Motivoikaa minua syömään kaurapuuroa iltapalaksi
Kommentit (30)
Laita päälle banaania, tuoreita tai pakastettuja herukoita, raejuustoa ja pähkinöitä. Ei se pelkkä puuro, vaan ne höysteet, nam!
Ei taida onnistua. Yritin tänään itsekin siihen motivoitua ja kinkkkujuustomunavoileipä meni kurkusta alas, koska se puuro ei nyt vaan motivoi.
"Syö tuota ennen kuin selkäänsä ottaa". Miten olis ruispala.
Vierailija kirjoitti:
Laitat kädet toimimaan. Tuskin sitä valmista puuroa sitten roskiin heität? Mulle puuro ei ole terveellinen. En osaa syödä sitä ilman että laitan siihen reilusti sokeria. Ei se maistuu miltään jos siinä on vaan suolaa ja voinappi. Siinä pitää olla ainakin kolme ruokalusikallista sokeria. Siksi mä jätän puurot syömättä. Enkä ole ikinä syönyt puuroa marjojen kera.
Kaurapuurossa pitää olla reilu suola niin ei muuta tarvise voisilmän lisäksi
Kuulema hiilaripitoinen iltapala auttaa nukkumaan. Jos oot liikkunut, niin palaudut paremmin.
On se ihan hyvääkin (kun tuunaa mieleisekseen).
Jos on ollut nälässä koko päivän, niin puurokin maistuu unelmalta.
Miksi sun pitää syödä puuroa jos et halua?
Kuka hullu syö illalla puuroa? No, hulluhan vasta tykkääkin...
Varmaan ne kaikki lehmäntisumaitoa vastustavat kommentoijat täällä massuttavat kuin vauvat jotain puuroa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ne kaikki lehmäntisumaitoa vastustavat kommentoijat täällä massuttavat kuin vauvat jotain puuroa. 😂
Keitän puuron aina vodkaan.
Ehtii sitä puuroa syödä myöhemminkin
Kenenkään ei ole pakko syödä kaurapuuroa iltapalaksi tai muutenkaan.
Coopin crunchy maapähkinävoita ruokalusikallinen sekaan. Ai että, ei paljon tarvitse motivoida
Vierailija kirjoitti:
Laitat kädet toimimaan. Tuskin sitä valmista puuroa sitten roskiin heität? Mulle puuro ei ole terveellinen. En osaa syödä sitä ilman että laitan siihen reilusti sokeria. Ei se maistuu miltään jos siinä on vaan suolaa ja voinappi. Siinä pitää olla ainakin kolme ruokalusikallista sokeria. Siksi mä jätän puurot syömättä. Enkä ole ikinä syönyt puuroa marjojen kera.
Kokeile puuroa ja lempijogurttiasi
Vierailija kirjoitti:
Coopin crunchy maapähkinävoita ruokalusikallinen sekaan. Ai että, ei paljon tarvitse motivoida
Liikaa kaloreita.
Minä syön puuroa tai joskus täysjyväleipää aina illalla, aamulla hiilihydraatit väsyttävät ja tekevät pian näläntunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile puuroa ja lempijogurttiasi
Tai Valion 8kcal mehukeittoa.