Käyttääkö joku oikeasti applen tuotteita nykyään?
Mitä muuta te lapset ja vammaiset käytätte? Apupyöriä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ipad Pro 12.9" on käytössä päivittäin
Oikeissa läppäreissä ollut suuremmat näytöt jo 20 vuotta.
On Macillakin 16" kannettava, mutta suuresta koosta on enemmänkin haittaa kannettavalle. Jos tarvitsen suuren näytön, hankin sellaisen erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 ipad pro ei ole läppäri.
Ai. Maksaa läppärin verran kuitenkin. Onko se vähän niinkuin paska läppäri jossa kosketusnäyttö, mutta näppis rikki?
Maksaa hyvin paskan läppärin verran, mutta tehoa paljon enemmän ja laatu loistava. Ja saisi siihen hyvän näppiksenkin jos haluaisi, Itse käytän ipadia sohvalla. Kannettava sitten erikseen.
No nythän me kaikki sitten odotetaan niitä faktatietoja miten tabletista tuli yhtäkkiä helvetisti tehokkaampi kuin läppäristä. Onko voimavirtalaturi? 32A liitäntä?
Läppäri ja puhelin ovat työnantajan maksamia. Ovat Applen, koska saan valita. Uuden läppärin saa halutessaan kahden vuoden välein ja puhelimen kolmen. En ole joutunut vaihtamaan noin tiuhalla syklillä, koska toimivat paljon pidempään. Ja sittenkin, kun on ollut ns. pakko vaihtaa, niin olen vanhan puhelimen saanut annettua eteenpäin jollekin sukulaiselle edelleen priimakunnossa. Esim. anopilla on käytössään 6v vanha minun entinen työpuhelin, joka toimii edelleen kuin uusi. Akku on vaihdettu jossain välissä, mutta muuta huoltoa ei ole tarvinnut tehdä.
Androideissakin on hyviä puhelimia, mutta kyllä ne silloin maksaa sen saman kuin iPhonet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse läppäriä kotikäytössä. iPad on kätevämpi sohvalla tai sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
On käytössä. Loistavaa näissä on kestävyyden lisäksi myös hyvä jälleenmyynti hinta. Kompensoi sitä hankintahintaa myös kummasti. Applelläkin on monen hintaisia tuotteita niin puhelimissa, tableteissa kuin kannettavissa. Itse en ole koskaan ostanut niitä isoimmilla muisteilla olevia pro versioita esim. puhelimista.
Sitä mitä en itse ymmärrä, niin Samsungien ostajia. Niiltä löytyy kalliimpia puhelimia kuin Appleltä ja saa Samsung-paskaa!
Kannettava mulla on pc. Mutta kaikille lapsille olen ostanut opiskeluihin Apple Macbookit. Ovat hyvin tyytyväisiä.
Paljollako haluat ostaa ipad air tablen? Toimii kyllä mutta mitään sillä ei pysty tekemään. Ei tule mitään päivityksiä. Edes iltalehden sovellusta ei saa päivitettyä eikä siten avamaan, eikä mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää ja vääntää rautalangasta, että miksi Apple ja sen tuotteet herättää joissain ihmisissä niin paljon tunteita? Varsinkin niissä, jotka eivät tuotteista pidä. Eikö sillon olla vaan käyttämättä niitä ja that’s it?
Koska apple käyttäjät on kuin vegaanit, ne ei voi olla kertomasta siitä kaikkialla ja jatkuvasti. Yleensä ovatkin molempia.
En ole ikinä käynyt kenenkään kanssa keskustelua siitä minkä merkkisiä laitteita kenelläkin on. Millaisissa piireissä te liikutte, jos tällaisista keskustellaan?
Yhtö varmasti kuin ms on toimistotyökalu niin apple on design- ja taideväen työväline. Normi selaamiseen ja sähköpostien lukuun linux on ehkä helpoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten pelkkä näyttö on yhtäkkiä kätevämpi kuin näyttö, trackpad ja näppäimistö? Myös laturissa saa pitää vähän väliä koska ei ole tilaa oikealle akulle.
Vierailija kirjoitti:
Yhtö varmasti kuin ms on toimistotyökalu niin apple on design- ja taideväen työväline. Normi selaamiseen ja sähköpostien lukuun linux on ehkä helpoin.
Normiselaaminen on yhdyssana. Ja kaikki maailman täyspäiset ihmiset käyttävät Windowsia.
Puhelimena on käytössä, valitettavasti. Boikotoin Samsungia enkä halua kiinalaista, vähiin käy vaihtoehdot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten pelkkä näyttö on yhtäkkiä kätevämpi kuin näyttö, trackpad ja näppäimistö? Myös laturissa saa pitää vähän väliä koska ei ole tilaa oikealle akulle.
Olen eri, mutta jos vaan lukee esim. uutisia ja katsoo YouTubea, niin kyllä tabletti on kätevämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 ipad pro ei ole läppäri.
Ai. Maksaa läppärin verran kuitenkin. Onko se vähän niinkuin paska läppäri jossa kosketusnäyttö, mutta näppis rikki?
Maksaa hyvin paskan läppärin verran, mutta tehoa paljon enemmän ja laatu loistava. Ja saisi siihen hyvän näppiksenkin jos haluaisi, Itse käytän ipadia sohvalla. Kannettava sitten erikseen.
No nythän me kaikki sitten odotetaan niitä faktatietoja miten tabletista tuli yhtäkkiä helvetisti tehokkaampi kuin läppäristä. Onko voimavirtalaturi? 32A liitäntä?
Uusimmassa ipad prossa on esimerkiksi M5 prossu.
https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Apple+M5+10+Core&id=6981
Kerro ihmeessä, mikä sinun kannettavan prossu on, niin tehdään vähän vertailua! 😆
Vierailija kirjoitti:
Puhelimena on käytössä, valitettavasti. Boikotoin Samsungia enkä halua kiinalaista, vähiin käy vaihtoehdot
No huonosti boikotoit koska Samsungin osistahan iponet valmistetaan
Trumpin takia käyttävät. Hyvää tukea yhdysvaltojen politiikalle ja taloudelle👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta jos vaan lukee esim. uutisia ja katsoo YouTubea, niin kyllä tabletti on kätevämpi.
Ja minä sanon että läppäri on kaikkeen paljon kätevämpi. Mitäs siihen sanot.
Vierailija kirjoitti:
Et halua kiinalaista? Muita käytät Kiinassa tehtyä iphonea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää ja vääntää rautalangasta, että miksi Apple ja sen tuotteet herättää joissain ihmisissä niin paljon tunteita? Varsinkin niissä, jotka eivät tuotteista pidä. Eikö sillon olla vaan käyttämättä niitä ja that’s it?
Koska apple käyttäjät on kuin vegaanit, ne ei voi olla kertomasta siitä kaikkialla ja jatkuvasti. Yleensä ovatkin molempia.
En ole ikinä käynyt kenenkään kanssa keskustelua siitä minkä merkkisiä laitteita kenelläkin on. Millaisissa piireissä te liikutte, jos tällaisista keskustellaan?
Varmaan jotain teinejä?
Jotkut luulee Applea paremmaksi muussakin kuin rahastuksessa.
Macintosh Quadra 660AV -tietokoneessa ei juuri ole Applen itsensä valmistamia pääpiirejä tai puolijohteita, sillä Apple oli tuohon aikaan (ja pitkään sen jälkeenkin) puhtaasti järjestelmäsuunnittelija, joka osti komponentit ulkopuolisilta piirivalmistajilta.
Ihmekkös tuo on jos toimii.