä. Toimitko mielelläsi Venäjän hybridisodan välineenä? 

LÄÄKKEET!!!!!

Vierailija
56/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: tumputtaa innoissaan itsekseen ja tuumaa, että 'Kyllä nyt naista harmittaa, että täällä itsekseni tumputtelen, että en edes huolisi pillua vaikka tarjoaisi, että kyllä nyt naista harmitta ja valvoo varmaan yöt kun en yritä iskeä ja siinä sitten miettii, että miksi kunnon mies ei olekaan kiinnostunut ja kyllä nyt nainen varmaan miettii miksi en ehdottele seksijuttuja ja kyllä nyt naista harmittaa...'

Nainen: kieltäydyttyään kohteliaasti kävelytreffeistä, elelee rauhassa omaa elämäänsä ja nauttii vapaudestaan ja tekemistään fiksuista valinnoista.

Vierailija
57/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä siis just vietin yön itkien, kun ajattelin kuinka paljon pelkästään Uudessa-Seelannissa on miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta. Eivät edes tiedä minun olevan olemassa!

Itse aloitin viime viikolla Italian miehistä 😭Seuraavaksi norjalaiset miehet. Sitten ehkä joku latinomaa?

Vierailija
58/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi närästäisi? Suurin osa miehistä on sellaisia, jotka eivät voisi minua kiinnostaa romanttisessa eikä seksuaalisessa mielessä. Vain kaksi seksuaalisesti kiinnostavaa miestä olen tavannut. Romanttisessa mielessä kiinnostavia vähän useamman, mutta vain yhden, joka on sosiaalisesti, romanttisesti ja seksuaalisesti viehättävä minun mielestäni.

Vierailija
59/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin viime viikolla Italian miehistä 😭Seuraavaksi norjalaiset miehet. Sitten ehkä joku latinomaa?

Entäs Tonga?!?! Ei auta enää Pepcid eikä Somac, vitu*ttaa kun tongalaiset ei oo kiinnostuneita musta. Vedän ranteet auki. Kyllä.

Vierailija
60/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Tonga?!?! Ei auta enää Pepcid eikä Somac, vitu*ttaa kun tongalaiset ei oo kiinnostuneita musta. Vedän ranteet auki. Kyllä.

Mä aloin aakkosjärjestyksessä, ja pääsin tosi nopeasti yli Afganistanin ja Albanian miehistä. Alankomaalaiset vähän harmittivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi