Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu miehen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä

Vierailija
26.08.2026 |

Onko täällä ketään kuka olisi alkuvaiheessa pitänyt kumppaniaan epämiellyttävänä ja myöhemmin oppinut tykkäämään hänen ulkonäöstään?

Voiko näin tapahtua vai pitäisikö ulkonäön heti tehdä vaikutus? 

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani täyttää ns. minimivaatimukset (jokaisella omansa), niin sen jälkeen ulkonäöllä on tuskin merkitystä. Ainakin jos rakastuu (juu, rakkaus tekee toisen kauniiksi). Tämän huomasin omissa ihastuksissa kohdallani nuoruudessa, ja näin kävi myös minulle ja sittemmin lapsilleni. Ja niin päin, että ihan keskinkertaisen näköisenä nörttipoikana onnistuin saamaan vaimokseni koko kampuksen kauneimman tytön.  

Vierailija
22/82 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sanoit itse avainsanat eli teillä on kemiaa. Kyllä se siitä lähtee, rakastuminen tekee toisen kauniiksi. Jos toinen tuntuu vastenmieliseltä, se on eri asia. Jos mies on jotenkin epätavallisen näköinen tai "ei tarpeeksi edustava" standardeihisi nähden, miettisin sinuna kuinka tärkeitä tuollaiset pinnalliset asiat oikeasti ovat verrattuna siihen että synkkaa ja löytää jonkun jota oikeasti rakastaa. Pitkässä parisuhteessa toinen lihoo, kaljuuntuu, vanhenee, kenties sairastuu - harva lähtee onnellisesta liitosta tällaisten asioiden takia. Miksi siis kieltäytyisit onnellisen liiton mahdollisuudesta tällaisten asioiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
24/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Alkuun en tykännyt, sitten tykkäsin, mutta muutaman vuoden päästä huomasin, että hän ei ollut pelkästään ulkoa päin ruma vaan myöskin sisäisesti. Sillä ulkonäöllä olisi luullut edes osaavan jonkinlaiset käytöstavat.

Sama kokemus.

Sisäinen rumuus: muiden kadehtiminen, onneton itsetunto, muiden satuttamisesta nauttiminen, katkeruus kaikkia ikuisuuden vanhoja juttuja kohtaan, muiden ruma arvostelu...

Kaikki nämä tulivat pikkuhiljaa, kun suhde eteni ja ne tekivät miehestä ihan kokonaisvaltaisesti äärimmäisen ruman ihmisen.

Vierailija
25/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastuisi/rakastuisi mieheen, jonka piirteet eivät miellytä ja ilman tunteita en ala seurustella.

Hämmästelen vähän tätä, että aletaan olla jonkun suht sopivan kanssa, jos se siitä sitten vaikka joskus alkaa tuntua hyvältä ja muuttuu rakkaudeksi. Yhtä hyvin voisimme siirtyä sovittuihin avioliittoihin. Periaate on aivan sama. 

Mikä ihme tätä kansaa vaivaa?!

Vierailija
26/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä. Selkeästi jakaa vähän mielipiteitä. 

Ap

Vierailija
27/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Laskin kerran standardeja, koska ajattelin, että ei saa olla liian kranttu. Elämän pahin virhe. Se rumin mies paljastui hetken seurustelun jälkeen myös mulkuimmaksi. Vainosi myös jonkin aikaa eron jälkeen.

Tarinan opetus: älä laske standardeja.

Vierailija
28/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö voi muuttua väistämättä elämän mennessä eteenpäin. Hiukset harvenevat/lähtevät, voi tulla ryppyjä ja keho muuttua. Niille ei voi mitään, toki elämäntavat vaikuttavat jonkin verran.

Vierailija
29/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine ja Hjallis Harkimo 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Mitäs vikaa Heiskasessa? Vaikuttaa olevan ihan hyväkuntoinen tyyppi.

Vierailija
30/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi häiritsemään miehen ulkonäkö, vaikka olikin muuten hyvä mies. Miehellä oli suhteettoman suuri pää ja posket pullottivat oudosti suupielistä. En lopulta pystynyt katsomaan miestä päin ollenkaan.

Vierailija
31/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla hyvännäköinen.

Vierailija
32/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavo ja Päivi Lipponen 

Mitäs vikaa Heiskasessa? Vaikuttaa olevan ihan hyväkuntoinen tyyppi.

lipposet... kumpi on se paremman näköinen?

Vierailija
33/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei tavallaan ole mitenkään erityisen ruma edes, mutta hänellä on muutama piirre jotka eivät ehkä ole komeina pidettyjä. 

Ap

Vierailija
34/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei tavallaan ole mitenkään erityisen ruma edes, mutta hänellä on muutama piirre jotka eivät ehkä ole komeina pidettyjä. 

Ap

Eli vain joku pieni asia, jota ihmiset ei yleensä pidä komeana. Eli aika pitkälti vain sinun epävarmuutesi on taustalla. Isot hampaat? Hörökorvat? Pienehkö leuka? Kannattaa enemminkin ajatella niinpäin, että mitä voisin itseni kanssa tehdä, etten miettisi mitä yleisesti pidetään komeana ja mitä muut ajattelevat kun olen sellaisen kanssa. Jos ne ”viat” sua aidosti haittaisi, niin kyllä se heijastuisi seksiin. 

Vierailija
35/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en seurustele muiden kuin kauniiden naisten kanssa. m49

Eli olet rahamiehiä.

Vierailija
36/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo ja Päivi Lipponen 

niinistöt, harlinit-

mitä nää tähän kuuluu.    just noi pitää toisiaan sen näköisinä kuin onkin heidän makunsa.  nyt ei ollut   kyse ikäeroista-   vaan jos sex toimii- mutta joku sen toisen ulkomuodossa ei olekaan niin justmistä pitää. noi eri asioita.

Vierailija
37/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärrä omaa rimaansa🤣

Vierailija
38/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinänsä hassua, että mies voi olla yleisesti ottaen hyvännäköinen muiden mielestä, mutta itse en pidä hänen ulkonäkötyypistään. Joku karumpi taas voi viehättääkin omaa silmää. Ei ole siis kyse komeudesta vaan miehessä voi olla piirteitä, mitkä ei vaan nappaa. Ja ainahan on kyse koko paketista. Itse olen muuttanut mielipidettäni miehestä, ulkonäöstä huolimatta, kun mies osoittautui todella herrasmiesmäiseksi ja itsevarmaksi. Sitten taas olen joutunut lopettamaan tutustumisen jonkin älyttömän turhamaisen asian takia, jota en vaan voi sietää, kuten sen että hartiat ovat hyvin kapeat luisut ja mahan kohta leveämpi. 

Vierailija
39/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se luonne onkin tärkein...kunhan ne 70 muuta kriteeriä täyttyvät ensin.

Vierailija
40/82 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi. 

E

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän