Olen ihastunut enkä saa mielestä häntä
Miten on, kannattaako vain unohtaa koko juttu? Vai tulisiko siitä jotain? Onko tässä nyt mahdollisuus onnelliseen loppuelämään?
Kommentit (30)
Olen minäkin ihastunut, kreikkalaiseen seiväshyppääjään :).
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää, muuten voi jäädä kaduttamaan.
Siis kaikki oikein kannustavat tätä nuorta vamppia viemään tuon ihanan perheen isukin?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda työpaikkaa ja tee sitten aloite. Problem solved.
Minun tapauksessa hänen pitäisi perustaa oma firma tai muuttaa kokonaan täältä pois, molemmat ovat hyvin epätodennäköistä hänet tuntien.
Ja jos hän perustaisi oman firman olisin ensimmäinen työtilausta tekemässä. Alkuun ihailinkin hänen ammattitaitoaan enkä halua ketään muuta tekemään hommia kuin hänet. Yritän siis pitää itseni kurissa siihen asti että on saanut homman tehtyä vaikka vaikeaa on kun haluan muutakin hänestä kuin sen ammattitaitonsa. Jos hän muuttaisi pois en tiedä yhtään kenet suostuisin ottamaan hommiin ja jos työnjälki ei ole mitä haluan niin pännisi katsella sitä sitten.
Jos tässä kuitenkin ennen tuota työtä jotenkin retkahtaisimme niin sitten olisi huolehdittava ettei vapaalla ala hommiin, työt työajalla ja vapaa vapaana.
Ei ole helppoa kun tekee vaikeaksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessa hänen pitäisi perustaa oma firma tai muuttaa kokonaan täältä pois, molemmat ovat hyvin epätodennäköistä hänet tuntien.
Ja jos hän perustaisi oman firman olisin ensimmäinen työtilausta tekemässä. Alkuun ihailinkin hänen ammattitaitoaan enkä halua ketään muuta tekemään hommia kuin hänet. Yritän siis pitää itseni kurissa siihen asti että on saanut homman tehtyä vaikka vaikeaa on kun haluan muutakin hänestä kuin sen ammattitaitonsa. Jos hän muuttaisi pois en tiedä yhtään kenet suostuisin ottamaan hommiin ja jos työnjälki ei ole mitä haluan niin pännisi katsella sitä sitten.
Jos tässä kuitenkin ennen tuota työtä jotenkin retkahtaisimme niin sitten olisi huolehdittava ettei vapaalla ala hommiin, työt työajalla ja vapaa vapaana.
No sitten ei varmaan auta muu kuin sun siirtyä tuonne kaipaus-ketjuun ja yrittää sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele hänet paskalle.
Kokeilin kuvitella. Näin itseni siihen viereen pesemään hampaitani. Mitäs nyt? T. Joku muu kuin ketjun aloittaja
Käännös: mies on jo tehnyt aloitteen, mutta nainen ei tajunnut. Mies ei saanut mitään vastakaikua ja luovutti asian suhteen. Nainen miettii vielä 50 vuoden päästä, että "tekiskö aloitteen vai ei".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ei varmaan auta muu kuin sun siirtyä tuonne kaipaus-ketjuun ja yrittää sitä kautta.
No sinne olin menossa taas kun tämän ketjun huomasin 😅
Olisinpa minäkin ihastunut. Se tunne on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa minäkin ihastunut. Se tunne on ihana.
Tiettyyn pisteeseen saakka. Sen jälkeen vaan toivoo pääsevänsä siitä tunteesta eroon.
Minäkin kesästä 1972 alkaen...