Tältä näyttää keskimääräinen suomalainen nainen - 164,5 senttiä ja 72 kiloa
Toimittelijatar Wilma: " Jos kaikkien 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat ynnättäisiin yhteen ja niistä laskettaisiin keskiarvo, lopputulos olisi Tilastokeskuksen mukaan 71–73 kiloinen ja 164–165 senttiä pitkä. " - https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009173843.html
Estetiikkavaroitus: Sivulla kamalan paksujen naisten kuvia.
Mahtaakohan tuo olla oikein, kun Wilma ensin ynnää 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat yhteen ja sitten laskee niistä keskiarvon.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olen 162 ja 75 kiloa. En ollenkaan lihava, täysin terve ja liikkuva ihminen. Kukaan ei nähtävästi voisi painoani arvata, kun lukee noita aiempia mielipiteitä. Muistan kun eräs nainen päivitteli minulle painavansa 80 kiloa. En ollut uskoa, näytti huomattavasti kevyemmältä. Näin se vaan menee, painoa on vaikkei se aina näykään.
Onko kuitenkin kummallisedti nivelkipuja, verisuonitautia dibetes ja maksakirroosia. Väsyttääkin ja kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 167/78 eli ylipainoa on 8 kg. Kyllä se näkyy.
Sulla on ylipainoa 15kg jos olet nainen.
Mutu-indexillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tällä alotuksella yrität hakea?
No haukkua naisia tietysti. Jos ei näytä instababelta silikoneineen, on epänaiselliisen näköinen paksukainen.
Tämä. Spämmäsi jo eilen tätä artikkelia palstalle. On se kurjaa tuo elämä näillä incelillä, eivätkä he edes tajua, ettei se paha olo naisvihaa spämmimällä parane.
Mieluummin incusive kuin ruskean patja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon tilastoon että olisi keskimäärin painoa kymmenen kiloa liikaa, jokin virhe täytyy olla.
Tuon mittainen olisi painoindeksin perusteella 68-kiloisena normaalipainoinen. Eli huikeat neljä kiloa on ylipainoa, voi kamala miten onkin paksuja!
Se onkin aina hyvä tähdätä bmi:n ylärajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tällä alotuksella yrität hakea?
No haukkua naisia tietysti. Jos ei näytä instababelta silikoneineen, on epänaiselliisen näköinen paksukainen.
Voi sitä ahmimistakin hillitä ja pyrkiä normaalipainoon.
Saako noi naiset miehiltä munaa?
Onko noilla lihavilla muka seksi-elämä?
Itse en panis.
Vastenmielisiä läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en panis.
Vastenmielisiä läskejä.
No älä välitä, ei nekään panis sua. Kuten ei kovin moni mukkaan. Säälistä korkeintaan. Ja se sitten taas on sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en panis.
Vastenmielisiä läskejä.
Saa ne kehitysmaalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon tilastoon että olisi keskimäärin painoa kymmenen kiloa liikaa, jokin virhe täytyy olla.
Tuon mittainen olisi painoindeksin perusteella 68-kiloisena normaalipainoinen. Eli huikeat neljä kiloa on ylipainoa, voi kamala miten onkin paksuja!
Kun 164,5 cm pitkä nainen painaa 50 kg on hänen BMI noin 18,5. Keskimääräisen naisen tarvitsee laihduttaa vain 22 kg tullakseen kauniiksi, se on siinä 2,5 kpl 10 litran ämpärillistä laskiä.
Noilla 72kg/165cm mitoilla on tukevasti ylipainoinen, BMI:n ollessa 27. Tuosta ei tarvitse tiputtaa kuin se 13-16kg niin pääsee normaalin ihmisen mittoihin. Tekemistä riittää aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ylipainoinen onkin nyt normaalipainoinen?
Neljä kiloa tuossa varressa on PALJON.
Itse 188cm pitkänä miehenä koen, että neljä kiloa olisi paljon lisää itselläkin. N. 3kg tulee ylimääräistä 3kk massakaudella treenatessa. Sen jälkeen se tiputetaan pois kuukaudessa. Ei tulisi mieleenkään jättää roikkumaan matkassa.
Yksikään noista naisista ei herätä mitään seksuaalista halua. Ei kai heillä ole sellainen tarkoituksenaankaan. Kavereina varmaan kivoja, ei siinä mitään. Mutta itse olen valinnut pitkän, hoikan ja naisellisen tyttöystävän, joka on reilu 10v itseäni nuorempi. Seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Tuo nainen todellakin herättää halut. Mutta jokainen tavallaan. En tuomitse, enkä ansaitse tulla tuomituksi.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ylipainoinen onkin nyt normaalipainoinen?
Neljä kiloa tuossa varressa on PALJON.
Itse 188cm pitkänä miehenä koen, että neljä kiloa olisi paljon lisää itselläkin. N. 3kg tulee ylimääräistä 3kk massakaudella treenatessa. Sen jälkeen se tiputetaan pois kuukaudessa. Ei tulisi mieleenkään jättää roikkumaan matkassa.
Ja sitten heräsit unestasi ja totesit olevasti 170-cm kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
Itse en panis.
Vastenmielisiä läskejä.
Niillä on joku vastaava palsamäki jonka kanssa voi istua sohvalla ja syödä sipsukkaa ja imeä siideriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 162 ja 75 kiloa. En ollenkaan lihava, täysin terve ja liikkuva ihminen. Kukaan ei nähtävästi voisi painoani arvata, kun lukee noita aiempia mielipiteitä. Muistan kun eräs nainen päivitteli minulle painavansa 80 kiloa. En ollut uskoa, näytti huomattavasti kevyemmältä. Näin se vaan menee, painoa on vaikkei se aina näykään.
Onko kuitenkin kummallisedti nivelkipuja, verisuonitautia dibetes ja maksakirroosia. Väsyttääkin ja kiukuttaa.
No ei todellakaan! Mistä nuo muka tulisivat, tällä painolla! Olen terve, veriarvot oikein hyvät, nivelkipuja? miksi ihmeessä? 100 kiloisena varmaan tuo diabeteskin jo vaanisi, nyt ei näy merkkiäkään. Ja maksakin normikunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kansa lihoo ja tuohan on tilastoista ihan tiedossa oleva ilmiö. Ylipainoisia ja lihavia on varmasti enemmän kuin alipainoisia. Lisäksi alipainoisilla tulee rajat vastaan. Lihavuudessa voi mennä kymmeniä jopa satoja kiloja yli normaalipainon. Ihan uskottavaa, että keskimäärin ylipainoa on tuon kymmenen kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan! Mistä nuo muka tulisivat, tällä painolla! Olen terve, veriarvot oikein hyvät, nivelkipuja? miksi ihmeessä? 100 kiloisena varmaan tuo diabeteskin jo vaanisi, nyt ei näy merkkiäkään. Ja maksakin normikunnossa.
Eli veriarvoissa sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli veriarvoissa sanomista.
Jaksat sitten vääntää. Veriarvot todella hyvät, miksi ei olisi? Mihin perustat nämä tuulesta temmatut oletuksesi?
Tämä. Spämmäsi jo eilen tätä artikkelia palstalle. On se kurjaa tuo elämä näillä incelillä, eivätkä he edes tajua, ettei se paha olo naisvihaa spämmimällä parane.