Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paneeko mies ilman esileikkiä`?

Vierailija
24.08.2026 |

Mieheni työntää kalunsa pilluuni suoraa ja alkaa lykkiä. Näin hän on tehnyt pari kertaa viikossa koko avioliittomme ajan.

N 51v

Paneeko mies ilman esileikkiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen sietäisi moista. Keksi parempi provo. 

Vierailija
2/46 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti "otetaan pikaiset" hyvin lyhyellä esileikillä/ilman esileikkiä. Mutta nämä on aina tilanteita, joissa molemmat on yhtä lailla mukana. Näissä Mies antaa aina minulle "viimeisen sanan" eli minä olen se joka ohjaa miehen kalun sisään tai minä painun häntä vasten. Eli tällä herrasmies varmistaa, että olen sen verran kostea ja valmis, että ei satu. 

Mutta suurin osa meidän seksistä on muuta kuin näitä "pikaisia".  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä,, joiden kanssa olen nussinut, etsii vain pillusta läven ja työntää kalunsa sisään ja alkaa panna.

Vierailija
4/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen nainen ei halua kuin hyvin nopean esileikin. Minun on pitänyt itse opetella syttymään nopeammin, kun olin tottunut aikaisempien suhteiden perusteella pitkiin esileikkeihin. Nyt välillä pitäisi pystyä työntymään sisään viiden sekunnin pussailun jälkeen. 

Vierailija
5/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistu tommoset hommat ollenkaan. Miehellä on senverta paksu kulli että aina täytyy sormettaa ensin ennenkuin  pystyy ottamaan kalun sisään, sittenkin meinaa häppärit rullaantua sisään vaikkei mulla mitkään velhonhiat olekkaan.

Vierailija
6/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet mitään leiki, panevat vaan omaksi ilokseen. (paitsi ei minun mies!)

Vierailija
7/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet mitään leiki, panevat vaan omaksi ilokseen. (paitsi ei minun mies!)

Kenen iloksi sitä pitäs panna jos ei omaksi? Naapurin???

Vierailija
8/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee, koska MINÄ haluan. Mies haluaa enemmän esileikkiä. Olen totaalisen kyllästänyt näihin lapsellisiin aloituksiin!

Vierailija
9/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 50-vuotias pariskunta. Nussimme yleensä lauantaina ennen nukkumista. Esileikiksi meillä riittää, kun mies eivelee pilluuni liukuvoidetta.

Vierailija
10/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme 50-vuotias pariskunta. Nussimme yleensä lauantaina ennen nukkumista. Esileikiksi meillä riittää, kun mies eivelee pilluuni liukuvoidetta.

Kuulostaa todella ankealta!

Vierailija
11/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko vaihdettua asentoja ja miten esileikki saatko herkästi nuolemalla tai käytätkö leluja ?

Vierailija
12/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella ankealta!

Meidän seksirutiini on ihan samanlainen. Asennon vaihto on ehdoton ei

Vierailija
13/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhtä yksinkertaista. Automaattisesti levitän reiteni. Mies työntää kalunsa sisääni, jos kalu ei ole tarpeeksi jäykkä, niin kädellä runkaan sitä, niin että mies pystyy panemaan.

N 45v

Vierailija
14/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös  molempien nautinnon eteen, ei naapurin.

Vierailija
15/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN EDES KAIPAA MITÄÄN ESILEIKKIÄ. KÄYTÄN HURMONILÄÄKITYSTÄ, NIIN PILLUNI ON AINA MÄRKÄ JA LIUKAS. MIES PANEE PARI MINUUTTIA JA LAUKEAA. NOUSEE PÄÄLTÄNI JA NUKAHTAA.

Vierailija
16/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhtä yksinkertaista. Automaattisesti levitän reiteni. Mies työntää kalunsa sisääni, jos kalu ei ole tarpeeksi jäykkä, niin kädellä runkaan sitä, niin että mies pystyy panemaan.

N 45v

No huhhuh miten intohimoista

Onko vielä sellainen kerran kuussa-tyylinen rutiini?

Vierailija
17/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kaipaa mitään ylipitkiä esileikkejä. Ihan pieni hetki sormetusta riittää, sitä voi sitten mies jatkaa siinä panaskelun lomassa.

Vierailija
18/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut! Hae parempaa panoseuraa muualta 

Vierailija
19/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä,, joiden kanssa olen nussinut, etsii vain pillusta läven ja työntää kalunsa sisään ja alkaa panna.

Mistä löydät tuollaisia itsekkäitä juntteja? En ainakaan minä suostuisi tuollaiseen. 

Vierailija
20/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen nainen ei halua kuin hyvin nopean esileikin. Minun on pitänyt itse opetella syttymään nopeammin, kun olin tottunut aikaisempien suhteiden perusteella pitkiin esileikkeihin. Nyt välillä pitäisi pystyä työntymään sisään viiden sekunnin pussailun jälkeen. 

Meillä ei yleensä edes pussailla, mutta onneksi olen heti valmis.

M.62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi