Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruuhkavuodet takana, mutta silti tuntuu ettei millekään ylimääräiselle ole aikaa

Vierailija
26.08.2026 |

Lapset jo täysikäisiä ja enää yksi heistä asuu kotona. 

Eli lapsiin ei aikani mene. Mutta kun käyn töissä, haluan pitää kunnostani huolta, syödä terveellisesti ja pitää kodin siistinä sekä nukkua hyvät yöunet... Niin mitään muuta ei viikolla sitten ehdikään. 

Työt loppuu 16.00, kotona olen 16.30

Sitten ruoanlaitto, syöminen ja tiskit/jälkien korjaaminen, niin kello on 17.30. 

Sen jälkeen muita kotitöitä (pyykit pesuun, imurointi, järjestelyä, mitä milloinkin, joka päivälle kuitenkin jotain) niin kas, kellohan on 18.30.

Sen jälkeen vaihdan urheilukamat ja menen lenkille/salille/uimaan, kun sieltä tulen ja olen käynyt suihkussa ja vaihtanut urheilukamat pois, niin kello on 19.30 - 20.00.

No sen jälkeen iltapala, iltapalasotkujen siivous pois, hammaspesu ja muut iltatoimet.. Ja kappas, kello onkin jo 21-21.30, siinä ehkä siis puolisen tuntia aikaa "hengähtää" kunnes pitää jo mennä nukkumaan. 

Ehtiikö joku tekemään jotain muuta muka? Ja minkä osa-alueen kustannuksella..? 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tuli mieleen, että osaatko sinä lainkaan vaan olla? Sekin on taito. Itse en sitä oikein osaa, mutta kerran viikossa pakotan itseni siihen etten suunnittele mitään enkä saa tehdä kotitöitä pl. astianpesukone päälle ja roskat roskiin. Muun ajan käytän vaan johonkin. Viimeksi pläräsin valokuvia. Joskus luen. Harvoin, mutta joskus soitan ja hölötän vanhan ystävän kanssa. Urheilua kun tulee telkkarista, niin sitä on kiva seurata. Pitää pysyä hereillä, mitä tapahtuu. Tavallaan on "tärkeää" tekemistä, mutta se rentouttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi