Terapia on ajanhaaskausta. Eivät asiat ruikuttamalla parane.
Kommentit (41)
Saman todennut ja lopetin koko paskan. Mulla vain lääkitys auttaa.
Asia on niin ja näin. Terapiasta ei ollut mitään hyötyä, mutta tekoälylle puhuminen auttoi.
Ei terapian ole tarkoitus olla ruikuttamista. Riippuu tietysti vähän suuntauksesta, mitä siellä tehdään.
Kyllä se useita auttaa, koska eivät osaa itse jostakin syystä käsitellä asioita.
Sama se on useimmiten mielen sairauksissakin. Useimmat meistä eivät sairastu vakavasti mielen sairauksiin, koska osaavat automaatiolla pitää huolta itsestään. Joiltakin tämä kyky puuttuu täysin.
menneisyyttä ei voi muuttaa jos isäsi ja äitisi oli paskoja ja alkoholisteja niin se oli siinä, vain usko voi muuttaa elämän eli Jeesus
ja terapia on paskaa muutenkin, tunteilua ja miettimistä, tule uskoon, urheile, mene salille ja laihdu
terapia on homoille eikä tietenkään auta heitäkään koska ongelma on synti eli homostelu
Vierailija kirjoitti:
menneisyyttä ei voi muuttaa jos isäsi ja äitisi oli paskoja ja alkoholisteja niin se oli siinä, vain usko voi muuttaa elämän eli Jeesus
ja terapia on paskaa muutenkin, tunteilua ja miettimistä, tule uskoon, urheile, mene salille ja laihdu
En olisi uskonut, että kahteen vaivaiseen riviin mahtuu tuollainen määrä typeryyttä. Ällistyttävää.
Niin että "liike on lääke" kuten tv:n valtakunnallisessa syyllistämiskampanjassa sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
terapia on homoille eikä tietenkään auta heitäkään koska ongelma on synti eli homostelu
Minun terapeuttini on homo,
Eipä ylimielistä ajatella että kaikki mielenterveydelle omistetut pytingit henkilökuntineen, alan kirjallisuus, ylipäänsä kaikki on feikkiä ja siis turhaa.
Millaisella tietopohjalla väitätte näin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se useita auttaa, koska eivät osaa itse jostakin syystä käsitellä asioita.
Sama se on useimmiten mielen sairauksissakin. Useimmat meistä eivät sairastu vakavasti mielen sairauksiin, koska osaavat automaatiolla pitää huolta itsestään. Joiltakin tämä kyky puuttuu täysin.
nuo 2 viimeistä lausetta pistävät silmään. Kyllä se kyky huolehtia itsestä häviää, jos elämä on ympärillä yhtä helvettiä lapsesta lähtien. Hermosto paskottuu.
Älkää syyllistäkö mielisairaita. Mutta kyllä, vastuu asioiden elämän suunnan muuttamisesta
ja hoitoon hakeutumisesta on itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuo 2 viimeistä lausetta pistävät silmään. Kyllä se kyky huolehtia itsestä häviää, jos elämä on ympärillä yhtä helvettiä lapsesta lähtien. Hermosto paskottuu.
Älkää syyllistäkö mielisairaita. Mutta kyllä, vastuu asioiden elämän suunnan muuttamisesta
...heilläkin jotka eivät sairautensa vuoksi pysty hakeutumaan.
Miksi kukaan ei ole parantanut kaikkia mielisairaita käymällä mielisairaalan ovella huutamassa "lopettakaa teeskentely"?
Kyllä täällä on taas pellejä liikenteessä. Terapia on hyvästä, suosittelen kaikille.
Myös masennuksen takia itsensä tappaneiden haudoilla voisi käydä kertomassa että voivat jo lopettaa teeskentelynsä...
Nämähän on nimenomaan mielen sairauksia. Mieli tykkää elää menneessä tai tulevassa, mutta elämä tapahtuu nykyhetkessä. Tässä hetkessä kaikki on hyvin. Mieli jää menneeseen kiinni (trauma), vaikka menneestä on vain tarkoitus oppia. Vastoinkäymiset ja hankalat ihmiset on parhaita oppaita tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun terapeuttini on homo,
sitten hän tarvitsee eheytyshoitoa + eksorsismin
Olet AP ymmärtänyt koko terapian väärin. Ei varmasti auttanutkaan, kun kävit itse siellä ruikuttamassa. Ruikuttaa voit äidille, terapeutti on ihan jotain muuta varten. Kannattaa miettiä asiaa ja kokeilla uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...heilläkin jotka eivät sairautensa vuoksi pysty hakeutumaan.
Eikä se hoidon saatavuuskaa ole mitenkään itsestään selvää, senkin eteen saa vääntää, perustella ja todistella toisinaan aivan kohtuuttomasti olemattomilla voimavarojen rippeillä, ikäännkuin läpäistä kuulustelu.
-sivusta ja usein-
Aloitus haiskahtaa typerältä porvoolaiselta. Tosin terapian hyöty lienee kovin yksilöllistä. Joku varmaan tuntee saavansa siitä paljonkin hyötyä, itse sellaisessa käytyäni en juurikaan. Enemmän minua on auttanut ystävieni kanssa ongelmistani puhuminen.