Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu miehen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä

Vierailija
26.08.2026 |

Onko täällä ketään kuka olisi alkuvaiheessa pitänyt kumppaniaan epämiellyttävänä ja myöhemmin oppinut tykkäämään hänen ulkonäöstään?

Voiko näin tapahtua vai pitäisikö ulkonäön heti tehdä vaikutus? 

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina joskus käynyt niin, että en ole ihan aluksi pitänyt jonkun ulkonäöstä, mutta kun olen tutustunut ihmiseen ja tykästynyt luonteeseen, myös ulkonäkö on alkanut miellyttää. Ja toisaalta aluksi hyvältä näyttänyt ihminen on joskus alkanut näyttää minun silmääni vastenmieliseltä, jos hän on osoittautunut muuten inhottavaksi ihmiseksi. 

Vierailija
42/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut tyyppiin, joka ei ensisilmäyksellä mikään komea ole ollut, mutta kyllä jokainen mies sentään miellyttävä on ollut ulkonäöltään. Tyyppi, joka on ok. 

En nyt sentään jonkun "epämkiellyttävän" näköisen kanssa edes aloittaisi seurustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut itselleni. Olen vain sellaisten miesten kanssa, joita pidän komeina, koska muuten ei syty seksuaalista kipinää.

Tämä, paitsi komea ei ole yhtä kuin seksuaalinen kipinä. Joku voi olla komea, mutten halua seksiä.

Mies voi olla komea, mutta ei seksikäs.

Jos mies on seksikäs, hän on myös komea.

Jos mies ei ole komea, hän ei ole seksikäs.

Rumuus tarkoittaa, että hänessä on jotain ällöttävää joka pilaa kaikki seksihalut. 

Vierailija
44/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellaista Kaunotar ja Hirviö -propagandaa. Että naisen pitää suostua kenelle tahansa vanhalle hampaattomalle ukkelille, ettei vaan jää yksin. Ja lopulta sitten sokeutuu miehen rumuudelle ja elää muka onnellisena vanhuksen hoitajana.

Vierailija
45/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmine ja Hjallis Harkimo 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Mitäs vikaa Heiskasessa? Vaikuttaa olevan ihan hyväkuntoinen tyyppi.

Samaa ihmettelin, ja mikä ääni! 🙏😍

Vierailija
46/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi olla sellaisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä. Seksi ja fyysinen läheisyys olisi kamalaa silloin.

Enkä ole koskaan ihastunut sellaiseen jonka ulkonäkö ei miellyttäisi. Tai ihastunut ilman samanaikaista seksuaalista halua.

Vierailija
47/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tavannut miestä jonka ulkomuoto olisi heti viehättänyt. Se viehätys tulee vasta kun toista oppii tuntemaan ja hänestä pitää. 

Vierailija
48/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei ole kovin tyytyväinen miehensä ulkonäköön, joten jonon jatkoksi vaan. 

Vierailija
49/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine ja Hjallis Harkimo 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Donald ja Melania

Vierailija
50/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että kumppanissa voi ihastua moniin eri ominaisuuksiin. Tietysti pitää olla ystävällinen, huolehtivainen ja siisti, pukeutua siististi. Minulle miehen ei tarvitse olla mikään Ken, vaan on tärkeää, että hän on mukava ja on esim miellyttävä hymy.

Vierailija
51/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystyisi olla sellaisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä. Seksi ja fyysinen läheisyys olisi kamalaa silloin.

Enkä ole koskaan ihastunut sellaiseen jonka ulkonäkö ei miellyttäisi. Tai ihastunut ilman samanaikaista seksuaalista halua.

Juu no ei saa olla vastenmielisen näköinen, esim epäsiisti ja hampaita puuttuu,vaatteet kulahtaneet ja virttyneet. Mutta ei tarvitse olla täydellinen

Vierailija
52/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko rumia lapsia? 

Vierailija
53/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei tavallaan ole mitenkään erityisen ruma edes, mutta hänellä on muutama piirre jotka eivät ehkä ole komeina pidettyjä. 

Ap

Kehottaisin miettimään onko hän sen näköinen että sytyt hänen ulkonäöstään? Häiritseekö ne piirteet jos olette lähekkäin eli tuleeko luotaantyöntävä olo?

Jos mietit sitä, että jotkut piirteet eivät ole yleisen komeuskäsityksen mukaisia, kyse on aika eri asiasta. Olet kenties jotenkin epävarma? Silloin mielesi voikin muuttua.

Jotkut naisethan saattaa esim. syttyä ylipainoisesta miehestä vaikka se ei ole yleinen komeusihanne. Se on heidän oma henkilökohtainen mieltymyksensä.

Vierailija
54/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi päähän.

Vierailija
55/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu no ei saa olla vastenmielisen näköinen, esim epäsiisti ja hampaita puuttuu,vaatteet kulahtaneet ja virttyneet. Mutta ei tarvitse olla täydellinen

Minulla on se rima joka pitää ylittää että tulee tunteita, eikä tämä ole tahdonvarainen asia. Rima on korkea enkä ikinä aio olla romanttisessa/seksuaalisessa kontaktissa sellaisen kanssa joka ei rimaa ylitä. Aiheuttaisin itselleni vain traumat sillä (tunteeton seksuaalinen kanssakäyminen on itselleni ehdoton ei).

Olen huomannut että minulla on oma tyyppi johon ihastun, joku voi siis olla esim. yleisellä mittapuulla komea mutta minua ei sytytä. Brad pitt on tästä hyvä esimerkki, ei vaan iske minuun.

Joku haiseva vastenmielisen näköinen on sitten siellä toisessa ääripäässä eli hyvin vastenmielinen siinä mielessä ajateltuna.

Vierailija
56/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vaan aina sokkotreffeillä sen kans, niin ei tarvi katsella... 😉

Vierailija
57/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tieten tahtoen suostut harrastaman loppuelämäsi seksiä miehen kanssa joka ällöttää sua seksuaalisesti? Ootko ihan terve.

no mutkun pitää olla joku ettei joku vain luule että on yksin ja ei kelpaa kenellekään :D ja näitä tyyppejähän riittää niin miehissä kuin naisissa.

Vierailija
58/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö voi muuttua väistämättä elämän mennessä eteenpäin. Hiukset harvenevat/lähtevät, voi tulla ryppyjä ja keho muuttua. Niille ei voi mitään, toki elämäntavat vaikuttavat jonkin verran.

Mutta sitten voi katsoa seinältä nuoruuden hääkuvaa, jossa molemmat olivat timmejä ja seksikkäitä ja palauttaa mieleen rakastumisen tunteen. 

On ihan eri asia aloittaa parisuhde hyvännäköisen ihmisen kanssa ja vanhentua yhdessä kuin yrittää väkisin sopeutua suhteeseen epämiellyttävän kanssa, jonka likaisia hampaita ja haisevaa hengitystä inhoaa.

Vierailija
59/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun sellaiseen josta tykkään todella paljon ulkoisesti. Sellainen mies on myös vanhetessaan silmissäni komea.

Mies ei kuitenkaan saa olla todella paljon vanhempi, koska sellaiset tuntuvat luotaantyöntäviltä. Olen aina ollut sellainen jonka miesihanne muuttuu aina vanhemman näköiseksi kun itse vanhenen. Aina kiinnostaa ne jotka eivät ole kauheasti nuorempia eikä vanhempia.

Kumppanin runsasta lihomista pitäisin kuitenkin huonona juttuna. Mutta on se silti eri asia kun on jo rakastunut siihen ihmiseen ja ollut pitkään yhdessä, niin silloin rakastaa vaikka toinen jonkin verran lihoisikin. Halut kyllä menisi. Ja jos paino nousisi oikeasti tosi ylös, niin en pystyisi läheisyyteen enää. Tämä tuntuu vähän vaikealta myöntää. Mutta mies saa luvan huolehtia jossain määrin painostaan, koska niin teen minäkin.

Vierailija
60/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei tavallaan ole mitenkään erityisen ruma edes, mutta hänellä on muutama piirre jotka eivät ehkä ole komeina pidettyjä. 

Ap

Älä nyt ainakaan mitään yleistä käsitystä ajattele. Kauneus on katsojan silmässä. Tärkeintä mitä itse tunnet ja ajattelet. Monet täällä sanoo, että mies osoittautuikin täydeksi mul'uksi. No eihän sellaisesta kukaan tykkää.

Kyse oli, että jos miehen luonne on kaikin puolin ihana, on kemiaa ja seksi sujuu niin vaikuttaako puute ulkonäössä? Mulla ei kyllä yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi