Kisa: kuka on nähnyt livenä superimman julkkiksen? Valehtelu kielletty, nyt tähän vain todelliset tapaukset!
Kommentit (89)
 Olen ollut bilettämässä Mika Häkkisen kanssa, sekä
 Tony Virran kanssa. Nämä siis eri kerroilla.
Olen aiemminkin kertonut jossain ketjussa asiasta. Elämäni ihanin iltapäivä oli se. :)
Olen ollut Remu Aaltosen kanssa SILLEEN =/ Kännissä tietty. Aamulla hävetti ja juoksin pois.
olen nähnyt vaikka mitä bändejä ja esiintyjiä, kun käyn paljon festareilla.
Vierailija:
no, noora hautakangas on mun sukulainen ja samoin jere lehtisen vaimo!
mä tunnen jeren vaimon veljen.
olivat ostoksilla Sandin miesten osastolla ;-)
 Sitten U2 äijät (paitsi ei Bono) ravintolassa Suomessa, olivat Suomen keikan yhteydessä juhlimassa eräässä helsinkiläisessä ravintolassa.
 Mitäs muita... olen jutellut Dallasin Bobbyn kanssa!
 Suomalaisia julkkiksia tavannut/jutellut vaikka kuinka monen kanssa työni puolesta.
En kyllä päässyt juttusille kenenkään kanssa.
Salkkareiden Ismo halusi samaan petiin mun kanssa. En suostunut.
 isäni työn puolesta olen tavannut tai nähnyt useita suuria nimiä pori jazzeilla
 mm.  bob dylan, james brown, phil collins, carlos santana,alicia keys, jamiroquai...
 kääks, en edes muista kaikkia, kun eivät ehkä kuitenkaan edusta oman musiikkimakuni huippua :)
 Ei mitään henk. koht. kuitenkaan, isäni on työnsä puolesta tekemisissä näiden kanssa ja mä roikun isäni mukana (että pääsen ilmaiseksi jazzeille, nauttimaan yleisesti hyvästä meiningistä, vaikkei musiikki niin kolahdakaan)

kirjailijoita, kotimaisia pääasiassa
aina jaksaa naurattaa nuo jutut, joissa salkkareiden Ismo yrittää.. :D
Suomalaisia julkkiksia paljonkin, niihinhän törmää Helsingissä harva se päivä. Monia laulajia ja jokunen poliitikkokin on ollut naapureina.
yritin ihan pirusti muistella kuka se oli kun näytti niin tutulta kunnes joku tuli ja pyysi nimmaria ja tajusin.
julio inglesis söi pastaa viereisessä pöydässä (oispa ollut nuorempi inglesis), alice cooper osti farkut multa ja rahastin, tehiksen carter chicagon lentokentällä samas jonos, suomalaisia on näkynyt clubbailemassa jne
 jutellut yhden vappu yön, edesmenneen Hurriganesin Albert Järvisen kanssa syönyt uuden vuoden lounasta.
  ex- miehen kautta monia suomalaisia näyttelijöitä,itse tunnen musa piirien porukkaa enemmän.
kerään pojoja sakke kuosmasen kanssa kännäilystä... semmosia ne lapin kalareissut ;)