Motivoikaa minua syömään kaurapuuroa iltapalaksi
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Paahdettua sipulia päälle.
Pihviä ja perunaa unohtamatta.
Puuro iltapalalla takaa sen että uni tulee kun hiilaripöhnä sammuttaa valot.
Jottet painaisi enää 110 kiloa. Valas tyyppinen lihominen on rumaa.
. Säästää myös rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön puuroa tai joskus täysjyväleipää aina illalla, aamulla hiilihydraatit väsyttävät ja tekevät pian näläntunteen.
Enpä nyt tiedä, yhdellä tosi ohuella reissumiehellä ja kupilla kahvia pärjää varsin mainiosti lounaalle saakka.
Vierailija kirjoitti:
Jottet painaisi enää 110 kiloa. Valas tyyppinen lihominen on rumaa.
. Säästää myös rahaa.
Paino on normaalin rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coopin crunchy maapähkinävoita ruokalusikallinen sekaan. Ai että, ei paljon tarvitse motivoida
Liikaa kaloreita.
150 200kcal extraa mutta nälkä pysyy loitolla. Semmonen 300kcal annos, parempi kuin 1200kcal pizza iltapalaksi. Ja ap ei maininnut kaloreista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön puuroa tai joskus täysjyväleipää aina illalla, aamulla hiilihydraatit väsyttävät ja tekevät pian näläntunteen.
Aamulla proteiinia kylkeen ni pitää nälkää. Raejuustoa vaikka. Ja pähkinöistä saa hyviä rasvoja. Illalla ei puuro oikein mene, syön vaikka voileivän ja/tai hedelmiä. Kotimaisia omenoitakin alkaa saada.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Tykkään puurosta, kun sen tekee hyvin eli mulle mieluisin on veteen, sitten suola, voita noin teelusikallinen, ja sekoitus. Sit jäisinä mustikoita pakkasesta kevyesti puuron mukaan ja vielä vähän mustikkakeittoa. Raejuustolisäkin sopii yllättävän hyvin jos sattuu olemaan kotona. Mustikat parhaita noin, niin ei mene mössöksi. Mutta tosiaan, alkaa väsyttää kohta. Jos olen vapaapäivänä herännyt tosi aikaisin, eikä ole kiire mihinkään, niin toi on mitä parhain aamupala. Sen jälkeen pienet aamupäikkärit ja kohta alkaa "uusi aamu" virkeänä. Tai oikeastaan sama iltavuoroaamuna, jos herään tyyliin kuudelta, niin klo.9-10 puuro ja saan nukuttua vajaan tunnin, sit päivä menee paljon mukavammin, kuin että olisin ollut vaan hereillä siitä aikaisesta aamusta asti. Illalla en ole puuroa syönyt, mutta varmaan pitäisi, koska siinä käy just noin, että alkaa väsyttää. Siinä ainakin yksi motivaatio ap:lle.
Kaurapuuro neitsytoliiviöljyllä aateloituna on superterveysruokaa. Yksi lautasellinen per ilta on kuin lääkettä vatsalle, mielelle, terveydelle.
Paahdettua sipulia päälle.