Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kisa: kuka on nähnyt livenä superimman julkkiksen? Valehtelu kielletty, nyt tähän vain todelliset tapaukset!

Vierailija
26.05.2007 |

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi :) Mä olisin ollut kade...Mitä te teitte? Minkä ikäinen olit? Mites pääsit bileisiin mukaan? Oliko sutinaa?

Vierailija - 26.05. 23:43 vastaa tähän viestiin (18/29)

Bilettänyt NKOTB:n kanssa about 20v sitten =)

Oltiin kaverin kanssa Norjassa keikalla ja maksettiin itsemme kipeäksi (?) samaan hotelliin NKTOB:n kanssa. Vilkutus silloiselle kaverille, jos sattuu täällä pyörimään!

Siellä hotellissa ne julkkiskerrokset oli sellaisia, että sinne pääsi vain avaimella hississä. Mutta me ideoitiin niin, että jäätiin hissiin ja odotettiin, että joku " tilaa" meidät sinne kerrokseen. Donnien veli Mark oli lämppärinä ja Mark kavereineen tuli useamman kerran hissiin niin, että me oltiin siellä ja kysyi asutaanko me siellä hississä (kyl se idean tajus!). Illalla keikan jälkeen päätettiin koittaa sinne yökerhoon vaikka ikäraja oli 24v. Sinne pääsi ulkokautta oikeasti näköalahissillä (oli ylimmässä kerroksessa), mut me ei tiedetty sitä vaan mentiin sisähissillä ylös (siinä luki nightclub!), mutta siellä oli ihan vaan joku " takaovi" . Sieltä tuli yks Markin kaveri ulos just ja naureskeli meille, että " taidatte haluta tänne" . Mentiin sisään (eli kukaan ei siis kysynyt papereita takaoven kautta) ja siellähän ne oli kaikki muut paitsi Jon. Siellä oli ilmeisesti yksityisbileet, koska siellä ei ollut ketään " normaaleja ihmisiä" , bändiläiset, niiden kaverit ja sitten jonkun verran tyttöjä. Tanssittiin ja juteltiin ja sen sellasta. Sinne pääsi jostain lehtimiehiä (oletan) ja turvamiehet " repi" niiltä kamerat pois, koska jätkät veti viinaa ja poltti tupakkaa (sehän ei niiden imagoon sopinut!). Seuraavana aamuna oli kyllä juttu lehdessä, että bändi ja tytöt biletti, mutta ei kuvia. Jotenkin vaan aamiaispöydässä moni fani kävi meiltä kysymässä, että oltiinko me siellä (oltiin varmaan ainoat sen ikäiset, jotka sinne olis voinu mennä - muut oli tosi naperoita vanhempien kanssa siinä hotellissa). Seuraavana päivänä keikalla (oltiin siis 2 perättäistä keikkapäivää Norjassa) oltiin eturivissä ja kyllä jätkät tunnisti. Sitten kun ne lähti pois tuolta niin oltiin aulassa, niin kyselivät, että tullaanko vielä perässä (olivat menossa Tanskaan), mutta ei me oltu sit enää, oltiin menossa jo kotiin ku oltiin oltu tota ennen keikat: Tukholma, Helsinki, Göteborg ja siis 2xOslo (ja voi kauhistus että rahaa paloi.... nyt se ihan hirvittää " järkevänä aikuisena" ). Tulipa pitkä tarina, mutta kyllä ton muistaa loppuiän.

Muuten tossa tuli mieleen, että jos puhutaan näistä Suomen julkkiksista niin ihan varmasti tuo Peitsamo on kyllä se jonka Tampereella näkee joka päivä melkein, varsinkin kun itse asuin aiemmin keskustassa. Muuten olen ollut töissä radioasemalle 80-90-luvun taitteessa ja silloin siellä näki vaikka ketä.

Viimeisin " julkkisbongaus" oli kun Simo Frangen ja Rosa Meriläinen oli Frans-pojan kanssa puistossa ja meidän sosiaalinen tenava meni hakemaan Fransia leikkimään. Ite en edes tajunnut, vaan mies oli mukana ja sanoi, että kato kenen lasta meidän poika " jututtaa" (Franshan ei ole ku vuoden korvilla, joten ei siitä juttuseuraa 3,5-vuotias saanut, tykkää vaan kauheasti " vauvoista" ).

Vierailija
22/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Micheal Jackson, Jon Bongiovi, Arnold Schwarzenegger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon muitakin julkkiksia vilahti...

Vierailija
24/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin hänet Varkauden lentoasemalla liki 30 vuotta sitten..

Tästä saa kyllä täydet pisteet, Kekkonen kuoli yli 30 vuotta sitten, tarkemmin 1986.

Vierailija
25/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Tästä saa kyllä täydet pisteet, Kekkonen kuoli yli 30 vuotta sitten, tarkemmin 1986.

Vierailija
26/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin konsertissa noin kymmenen metrin päässä Carolinesta Stephaniesta ja Rainierista. Tapahtui 20 vuotta sitten.

Vierailija
27/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa samaa nähtävyyttä katsomassa samaan aikaan.

Vierailija
28/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monacon lentokentän loungessa. Päissään kuin käet! :)

Vierailija
29/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin julkkiksia olen nähnyt (en laske konsertteja, vaan esim. kohtaamisia kadulla), esim. Bon Jovin kundit, Billy Idol, David Beckham, mutta Bush vanhempi lienee kaikkein tunnetuin.

Vierailija
30/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut him-bändin kanssa samassa hotellihuoneessa yötä. Ville Valo oli muuten järkyttävä diivailija ja puhui koko ajan Linden kaa englantia.

Vierailija
31/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yömakkara-grillillä Hämeenlinnassa. Elämäni huippuhetki!

Vierailija
32/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen.

Monia suomijulkkiksia.

Vierailija
33/89 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
34/89 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku muistaa sellasen poikabändin takavuosilta kuin 911, niin ne bongasin tuolloin myös..

Vierailija
35/89 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
36/89 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon nähny vaan kimin ja jennin, olin kaupassa myyjänä kun ostivat tortilloja yms. tykötarvetta.

Vierailija
37/89 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se tuli Helsingin rautatieasemalle katsomaan sinne levitettyä War is over -julistetta,

Vierailija
38/89 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi Mooren, Bruce Willisin, Geena Davisin ja Renny Harlinin Taiteiden yössä olisko ollu 1996-1997 tai jotain.

Työn puitteissa olen tavannut monta julkkista presidenteistä lähtien, mutta ehkä eniten on jäänyt mieleen muusikko Aki Sirkesalo, koska heille oli silloin tulossa esikoinen kuten minullekin ja siitä tuli juteltua hiukan. Aki ja perhe kuolivat tsunamissa.

Yksityiselämän puolelta tunnen/olen tavannut paremminkin jokusen kotimaasta ja ulkomailta, koska mieheni on ex-urheilija ja aina tuntee jonkun, joka tuntee jonkun. Maailma on pieni paikka....mutta näitä nimiä en ala luetella.

Vierailija
39/89 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi vitsi :) Mä olisin ollut kade...Mitä te teitte? Minkä ikäinen olit? Mites pääsit bileisiin mukaan? Oliko sutinaa?

Vierailija - 26.05. 23:43 vastaa tähän viestiin (18/29)

Bilettänyt NKOTB:n kanssa about 20v sitten =)

Oltiin kaverin kanssa Norjassa keikalla ja maksettiin itsemme kipeäksi (?) samaan hotelliin NKTOB:n kanssa. Vilkutus silloiselle kaverille, jos sattuu täällä pyörimään!

Siellä hotellissa ne julkkiskerrokset oli sellaisia, että sinne pääsi vain avaimella hississä. Mutta me ideoitiin niin, että jäätiin hissiin ja odotettiin, että joku " tilaa" meidät sinne kerrokseen. Donnien veli Mark oli lämppärinä ja Mark kavereineen tuli useamman kerran hissiin niin, että me oltiin siellä ja kysyi asutaanko me siellä hississä (kyl se idean tajus!). Illalla keikan jälkeen päätettiin koittaa sinne yökerhoon vaikka ikäraja oli 24v. Sinne pääsi ulkokautta oikeasti näköalahissillä (oli ylimmässä kerroksessa), mut me ei tiedetty sitä vaan mentiin sisähissillä ylös (siinä luki nightclub!), mutta siellä oli ihan vaan joku " takaovi" . Sieltä tuli yks Markin kaveri ulos just ja naureskeli meille, että " taidatte haluta tänne" . Mentiin sisään (eli kukaan ei siis kysynyt papereita takaoven kautta) ja siellähän ne oli kaikki muut paitsi Jon. Siellä oli ilmeisesti yksityisbileet, koska siellä ei ollut ketään " normaaleja ihmisiä" , bändiläiset, niiden kaverit ja sitten jonkun verran tyttöjä. Tanssittiin ja juteltiin ja sen sellasta. Sinne pääsi jostain lehtimiehiä (oletan) ja turvamiehet " repi" niiltä kamerat pois, koska jätkät veti viinaa ja poltti tupakkaa (sehän ei niiden imagoon sopinut!). Seuraavana aamuna oli kyllä juttu lehdessä, että bändi ja tytöt biletti, mutta ei kuvia. Jotenkin vaan aamiaispöydässä moni fani kävi meiltä kysymässä, että oltiinko me siellä (oltiin varmaan ainoat sen ikäiset, jotka sinne olis voinu mennä - muut oli tosi naperoita vanhempien kanssa siinä hotellissa). Seuraavana päivänä keikalla (oltiin siis 2 perättäistä keikkapäivää Norjassa) oltiin eturivissä ja kyllä jätkät tunnisti. Sitten kun ne lähti pois tuolta niin oltiin aulassa, niin kyselivät, että tullaanko vielä perässä (olivat menossa Tanskaan), mutta ei me oltu sit enää, oltiin menossa jo kotiin ku oltiin oltu tota ennen keikat: Tukholma, Helsinki, Göteborg ja siis 2xOslo (ja voi kauhistus että rahaa paloi.... nyt se ihan hirvittää " järkevänä aikuisena" ). Tulipa pitkä tarina, mutta kyllä ton muistaa loppuiän.

Muuten tossa tuli mieleen, että jos puhutaan näistä Suomen julkkiksista niin ihan varmasti tuo Peitsamo on kyllä se jonka Tampereella näkee joka päivä melkein, varsinkin kun itse asuin aiemmin keskustassa. Muuten olen ollut töissä radioasemalle 80-90-luvun taitteessa ja silloin siellä näki vaikka ketä.

Viimeisin " julkkisbongaus" oli kun Simo Frangen ja Rosa Meriläinen oli Frans-pojan kanssa puistossa ja meidän sosiaalinen tenava meni hakemaan Fransia leikkimään. Ite en edes tajunnut, vaan mies oli mukana ja sanoi, että kato kenen lasta meidän poika " jututtaa" (Franshan ei ole ku vuoden korvilla, joten ei siitä juttuseuraa 3,5-vuotias saanut, tykkää vaan kauheasti " vauvoista" ).

Vierailija
40/89 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu samalla mökillä koko viikonlopun bilettämässä jope ruonansuun kanssa.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä