Kuinka moni eläin on oikeasti uhannut teitä luonnossa
Veikkaan jo vastaukseksi 0. Saisi tämä jatkuva uhkakuvien maalaaminen loppua. Sillä ei ole mitään väliä onko eläin Susi karhu vai näätä, ne ei ihmisen kimppuun hyöki koska eläin ei saalista luonnossa saalista jolle se voi hävitä tai jonka kynsissä se voi vahingoittua itse. Ne saalistaa helppoja saaliita koska luonnossa niillä ei ole varaa virheisiin. Ihan samalla tapaa mitä ihminenkin tekisi luonnossa selviytyessään, se menee mielummin jäniksen perään kuin leopardin.
Kommentit (155)
Hesalaiset ei tiedä susista mitään.
Täällä sudet vaanii lapsia, jotka odottaa koulubussia ulkona, karhut hiipii pihoissa ja ilvekset syö kissoja.
Kaupunkilaiset juntit ei tiedä todellisuudesta mitään.
N25
Hirvi pisti sarvellaan persuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Maa-ampiaiset täälläkin. Voi toki olla, että minä uhkasin niitä vahingossa ensin, en tiedä kun en huomannut, mutta yks kaks oli koko lauma kimpussa eikä siinä karkuun juokseminen auttanut. Yli 30 pistosta tuli ja jahtasivat kotiin asti. Viimeiset pistokset sain kotona kylppärissä vaatteita riisuessa kun niitä oli mennyt paidankin alle.
Huh huh. Onneksi et ollut allerginen.
Eki ja Pena, oikeat metsän pedot. Sitä yötä en saa miestä In. Sitä yötä en saa mielestäni. Milloinkaan... Onneksi pääsin mäyräkoira kilisten suon yli karkuun, että heilahti. Eki meni hetteeseen, lierihattu jäi pinnalle. Penan söi alligaattoriperhe. Minä jatkoin lyseossa sitten stripparin askareissa.
Yksi. Ihminen. Lähdin karkuun, on sen verran karmea, vetenhimoinen laji.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sudet vaanii lapsia, jotka odottaa koulubussia ulkona, karhut hiipii pihoissa ja ilvekset syö kissoja.
N25
No, älä päästä sitä kissaasi ulos yksin. Yksikään susi ei ole vasninut lapsia, siitä olis kyllä Iltiksen otsikot kirkuneet koko maan laajuisesti.
Vierailija kirjoitti:
N25
Perusmies olet.
Punkki, itikka, paarma jne. Onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Punkki, itikka, paarma jne. Onhan näitä.
Nyt kun on aurinko paistanut niin helevetin ampiaiset haluaa ystävystyä
Uhannut kadulla? Homo nubicus ja toisella kertaa Homo syriensis!
Viirupöllö kynsäisi lätsän päästä ja veti naarmut päänahkaan. Eipä siinä kohtaa mökkimettää ollut koskaan minkään pöllön pesää mutta tuo hyväkäs oli päättänyt laittaa sellaisen.
Lasketaanko ampiaiset? Niitä on ollut paljon, kun olen törmännyt maa-ampiaisten pesään muutamia kertoja.
Hirvasporoja kannattaa rykimäaikaan väistää, ne voivat olla kiukkuisia.
Vierailija kirjoitti:
Orava minullakin, Ainut eläin joka aidosti varoitti, että lähemmäksi et tule, tai hyökkään.
Rabies?
Itse olen maalta kotoisin, karhuja ja ilveskin liikkui joskus seudulla. Ja vaikka olen itse nykyään kaupunkilainen ja kerrostaloasukki, niin kerrostalo sijaitsee ihan kaupungin laidalla, laaja metsä on aivan vieressä, ja täälläkin on kaikkea otusta mennyt, myös susi aivan kerrostalon nurkalta. Ja löytyy myös uhkaava tilanne, jossa lapset olivat ilmeisesti murisevan suden kohdanneet metsän reunalla leikkiessään.
Itse kannatan sitä, että jos vaikka susi tm. petoeläin ottaa tavakseen tulla ihmisten lähelle muussa kuin ohikulkumielessä, sen saa lopettaa.
Jonkun pölvästin koira nappasi pohkeesta kiinni.