Kisa: kuka on nähnyt livenä superimman julkkiksen? Valehtelu kielletty, nyt tähän vain todelliset tapaukset!
Kommentit (89)
 Markus Pöyhönen ja tämän tyttöystävä Sofia Zida.
 Olivat niin rakastuneen näköisiä :)
Vierailija:
Oon ollu samalla mökillä koko viikonlopun bilettämässä jope ruonansuun kanssa.;)
 Ei kai rouva Ahtisaari ole opettanut Simonkallion eikä Peltolan koulussa?
 Toni Nieminen
 Lola Odusoga
 Mika Salo
 Kirka
 Laura Voutilainen
 se joku markus salkkareista
 Seppo Taalasmaa =)
 Sauli Niinistö
 Tanja Saarela
 Jari Sillanpää
 ...  muitakin laulajia (muualla kuin konsertissa)
 ketähän muita... noita missejä muitakin
 tai tää yks on aika iso julkkis
 Eric Forrester!
no, noora hautakangas on mun sukulainen ja samoin jere lehtisen vaimo!
 tässä oma listani:
 - sting
 - laura pausini
 - angus young
 - darren hayes
 - terhi kokkonen
 - jasper pääkkönen
 - tanja vienonen (silloin)
 - taru valkeapää
 - jari sillanpää
 - paavo arhinmäki
 - matti vanhanen
 - lauri rasmuksesta
 - jyrki 69
 kaikkien edellä mainittujen kanssa olen ollut puheissa, paitsi angusin ja stingin
törmäsin Jenni Dahlmaniin ikeassa, oli pitempi kuin olin kuvitellu, nähnyt Kikan, Mikko Alatalo, mieheni oli Marita Taavitsaisen kanssa joskus samassa mainoksessa.
Vierailija:
Ei kai rouva Ahtisaari ole opettanut Simonkallion eikä Peltolan koulussa?
eeva ahtisaari on ollut minun hissanmaikkani tilussa.
 Arnold Schwarzenegger (toi on niin helppo kirjottaa xD) heitti mennä muinoin mulle t-paidan (mikäs se nyt sit oli se baari mitä se tuli stadiin avaa?!?). Kiitos vaan ex:lle joka sen erossa vei!!! Mä jouduin siitä paidasta vähän taistelemaankin!
 Ja sit ei niin super, mut sillo se oli super nimi (ku olin teini xD) Pandora, se oli joskus 90-luvulla yllätysesiintyjänä Ankkarockissa ja minä pääsin paparazzaamaan hänet :)
 Terkkui vaan tutuille :)

Munkin luokalla on ollut julkkiksia kuten puolet HIMistä jne., ei niitä voi laskea ainakaan täällä Helsingissä!!!
 Mutta oikeista superjulkkiksista mulle on osunut kohdalle henkkoht tapaamiseen George Bush tyhmempi (vieraili mun duunissa . ei suomessa, on ihan oikeasti aivan daiju), Tony Blair (visiitti työpaikalla), Jacques Chirac (sama kuin edellä), Vladimir Putin (on muuten jotenkin vaikuttava persoona, vähän hullun oloinen), Harrison Ford (nosti mun pudonneen kassin maasta puistossa) ja Coldplayn Chris Martin (kysyi tietä kadulla - on aivan ihana!!!).
Kaarle XVI Kustaa on melkein ajanu mun päälle Tukholmassa joskus 80-luvulla, se on lähin kosketus oikeisiin julkkiksiin. Suomalaisia ei kannata edes luetella.
ja minun käsittelyssäni ollaan vain kalsongeissa ;0) minulla oli ihan työvaatteet päällä.
...Piitu Uski, Joel Hallikainen, Vallu Walpio, Aake Kalliala...
 höh, kerro nyt jo kuka rollareista, kaikki muutkin on maininnut nimet :)

Turha tätä ketjua on enää jatkaa ton jälkeen :D
 Eihän tosta voi kukaan enää laittaa paremmaksi.
 Ja mulla sentään on ollut " puhelinsuhde"  Frederikin kanssa :)  :)
Nyt olen onnellisesti naimisissa ja rakkaita lapsiakin on jo siunaantunut, mutta täytyy silti sanoa, että mieheni ja lapsiemme lisäksi tuo on yksi elämäni mieleenpainuneimpia kokemuksia, jonka muistan vielä vanhanakin=)
Take That -yhtyeen Mark Owenin kanssa olen suudellut ja bilettänyt yhden illan ja Oasis -yhtyeen Liam Gallagherin kanssa vietin kauan kauan sitten iltaa.