Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naisia oikeasti närästä ollenkaan sellainen mies, jota naiset eivät voisi romanttisessa mielessä pätkääkään kiinnostaa?

Vierailija
27.08.2026 |

Kun heillä ei ole mitään mahdollisuutta päästä tuollaista ihmistä kontrolloimaan. 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinäkään uhraat yhtään ylimääräistä ajatusta sellaiseen naiseen, joka ei sinua millään tapaa kiinnosta? Ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä, ei niitä kiinnosta muut ellei siinä toisessa ole jotain kiinnostavaa. Ja suurimmassa osassahan ei ole. 

Vierailija
2/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko kaikille naisille etteivät he kiinnosta sinua vai mistä minä tietäisin asian? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kuten eivät närästä myöskään miehet joista eivät voisi olla itse romanttisesti kiinnostuneita.

Se on enemmän miesten juttu ottaa henkilökohtaisesti sekä se, että joku nainen ei ole heistä kiinnostunut ja myös oudosti sen, että joku nainen on heidän itsensä mielestä epäkiinnostava.

Vierailija
4/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään uhraat yhtään ylimääräistä ajatusta sellaiseen naiseen, joka ei sinua millään tapaa kiinnosta? Ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä, ei niitä kiinnosta muut ellei siinä toisessa ole jotain kiinnostavaa. Ja suurimmassa osassahan ei ole. 

Täällä on lukuisia ketjuja siitä, kuinka miehet valittavat naisten ulkonäöstä tai muusta sen sijaan, että keskittyisivät vain itseään kiinnostaviin naisiin.

Miehet ovat outoja.

Vierailija
5/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se närästäisi? Yksi ruinaaja vähemmän.

Vierailija
6/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kuten eivät närästä myöskään miehet joista eivät voisi olla itse romanttisesti kiinnostuneita.

Se on enemmän miesten juttu ottaa henkilökohtaisesti sekä se, että joku nainen ei ole heistä kiinnostunut ja myös oudosti sen, että joku nainen on heidän itsensä mielestä epäkiinnostava.

Miehet ovat kovin tunteellisia ja hormoniensa armoilla. Tapa möläytellä pyytämättä oma mielipide jos on huonoa kasvatusta.

Vierailija
7/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun niitä ei kiinnosta se mies ollenkaan miksi se vaivaisi?

Vierailija
8/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Siis miksi minua kiinnostaisi sellainen ihminen joka ei ole millään tavalla kiinnostunut minusta? Miten ristissä teillä on inceleillä on noi piuhat? 

Vierailija
9/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole oikeasti törmännyt ilmiöön missä miehet keskittyvät nokkimaan naisen ulkonäköä kun nainen on esillä ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä. Aivan kuin nainen loukkaisi heitä olemalla palvelemasta juuri heidän ulkonäköpreferenssejä.

Ei naiset huutele someissa miesurheilijoille, -poliitikoille jne. siitä kuinka he ovat epäviehättäviä.

Vierailija
10/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyseenlainen mies ja minun omaa siskoakaan ei asia hetkauta pätkääkään. Ainut mikä sitä kiinnostaa on että olen hengissä ja voin hyvin. Ei se sille mitään voi tehdä.

Vierailija
11/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sellainen eläin että niitä ei kiinnosta edes oma perhe vittuakaan jos ne ei ole tarpeeksi läheisiä sen perheen kanssa. Miksi joku tuntematon kiinnostaisi niin paljon että se aiheuttaisi närästystä?

Vierailija
12/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monia naisia häiritsee se että komea mies ei ole kiinnostunut naisista mutta ei ne naiset siitä silti ongelmaa tee

Vierailija
13/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole oikeasti törmännyt ilmiöön missä miehet keskittyvät nokkimaan naisen ulkonäköä kun nainen on esillä ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä. Aivan kuin nainen loukkaisi heitä olemalla palvelemasta juuri heidän ulkonäköpreferenssejä.

Ei naiset huutele someissa miesurheilijoille, -poliitikoille jne. siitä kuinka he ovat epäviehättäviä.

Äärimmäinen esimerkki taisi olla tämä missä miehet joukoin loukkaantuivat jollekin viehättävälle naisurheilijalle, koska tämä oli lesbo. Nimi on unohtunut, ei kauaa aikaa. Silti, wtf :D

Vierailija
14/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa pitää Renniet mukana, niin ei närästä. 

Vierailija
15/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Jos/kun mies ei kiinnosta yhtään, hän on ihminen muiden joukossa.

Helpompaa jutella kenenlie kanssa, kuin kiinnostavan miehen.

Vierailija
16/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kasvanut tynnyrissä? Miehethän ovat raivoissaan niille naisille, jotka eivät pyri miellyttämään miehiä ja näyttäytyvät romanttisesti/seksuaalisesti heille epäkiinnostavina.

Vierailija
17/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ääliö oikein höpiset?

Vierailija
18/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monia naisia häiritsee se että komea mies ei ole kiinnostunut naisista mutta ei ne naiset siitä silti ongelmaa tee

Jep, tässä olet oikeassa. Naisia häiritsee se, että yleensä hyvännäköiset ja muutenkin kivat miehet eivät ole kiinnostuneita naisista, vaan toisista miehistä. 

Ei ole helppoa naisena olla hetero.

Vierailija
19/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei närästä. Mulla on yksi sellainen naapuri. Komea, pitkä ja kiva. On mukavaa, kun hänen kanssa voi todella luontevasti jutella. Hän ei tupakoi eikä käytä päihteitä. Sellainen nauravainen ja tykkää koirista.

Huokailen kyllä hänen selän takana, mutta tippaakaan ei närästä. Tiedän, että olisin tyystin väärä nainen hänelle, jos häntä ylipäätään kiinnostaisi parisuhteet.

Vierailija
20/66 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni komea mies on homo, mutta c'est la vie. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi