Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paneeko mies ilman esileikkiä`?

Vierailija
24.08.2026 |

Mieheni työntää kalunsa pilluuni suoraa ja alkaa lykkiä. Näin hän on tehnyt pari kertaa viikossa koko avioliittomme ajan.

N 51v

Paneeko mies ilman esileikkiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot roikkuvat tissit. Mies puristelee ja himoitsee niitä. Samalla hänen kalunsa jäykistyy ja minun pilluni kostuu. Enempää esileikkiä ei tarvita.

Vierailija
22/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pano on se pääasia, ei naisen nautinnolla ole väliä. Ei siis ihme ollenkaan, että naiset eivät halua seksiä, tyhjänhän saa pyytämättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu määritelmästä. Usein puhun pilkun märäksi. M68 

Vierailija
24/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vaimoni yöpaidan korviin. Paljaiden tissien ja pillun näkeminen  saa minut kiihkon valtaan. Työnnän kaluni sisään etten laukea liian aikaisin. Vaimon pillu on aina valmiina, märkänä nussittavaksi.

Vierailija
25/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme 50-vuotias pariskunta. Nussimme yleensä lauantaina ennen nukkumista. Esileikiksi meillä riittää, kun mies eivelee pilluuni liukuvoidetta.

Liukuvoidetta???

Miksi?

Vierailija
26/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme 50-vuotias pariskunta. Nussimme yleensä lauantaina ennen nukkumista. Esileikiksi meillä riittää, kun mies eivelee pilluuni liukuvoidetta.

Tuleeko vaihdettua asentoja ja miten esileikki saatko herkästi nuolemalla tai käytätkö leluja ?

En saa koskaan.

Vierailija
27/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se 1 - 3 min

Vierailija
28/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että molemmat nauttii. Mies ja muna.

Vierailija
29/46 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on surkeita ja ääliöitä.

Vierailija
30/46 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoidetta???

Miksi?

Kysäse vaikka googlelta mihin sitä liukkaria käytetään, jos ei ole tiedossa.

Vierailija
31/46 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas Porvoossa tapahtunut kummallisia asioita. Onko siellä löysät pillut vai miten se kulli sujahtaa sisään ilman esileikkejä?

Vierailija
32/46 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Vaikea uskoa näin huonoa seksiä olevan olemassa. Miksi noin?

Meillä seksi kestää kauan, yhdyntä vain yksi vaihe siinä. Kaikenlaista kinkyilyä, suuseksiä, suutelua, hieromista, märäksi puhumista.

Tuntuu aivan erilaiselta panna hyvin lämmiteltynä.

Vierailija
33/46 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ainakaan nykymiehillä on moiseen käytökseen varaa. Se on äkkiä/heti toinen mies tilalle. En edes tajua miten tollaiseen tilanteeseen päädytään. En olisi parisuhteessa tollaisen miehen kanssa ja toisaalta jos käytös yhtäkkiä olisi muuttumassa tollaiseksi ni olisin että wtf?? Ap, olet provo.

Vierailija
34/46 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista on kymmenien naisten joukosta ollut sellaisia että oli pakko panna ilman esileikkiä kun he itse sanoivat että mitä oikein touhuat laita se k  lli heti p lluun.

Vierailija
35/46 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoidetta???

Miksi?

Koska vaihdevuosien jälkeen bartholin rauhaset toimivat ihan tuhnusti.

Vierailija
36/46 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja saan vielä vielä munaa, vaikka olen 70-vuotias nainen. Esileikiksi riittää, että mies levittää liukuvoidetta pilluuni ennen panemista. 

Vierailija
37/46 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen sietäisi moista. Keksi parempi provo. 

Itse tykkään aloittaa seksin suoraan yhdynnällä. Pari pusua voi olla ensin, mutta yleensä mies vaan ottaa kullin esiin ja sanoo, että nyt ois tarjolla tm tai itse otan pikkarit pois ja otan mieheltä suihin. Siinä on esileikkiä riittävästi. Mies jossain välissä sitten nuolee minua, kun paikat herännyt kunnolla.

Vierailija
38/46 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhtä yksinkertaista. Automaattisesti levitän reiteni. Mies työntää kalunsa sisääni, jos kalu ei ole tarpeeksi jäykkä, niin kädellä runkaan sitä, niin että mies pystyy panemaan.

N 45v

Ei hemmetti. En todellakaan jaksaisi noin ankeaa seksiä enkä löysää munaa. Olen melkein ikäisesi ja kuulostaa karmealla. Onneksi tein valinnan ottaa 10 vuotta nuorempi mies ja kulli seisoo monta kertaa päivässä pelkästä katseesta.

Vierailija
39/46 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Muutama vuosi sitten tapasin baarissa naisen, joka tuli seuraani ja alkoi jutella tuttavallisesti. Baari-illan päätteksi nainen pyysi minua saattamaan hänet. Sisällepäästyämme, hän heti eteisessä suuteli ja sanoi, ettei minun tarvitse edetä pitkän kaavan kautta, vaan hän haluaa kunnon panon. Riisuiduimme ja hän meni sängylle reidet avoimena. Heti sisään ja nainen sai nopesti tyydytyksen ja oli suoritukseeni tyytyväinen, koska halusi myöhemmin samanlaisen käsittelyn.

Vierailija
40/46 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Joskus toisinaan kumppani tahtoo vain panna, mutta täytyy myöntää että ilman esileikkiä ja hänen orgasmejaan mulla tulee tällaisesta joka kerta syyllinen olo. Ihan mielellään käytän vaikka tunninkin pelkästään hänen nautintoon, ennen omaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi