Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelu miehen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä

Vierailija
26.08.2026 |

Onko täällä ketään kuka olisi alkuvaiheessa pitänyt kumppaniaan epämiellyttävänä ja myöhemmin oppinut tykkäämään hänen ulkonäöstään?

Voiko näin tapahtua vai pitäisikö ulkonäön heti tehdä vaikutus? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en seurustele muiden kuin kauniiden naisten kanssa. m49

Vierailija
2/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Alkuun en tykännyt, sitten tykkäsin, mutta muutaman vuoden päästä huomasin, että hän ei ollut pelkästään ulkoa päin ruma vaan myöskin sisäisesti. Sillä ulkonäöllä olisi luullut edes osaavan jonkinlaiset käytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 jatkaa vielä sen verran että, omaa rimaa ei kannata laskea.

Vierailija
4/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut itselleni. Olen vain sellaisten miesten kanssa, joita pidän komeina, koska muuten ei syty seksuaalista kipinää.

Vierailija
5/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tieten tahtoen suostut harrastaman loppuelämäsi seksiä miehen kanssa joka ällöttää sua seksuaalisesti? Ootko ihan terve.

Vierailija
6/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut itselleni. Olen vain sellaisten miesten kanssa, joita pidän komeina, koska muuten ei syty seksuaalista kipinää.

Tämä, paitsi komea ei ole yhtä kuin seksuaalinen kipinä. Joku voi olla komea, mutten halua seksiä.

Vierailija
7/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on ihan mahdollista. Ominaistuoksua on vaikeampi muuttaa.

Vierailija
8/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ällötä minua seksuaalisesti. Päin vastoin meillä on tosi hyvä seksuaalinen kemia. Hänellä on ainoastaan kasvoissa sellaisia piirteitä mistä en niin pidä. Oppiiko niistä ajallaan tykkäämään?

Ap

Vierailija
9/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla se meni niin että hyvin laiha mies kiinnostui minusta ja minä ajattelin että kun se on niin kauhean laiha. 3 kuukautta me tutustuttiin harrastuksessa ja lopulta lähdin treffeille kun olin oppinut tuntemaan vähän ja oli tosi mukava jne. Kyllä me yhteen jäätiin ja sitten se kyllä lihoikin.... vähän liikaakin

Vierailija
10/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis seurustelisit jos joku suostuisi.

Vierailija
11/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi näin. Kesti jopa pari vuotta kunnes aloin näkemään hänet hyvännäköisenä. Hän oli niin ihana ja kohteli minua niin hyvin, joten päätin jäädä suhteeseen vaikka alussa epäröinkin.

Vierailija
12/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ole komea, muttei kuitenkaan ällötä minua. Hän on kiltti ja kohtelee minua hyvin. Tunnen tulevani kuulluksi ja olevani syvästi rakastettu. Seksi sujuu.

Vierailija
13/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran seksi toimii ja mies on muuten täysi kymppi niin joo, ulkonäöstä voi alkaa tykkäämään. Mutta jos joku ärsyttää jo alkuvaiheessa niin ihan taatusti sama asia nousee jossain vaiheessa uudelleen ärsyttämään. 

Vierailija
14/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kumppanin ulkonäön tarttee nyt ainakin jollain tavalla miellyttää mun silmää heti alusta asti. En mä jaksa ootella, että ehkä alkaa näyttämään ihan kivalta myöhemmin. 

Vierailija
15/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ulkonäön pitää sytyttää.

Voisin kai olla huononnäköisen miehen kanssa, jos mies olisi rikas ja saisin elää aidosti makeaa elämää. Lahjoja ja matkoja yms. Iso plussa jos miehellä olisi matala libido niin tarvisi harvakseltaan olla hänen kanssaan intiimisti.

Otan kuitenkin mieluiten sen komean, seksikkään ja ok-tuloisen miehen. 

Vierailija
16/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet ja naiset on varmimpia pettäjiä parisuhteissa. Hyvännäköiset ihmiset on tottunut siihen että saa kehuja ja flirttailuja mutta rumat menee heti haarat levälleen kun vilkaiseekin niihin päin. Olen kuullut että varmimmin sukupuolitaudin saa juuri heiltä.

Vierailija
17/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis seurustelisit jos joku suostuisi.

Ei ole ollut sen suhteen ongelmia. m49

Vierailija
18/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaan totut siihen ja kun se ihminen on sulle ystävällinen niin sun aivot alkavat kehittämään itselleen tarinaa että sun on tykättävä siitä ja myös sitä että se on hyvännäköinen koska sun mieli toimii niin että se haluaa uskotella itselleen ja lopulta se myös uskoo kaiken sen mitä se on uskotellu. Ulkonäkö pelaa isoa roolia suhteiden muodostamisessa, sitä on turha kiistää. 

Vierailija
19/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sanoit itse avainsanat eli teillä on kemiaa. Kyllä se siitä lähtee, rakastuminen tekee toisen kauniiksi. Jos toinen tuntuu vastenmieliseltä, se on eri asia. Jos mies on jotenkin epätavallisen näköinen tai "ei tarpeeksi edustava" standardeihisi nähden, miettisin sinuna kuinka tärkeitä tuollaiset pinnalliset asiat oikeasti ovat verrattuna siihen että synkkaa ja löytää jonkun jota oikeasti rakastaa. Pitkässä parisuhteessa toinen lihoo, kaljuuntuu, vanhenee, kenties sairastuu - harva lähtee onnellisesta liitosta tällaisten asioiden takia. Miksi siis kieltäytyisit onnellisen liiton mahdollisuudesta tällaisten asioiden takia.

Vierailija
20/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine ja Hjallis Harkimo 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen