En saa mitään aikaiseksi!
Että mua v***taa, kun istun vain tässä sohvalla päivät pitkät, vaikka pitäisi tehdä vaikka mitä. En vaan saa tehtyä! Miten ihminen voi olla näin saamaton nahjus?!
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Masennus lamaannuttaa.
Tai adhd
Somettaminen ja netin selailu tylsistyttää mielen ja tekee aikaansaamattomuutta. Pistä puhelin pois tai kone kiinni ja ala tehdä listaa hommista mitkä pitää hoitaa. Valitse yksi ja aloita siitä. Kun olet saanut pari tehtyä, pidä tauko.
Toinen täällä. En ole masentunut ja jos on adhd niin ei ole pahimmasta päästä. Mutta ongelmia aloittamisessa. Tietoa on. Ymmärrystä ja jopa tahtoa. Mutta on jotenkin ihan sairaalloisen aikeata saada alku liikkeelle.
Minä sain laitoin kaljanjuonnin tauolle, siivosin ,tiskasin ja laitoin muutenkin tavaroita ym. järjestykseen, kännätessä se tahtoi mennä että huomenna sitten alan siivoamaan, sitä huomista ei koskaan tullut ja sotkeminen jatkui ja kaljoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Toinen täällä. En ole masentunut ja jos on adhd niin ei ole pahimmasta päästä. Mutta ongelmia aloittamisessa. Tietoa on. Ymmärrystä ja jopa tahtoa. Mutta on jotenkin ihan sairaalloisen aikeata saada alku liikkeelle.
Just tämä. Se aloittamisen vaikeus.
Kyse on just aloittamisen vaikeudesta, ei niinkään laiskuudesta tai vetelyydestä. Ihan kuin joku kytkin ei toimisi, ja sitten kun sen saa päälle niin teen isonkin homman ilman mukinoita.
En ymmärrä teitä. Teissä on jotain vikaa.
Ihanasti osaat arvioida ittees. Se on jo hyvä alku. Semmonen et ku saisit pienen kipinän et aloitat tekee jotai,yhtäkkiä huomaatki tyytyväisyyden ja ilon tunteen kun näät pikku kätöstesi tuloksen jopa ehkä teetkin enemmän mitä alunperin suunnittelit.
Kerropas hieman lisää itsestäsi, niin autetaan sut alkuun.
Miten sun päivät menee? Monelta meet nukkumaan ja monelta heräät? Monelta syöt ja mitä syöt ja kuinka usein?
Haluan kiittää kaikkia palstalaisia. Ootte ystäviä vaikken edes tunne, saanut paljon voimaa ja ajatuksia koskettavista teksteistä. Kiitos kun olette. Ja tähän ehkä tulee et eikö sulla oo muuta elämää,ei.
En minäkään! Ja miksipä pitäisikään, valmiissa maailmassa! Ei muuta kuin Do Nothing Club -lippis päähän vaan ja pötköttelemään!
Ei. Pitää tehä. Löytää oman tavan. Saa tyydytystä ja mielenrauhaa.
Samaa ongelmaa. Ensin oli helle hyvä tekosyy, mutta nyt odottelen sadetta, tekemiset odottaa ulkona. Olin pari viikkoa reissussakin, mutta ei sieltäkään intoa löytynyt. Olisi pikkupakko parin päivän homma aloittaa ja myös valmiina lopettaa.
Parashan ku joku tulee yllättäen. Siivoot kymmenessä minuutissa ja oot ylpee itestäs .
Miettinyt kellottamista jos mikään auta eli sekuntikello laulamaan ja teet pikku suorituksen. Itellä toiminut parhaiten ku tarpeex kaua kattelet psk läävää et pitäskö täs muka ryhtyy johonkin. Pitäs. Sen jälkeen voittajaolo.
Kunnon tekno tai muu voi sysätä alulle,hyvä fiilis siivoo,kivempi tehä hyväl fibel ku paskal
Olen nainen ja eläkkeellä enkä saa mitään järkevää aikaiseksi tai saisin varmasti aikaiseksi jos saisin jostain puhtia aloittaa se tekeminen. Olen ottanut vähän liian kirjaimellisesti sen periaatteen, että eläkkeellä voi tehdä mitä huvittaa silloin, kun huvittaa ja voi myös olla tekemättä mitään jos ei huvita ja lopputulos on se, että tekemättömät tehtävät kasaantuvat ja se alkaa rasittaa.
Masennus lamaannuttaa.