Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osittainen hoitovapaa- paljonko kuukausipalkasta vähennetään??? Joku prosenttiosuus?

Vierailija
26.05.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein neljäpäiväistä viikkoa l. viidesosa palkasta pois.

Vierailija
2/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 6 tuntista päivää osittaisella hoitovapaalla, palkka tulee kuudelta tunnilta. Kela maksaa oliko se ny 70 euroo kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan tarkoitti, että mikä prosenttiosuus vähennetään täyden työviikon palkasta, got it?

Vierailija
4/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tekee 30 tuntista työviikkoa MAKSIMISSAAN. Eli 10 tuntia vähemmän kuin muuten täysinäistä.

Ei siinä mitään prosenttiosuuksia palkasta vähennetä. Itse saan sen palkan mitä teen! Olen 6 tuntia töissä per päivä ja palkka tulee suoraan sen mukaan.

4

Vierailija
5/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä tekee 30 tuntista työviikkoa MAKSIMISSAAN. Eli 10 tuntia vähemmän kuin muuten täysinäistä.

Ei siinä mitään prosenttiosuuksia palkasta vähennetä. Itse saan sen palkan mitä teen! Olen 6 tuntia töissä per päivä ja palkka tulee suoraan sen mukaan.

4

ja siis sehän on just niin että jos teet 80% työaikaa niin palkka on 80% normaalista kk-palkasta.

Vierailija
6/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat väkisin ymmärtää väärin, mitä edellä tarkoitettiin..? Jos saa kuukausipalkkaa, niin kyllä siitä se viidennes vähennetään. Tuntipalkalla asia on toinen, kuten sinun tapauksessasi.

Vierailija:

4

Vierailija
7/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et se on 75 prossaa.

Kun aattelet että 40 tuntia puoliksi (50 prossaa) on 20

Ja siitä puolet on 25 prossaa saat 10 tuntia. Eli yhteensä 30 prossaa. Niin se on 50+25 eli 75?

4

Vierailija
8/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet siis 75 prossaa, palkka on kaiketi 25 prossaa pienempi?

Ja jep, teen tuntipalkkaa.. ;)

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä