Milloin teillä harrastetaan seksiä?
Meillä menee niin, että kumppani on päättänyt etukäteen ja suunnitellut, että tulevaisuudessa harrastetaan seksiä kerran kaks viikkoon ja se kuulostaa olevan aivan ehdoton asian kanssa, koska on siitä ite päättänyt niin siitä ei horjuta. Päivätkin on luultavasti miettinyt jo etukäteen. Elikkä jos meillä on ollut seksiä jo 1-2 kertaa alkuviikosta niin loppu viikosta sitä ei harrasteta, vaikka kummallakin haluttais ja olis aikaa, koska kiintiö on siltä viikolta täyttynyt.
Oon tässä alkanut miettimään, että mikähän mahtaa olla syy tällaiselle järjestykselle. Eli onko seksi huonoa, eikö se koe mitään seksuaalista viehätystä minua kohtaan, mutta, koska ollaan suhteessa ja se on hyvä ja toimii niin seksissä tyytyy vähempään. Vai kokeeko se vain, että kunhan mies on kotona ja antaa läheisyyttä muulla tavoin niin seksille se ja sama. Sinkkuna/edellisessä suhteessa kylläkin aktiivisesti hyppinyt munasta/pimpistä toiseen, jopa saman illan aikana kahdet deitit taitaa olla takana ja muutenkin aika värikäs seksuaalinen tausta löytyy missä on kimpat sun muut kokeiltu. Onko siis tämän värikkään menneisyyden takia mahdollisesti kadottanut oman kiinnostuksen seksiin vai? En hae vastauksia yllä oleviin ajatuksiin.
Ja ennen ku joku tulee sanomaan, että pitäisi puhua hänen kanssaan niin on puhuttu kaikki mahdollinen ja vastaus on, että sille se riittää vaikka tahtoisi enemmän. Eli toisin sanoen on aika itsekäs sen suhteen.
Kysyn siis, että meneekö teilläkin tarkkaan suunnitelmien mukaan vai löytyykö mahdollisesti myös sellaisia spontaaneja kanssakäyntejä?
M42
Kommentit (26)
Meillä sitä harrastettiin viime yönä.
Vähän väsyttää, mutta kiva harrastus kuitenkin.
Illalla kun saadaan lapset nukkuun.
N35
Silloin, kun ukko on pidemmällä työmatkalla, tule David hoitelemaan minua. Hänen taitava kielityönsä ja lyhyt, mutta isoterskainen kullinsa saavat minut hurmioon.
No ollaan työttömiä, että voidaan harrastaa ihan koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
No ollaan työttömiä, että voidaan harrastaa ihan koska vaan.
Kyllä naimisvero pitäs olla!
No viime päivinä kun vaimolla iltavuoro, niin aamuisin kun lapset lähtenyt kouluun ja vaimo sanonut että illalla voitas ottaa leluja ja sit voit nussii aivot pihalle. Eli vaimolla halut aika moiset...
Ihan kulloinkin halujen mukaan. 0-6krt/vk. Välillä sooloilen ja mies saattaa auttaa. Usein innostuu siitä itse mukaan. (Olen meillä se halukkaampi) Iltaisin, koska mieheni ei ole aamuihmisiä.
Kun puoliso on työreissussa odottelen kiihkeästi hänen kotiin tuloaan ja toivotan lämpimästi tervetulleeksi.
Meillä harrastetaan aina silloin kun nähdään, yleensä viikonloppuisin. Molempia tuntuu aina silloin haluttavan. Emme asu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kulloinkin halujen mukaan. 0-6krt/vk. Välillä sooloilen ja mies saattaa auttaa. Usein innostuu siitä itse mukaan. (Olen meillä se halukkaampi) Iltaisin, koska mieheni ei ole aamuihmisiä.
Kun puoliso on työreissussa odottelen kiihkeästi hänen kotiin tuloaan ja toivotan lämpimästi tervetulleeksi.
Tästä olen kyllä hieman kateellinen. Minua itseä ei niinkään haittaa se vähäinen määrä vaan se, että se on niin kiveen hakattu, että monta kertaa ja milloin. Se vie halut kyllä helposti, kun omasta aloituksesta ei ikinä tapahdu mitään vaan kiltisti pitää odottaa oikeaa päivää jne.
Ap
Kansallisena erska-arvojen vahauspäinä tietenkin.
Pitäiskö sun ap ehdottaa naiselles jotain sellaista esileikkiä josta hän ei kieltäydy? Esim. hankit hieronta öljyn ja hierot naisesi kehon huolella kevyesti hieroen ja sivellen vähitellen erogeenisia paikkoja. Jos nainen kiihottuisi tuosta niin kovasti että se täyteen tullut kaksi kertaa viikossa menisi tuossa kohtaa roskakoriin?
Soolona joka päivä. Vaimon kanssa ehkä kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun ap ehdottaa naiselles jotain sellaista esileikkiä josta hän ei kieltäydy? Esim. hankit hieronta öljyn ja hierot naisesi kehon huolella kevyesti hieroen ja sivellen vähitellen erogeenisia paikkoja. Jos nainen kiihottuisi tuosta niin kovasti että se täyteen tullut kaksi kertaa viikossa menisi tuossa kohtaa roskakoriin?
On hierottu öljyllä ja nainen tietää tämän, että sen tarkoituksena on saada hänet haluamaan lisää. Joten enään se ei ole vaihtoehto, koska hän on päättänyt, että ei seksiä vaikka mikä ois niin silloin ei myöskään ota vastaan mitään esileikkejä.
Mutta en luovuta vielä. Eikös tälläisissä suhteissa yleensä 1-3 kärsitä ja eihän sitä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ap
Oma mieheni antoi esim. eilen mulle ihan liukkarilla sormin 2 jumalattoman kovaa ja pitkää orgasmia. Sitte, nn tuli itse sisään.
Tänään lisää luvassa.
Olen ihan todella iloinen tästä, sillä syövän vuoksi, ja samalla kaiken estrogeenin alasajo, vei orgasmikyvyn. Nyt siis saan ne takaisin näköjään!
Ei ainakaan noin suunnitellusti kuin AP:lla 🤣 Meillä sitä harrastetaan kun toinen pyytää ja jos toinen haluaa vähän leikkiä (vaimo haluaa usein sidobtaleikkejä), niin silloin sovitaan (useimmiten tulee tekstari) etukäteen, jopa aamupäivällä. Aika usein on ihan spontaania vaikka kesken etäpäivän.
Meillä siis saadaan aina kun halutaan ja se on aivan normaalia meillä. Hyvin avoimesti voidaan puhua seksistä, leluista ja toiveista.
Ainoa este nainnille on vaimon kuukautiset, mutta onneksi hän on "suihinotto halukas" ja usein itsekin ehdottaa että koska hänellä on ne, niin haluaa ottaa suihin.
....ai niin, on me joskus sovittu etukäteen, että esim. varataan itsellemme "seksi risteily" tai "seksi viikonloppu" jonnekkin, jolloin on tiedetty jopa kk etukäteen nainnin ajankohta.
M48
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni antoi esim. eilen mulle ihan liukkarilla sormin 2 jumalattoman kovaa ja pitkää orgasmia. Sitte, nn tuli itse sisään.
Tänään lisää luvassa.
Olen ihan todella iloinen tästä, sillä syövän vuoksi, ja samalla kaiken estrogeenin alasajo, vei orgasmikyvyn. Nyt siis saan ne takaisin näköjään!
Hienoa että oot saanut nautinnon takaisin elämääsi.
Pitäkää hyvää huolta suhteestanne.
Ei koskaan.