Tältä näyttää keskimääräinen suomalainen nainen - 164,5 senttiä ja 72 kiloa
Toimittelijatar Wilma: " Jos kaikkien 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat ynnättäisiin yhteen ja niistä laskettaisiin keskiarvo, lopputulos olisi Tilastokeskuksen mukaan 71–73 kiloinen ja 164–165 senttiä pitkä. " - https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009173843.html
Estetiikkavaroitus: Sivulla kamalan paksujen naisten kuvia.
Mahtaakohan tuo olla oikein, kun Wilma ensin ynnää 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat yhteen ja sitten laskee niistä keskiarvon.
Kommentit (21)
Kenelläkään paino ei ole mennyt rintoihin.
40-vuotias lyhythiuksinen näyttää 6-kymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Oho, yllättävän kevyt.
"Yllättävän kevyt" muttei kevyt. 45kg olisi "järkevähkö" paino.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lihotessa mennyt. On ne siis edelleen pientä kuppia, mutta olenkin normaalipainoinen edelleen.
Kansalisia myös ulkonäköhäväistään, näin se toimii kun ollaan maana luovuttu Elävästä Jumalasta Jeesuksesta Kristuksesta ja käännytty takaisin pakanuuden pimeyteen, nyt vieläpä luopioina.
Jeesus Kristus on aivan ovella, plandemia oli kristittyjen vainojen aina CV19 injektio on hävityksen kauhistus, pedon merkki.
Tuli paljon selityksiä sille miksen löydä vaatteita, m kokoa käyttää suht ylipainoiset ihmiset. Sitten voi miettiä miksi 50 kiloiselle s on teltta. No näin on menty tämän vuosituhannen alusta.
Naiset käyttää liian pieniä vaatteita.
Itse olen 167/ 71 ja käytän kokoa L/XL/46. M-koko meni joskus alle 65-kiloisena.
Huh huh. Sama paino kuin mulla 181cm miehellä, enkä minäkään mikään kukkakeppi ole.
Yllättävän hoikiltahan nuo näyttää, jos ovat noin lyhyitä ja painoa yli 70 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, yllättävän kevyt.
Lapsista tykkäävän kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, yllättävän kevyt.
164 cm pitkälle 45kg olisi jo huomattava alipaino..
Jos tuo on keskiarvo, niin olen sitten siellä ylempänä 175 cm ja 75 kg.
Vierailija kirjoitti:
Eikä suomalaisten miesten ylipaino kyrbään.
Yllättävän kevyen näköisiä kuitenkin siihen nähden, että itse olen 170cm/69kg ja suhteellisen lihaksikas (takana painonnostoharrastusta 2 vuotta 5/vko) ja silti minulla on aika reippaasti vyötäröllä ylimääräistä, vaikka tästä painostakin iso osa on lihasta.
Hirveetä kattoo eikä noista kyllä seksuaalista halua herätä yksikään.
En enää ihmettele miksi naiset haluavat lisää maahanmuuttoa sillä hätätapauksessa saadakseen oleskeluluvan sitä varmaan itsekin toimisi jossain maailmankolkassa samoin.
Kyllähän sitä nuorena jaksaisi painaa jotain jumppapalloa jos päävoittona olisi ilmainen elämä koko loppuiäksi.
yhdelläkään ei ole vyötäröä/lantiota. kaikki tasapaksuja. Miehetkin on muodokkaampia.
Teit tämän aloituksen tänne jo aikaisemmin.
" Tyypillinen suomalainen nainen on lyhyehkö , leveähkö , lihavahko ja vaaleahko" .
Oho, yllättävän kevyt.