Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksipalsta on haitallinen

Vierailija
25.08.2026 |

Olen pyörinyt täällä hieman alle vuoden, ja vaikutus oman suhteen seksielämään on ollut nettonegatiivinen.

Tuntuu, että täällä on lähinnä trolleja, katkeroituneita vanhapiikoja ja inceleitä, sekä muutama täysi hullu. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketjut häviävät heti kun vähän kyseenalaistaa haluttomien jankkaajien agendaa. Veikkaan, että siitoshullu päivystää täällä 24/7 ja poistattaa viestejä ja ketjuja

Vierailija
42/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ketjut häviävät heti kun vähän kyseenalaistaa haluttomien jankkaajien agendaa. Veikkaan, että siitoshullu päivystää täällä 24/7 ja poistattaa viestejä ja ketjuja

Tuo viestisi ole metakeskustelua aidoimmillaan. Juuri noiden takia palsta on tärviöllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sä oot sitten kuiteski täällä viihtynyt? Itse olen saanut täältä joitain vinkkejä, kokeilunhalua ja jopa lisälibidoa. Toisaalta huomaa kuinka sairasta porukkaa on, mutta se on pääasiassa? pelkkää anonyymia uhoa ja katkeruutta eli kaikkea ei kannata ottaa totuutena. Kuten tällaiset voi päästä  suodattimen läpi: "nainen on pilalla xx-vuotiaana". 

Vierailija
44/45 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää viitsi käyttää täällä kirjallista luomisvoimaani koska sekin triggeröi niin paljon heikkolahjaisia.

Ehkä juuri siihen luomisvoimasi on tarkoitettu.

Vierailija
45/45 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään haitallinen vaan aivan turha. Yksi kymmenestä viestistä on jollakin tavalla edes asiallinen ja aiheeseen liittyvä. Nimenomaan, trolleja on puolet, iso osa vain seksiin/seksielämään pettyneitä tai katkeroituneita, jotka tulevat vain tyrmäämään kaiken tai haukkumaan muita.

Sitten on vielä nämä, jotka kirjoittavat omia seksifantasioitaan aina kun kysellään kokemuksia jostain vähän erikoisemmista jutuista.

Olen tehnyt monta aloitusta, mutta tuntuu kyllä ajanhukalta, koska harvoin niihin tulee mitään järkeviä kommentteja. Kai tämä on somen ja anonyymin kirjoittelun ongelma ylipäänsä.

Jaan kokemuksesi sillä lisäyksellä, että trollit tai muut hullut poistattavat "asiallisia" keskusteluja heti, jos ne koskettavat vaikkapa potentiaalisia parisuhde-elämän kipukohtia. Mikä on sääli, koska monessa tapauksessa vertaistuki ja hyvät neuvot olisivat tarpeen. Kaikilla ei ole varaa käydä ammattilaisen vastaanotolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän