Paneeko mies ilman esileikkiä`?
Mieheni työntää kalunsa pilluuni suoraa ja alkaa lykkiä. Näin hän on tehnyt pari kertaa viikossa koko avioliittomme ajan.
N 51v
Kommentit (46)
Satunnaisesti "otetaan pikaiset" hyvin lyhyellä esileikillä/ilman esileikkiä. Mutta nämä on aina tilanteita, joissa molemmat on yhtä lailla mukana. Näissä Mies antaa aina minulle "viimeisen sanan" eli minä olen se joka ohjaa miehen kalun sisään tai minä painun häntä vasten. Eli tällä herrasmies varmistaa, että olen sen verran kostea ja valmis, että ei satu.
Mutta suurin osa meidän seksistä on muuta kuin näitä "pikaisia".
Suurin osa miehistä,, joiden kanssa olen nussinut, etsii vain pillusta läven ja työntää kalunsa sisään ja alkaa panna.
Nykyinen nainen ei halua kuin hyvin nopean esileikin. Minun on pitänyt itse opetella syttymään nopeammin, kun olin tottunut aikaisempien suhteiden perusteella pitkiin esileikkeihin. Nyt välillä pitäisi pystyä työntymään sisään viiden sekunnin pussailun jälkeen.
Meillä ei onnistu tommoset hommat ollenkaan. Miehellä on senverta paksu kulli että aina täytyy sormettaa ensin ennenkuin pystyy ottamaan kalun sisään, sittenkin meinaa häppärit rullaantua sisään vaikkei mulla mitkään velhonhiat olekkaan.
Ei miehet mitään leiki, panevat vaan omaksi ilokseen. (paitsi ei minun mies!)
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet mitään leiki, panevat vaan omaksi ilokseen. (paitsi ei minun mies!)
Kenen iloksi sitä pitäs panna jos ei omaksi? Naapurin???
Panee, koska MINÄ haluan. Mies haluaa enemmän esileikkiä. Olen totaalisen kyllästänyt näihin lapsellisiin aloituksiin!
Olemme 50-vuotias pariskunta. Nussimme yleensä lauantaina ennen nukkumista. Esileikiksi meillä riittää, kun mies eivelee pilluuni liukuvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Olemme 50-vuotias pariskunta. Nussimme yleensä lauantaina ennen nukkumista. Esileikiksi meillä riittää, kun mies eivelee pilluuni liukuvoidetta.
Kuulostaa todella ankealta!
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vaihdettua asentoja ja miten esileikki saatko herkästi nuolemalla tai käytätkö leluja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella ankealta!
Meidän seksirutiini on ihan samanlainen. Asennon vaihto on ehdoton ei
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhtä yksinkertaista. Automaattisesti levitän reiteni. Mies työntää kalunsa sisääni, jos kalu ei ole tarpeeksi jäykkä, niin kädellä runkaan sitä, niin että mies pystyy panemaan.
N 45v
Eikös molempien nautinnon eteen, ei naapurin.
EN EDES KAIPAA MITÄÄN ESILEIKKIÄ. KÄYTÄN HURMONILÄÄKITYSTÄ, NIIN PILLUNI ON AINA MÄRKÄ JA LIUKAS. MIES PANEE PARI MINUUTTIA JA LAUKEAA. NOUSEE PÄÄLTÄNI JA NUKAHTAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhtä yksinkertaista. Automaattisesti levitän reiteni. Mies työntää kalunsa sisääni, jos kalu ei ole tarpeeksi jäykkä, niin kädellä runkaan sitä, niin että mies pystyy panemaan.
N 45v
No huhhuh miten intohimoista
Onko vielä sellainen kerran kuussa-tyylinen rutiini?
En varsinaisesti kaipaa mitään ylipitkiä esileikkejä. Ihan pieni hetki sormetusta riittää, sitä voi sitten mies jatkaa siinä panaskelun lomassa.
Miksi suostut! Hae parempaa panoseuraa muualta
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä,, joiden kanssa olen nussinut, etsii vain pillusta läven ja työntää kalunsa sisään ja alkaa panna.
Mistä löydät tuollaisia itsekkäitä juntteja? En ainakaan minä suostuisi tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen nainen ei halua kuin hyvin nopean esileikin. Minun on pitänyt itse opetella syttymään nopeammin, kun olin tottunut aikaisempien suhteiden perusteella pitkiin esileikkeihin. Nyt välillä pitäisi pystyä työntymään sisään viiden sekunnin pussailun jälkeen.
Meillä ei yleensä edes pussailla, mutta onneksi olen heti valmis.
M.62
Miksi nainen sietäisi moista. Keksi parempi provo.