Suomalaisista on tullut laiskoja
Olen ollut erillaisilla sisätyöpaikoissa nyt 6kk ja huomannut kuinka valtaosa ihmisistä liikkuu hissillä ensimmäiseen kerrokseen, lounaspaikat lähellä mutta silti niihin ajetaan autolla, myös vapaa-ajalla naapurit ovat ihmetelleet miksi käyn alle 1km päässä olevassa Cittarissa kävellen ja tarjoavat aina kyytiä.
Somessa jos joku voivottelee kuinka ei ole rahaa käydä liikkumassa niin saa haukut kun sanoo että käveleminen ja hölkkääminen on halpaa liikuntaa. Aina löytyy joku tekosyy miksi ei voi kävellä. Uskomatonta.
Ihmtelkää siinä miksi ylipaino senkun yleistyy.
Kommentit (12)
Mä oon laiska, mutten kärsi siitä. Miksi sinä kärsit muiden laiskuudesta?
Mitä jos keskittyisit vaan omaan elämääsi.
Kävelen päivässä 5-10 kilometriä, minulla on 30 kiloa ylipainoa.
Ei autoa.
Suurin osa ihmisistä on aina ollut veteliä. Liikuntaharrastus vaatii fyysistä kurinalaisuutta, joka on opittu taito, harvinainen taito nykyään. Nykyään se vähäkin äly jää sinne älypuhelimeen.
Mä olen töissä kaksikerroksisessa rakennuksessa ja menen hissillä kun pitää mennä ylös. Säästän polveani. Työssä saa kyllä liikkua ja vapaa-ajalla pyöräilen, kävelen ja uin.
Mulla on tosi fyysinen työ ja liikun myös vapaa-ajalla. Silti löytyy +30 kiloa. En ehdi oikein syödä, enkä nukkua. Vaikuttaa mulla heti negatiivisesti painoon.
Jenkkisyndrooma
laiskuus ja tyhmyys
Enää se puuttuu että naapureita aletaan ampumaan
Osa ihmisistä ei taas ymmärrä että ihmiset käyvät Erikseen lenkillä ja kuntoilemassa, raikkaassa ympäristössä jos löytyy, virkeänä. Ei kai joku väsyneenä vedä tunkkaisessa epämiellyttävässä ympäristössä lenkkejä mielellään, pitää hoitaa asia a ja b ensin. Suomen säätila myös huomioitava ja ympäristön kolkkous. Sitä en tiedä miksi joku valitsee auton, jos voisi tehdä välillä kävelylenkin ja siihen on sopiva maisema.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkisyndrooma
laiskuus ja tyhmyys
Jep xD
Vierailija kirjoitti:
Jenkkisyndrooma
laiskuus ja tyhmyys
Suomalaiset häviävät sukupuutossa. Suuntaus näkyy ja tuntuu tällä vuosikymmenellä selvästi.
Ei musta mitään oo tullu. Aina oon ollu laiska.
Mulla on niin isot ostokset, etten viitsi kuutta pussillista ruokaa yms. kantaa kaupasta kotiin kävellen.