Kuinka moni eläin on oikeasti uhannut teitä luonnossa
Veikkaan jo vastaukseksi 0. Saisi tämä jatkuva uhkakuvien maalaaminen loppua. Sillä ei ole mitään väliä onko eläin Susi karhu vai näätä, ne ei ihmisen kimppuun hyöki koska eläin ei saalista luonnossa saalista jolle se voi hävitä tai jonka kynsissä se voi vahingoittua itse. Ne saalistaa helppoja saaliita koska luonnossa niillä ei ole varaa virheisiin. Ihan samalla tapaa mitä ihminenkin tekisi luonnossa selviytyessään, se menee mielummin jäniksen perään kuin leopardin.
Kommentit (109)
Ei mikään. Olen ollut lähellä hirveä, poroa ja villisikaa. Villasikaa pelästyin ihan kunnolla, mutta juoksi karkuun. Koira vaan on on purrut käteni, kun suojelin omaa koiraani. Varis on hyökkäilly päälleni kävellessäni pesän ohi.
Vierailija kirjoitti:
Siili lähti vihaisesti kohti aina kun astuin ovesta takapihalle. Pakko oli pakittaa takaisin sisälle silloin.
Haki ruokaa tai vettä.
Suurista nisäkkäistä ja linnuista vain lajit joita on vainottu, voivat hyökkäillä pelottavasti. Muille ihminen on yks ja sama, sattuu vain tielle.
Vierailija kirjoitti:
Tiekarhu.
Pelkäsin niitä lapsena! 😂
Tuhannet hyttyset ja paarmat räksä paskoi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuhannet hyttyset ja paarmat räksä paskoi päälle.
Otitko selfien räksän pska päälläsi? Luontokuvia someen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkäräisparvi. Eikä jäänyt uhkaukseksi 😬
Jaa olet pyörinyt lepikossa. Meilläpä on ollut pääskyparit (2) pesimässö ja söivät kaikki lentävät öttiäiset tänä kesänä pihapiiristämme.
Chihu syö susikit (hämppikset)sisällä talossa.
Olin Lapissa ja soutelemassa joella. Piti hakea kortisonivoidetta apteekista kun sääret oli täynnä puremia. Melkoinen turvotus ja kipu.
Valkoposkihanhet ovat röyhkeitä, valtaavat kävelypolut tässä lähistöllä ja hyvin herkästi sähisevät uhkaavasti ohittaessa. Jotkut linnut ovat joskus hyökkineet. Punkit yms. ötökät tietysti myös.