Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Teemu Keskisarja ei halua kuunnella naisia tai häneä nuorempia ihmisiä

Vierailija
24.08.2026 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012125886.html

Hän harkitsi jopa Purran haastamista puhemiehenä, mutta kyseinen taisto julkisuudessa olisi vain laskenut PS:n kannatusta entisestään.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän kertoo, että ei halua totella pomoja, jotka ovat häntä itseään nuorempia tai naisia."

Hassua miten Persut aina vakuuttelevat, että ne muista kulttuureista tulevat eivät kunnioita naisia. Meillä on omat kotikutoiset talebanit, näillä vaan on harvat munankarvaparrat joulupukkipartojen sijasta.

Ei siinä kyllä mikään taleban oo jos ei halua totella Sanna Marinia tai Tarja Halosta. Vaan järkevä ihminen.

Jaa. Ennen ainakin armeijan ylipäällikön käskyjen kieltämisellä pääsi kenttäoikeuteen sodan aikana eikä elämä ollut kovin pitkä vaikka rintamalta karkasikin.

En mä tottelis Vladimir Putiniakaan armeijan ylipäällikkönä vaikka se voittas demokraattiset vaalit niinku Halonen

Vierailija
22/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua. Yks syy siihen on et naiset ei käy armeijaa nii vaikea niitä on ottaa vakavasti. Ne on päässy niin hirveen paljon helpommalla sukupuolensa takia ku minä.

Onko jonnella kusi noussut päähän? Jos kerran miestä haluat leikkiä, käyttäydy kuin myös niin. 

Niin tota en ymmärrä miks meidän miesten pitäs olla jotain naisten ilmasia suojelijoita ja palvelijoita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua. Yks syy siihen on et naiset ei käy armeijaa nii vaikea niitä on ottaa vakavasti. Ne on päässy niin hirveen paljon helpommalla sukupuolensa takia ku minä.

Näin siis nimimerkki "Yksi Sivari Vaan". 

Vierailija
24/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tollo. Jännä miten näitä tolloja pellejä riittää persuissa. Ja tämäkin varmaan vetoaa omatekoiseen autismidiagnoosiin kuten Halla-aho.

Hyi, helvetin ikävää leimata autistit öyhöttäjiksi.

Vierailija
25/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole yleinen sentimentti +50v oikeistolaisilla muutenkin. Teemu vaan adhd:nä uskaltaa sanoa sen ääneen ilman filtteriä. Suurin ongelma tuntui monelle Marinissakin olleen nimenomaan se että tämä on nainen.

No ei, vaan mariini koitti uhriutua sillä että on nainen vaikka ongelmat oli lähinnä ylimielisen tädin käytöksessä ja tekemisissä. Ei naiseus tuollaiseksi tee, joten ei tuo sitä selitä todellakaan. 

Lässyn lässyn.

Vierailija
26/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on paitsi persu, myös narsisti. Eihän tuollainen yhdistelmä sovellu mihinkään ihmisten väliseen kanssakäymiseen, kun tuollainen haluaa vain vetää showta. Saapuu istuntosaliin paita ulkona housuista ja hyvä ettei kravatti hikinauhana kuin Juicella muinoin Presidentinlinnassa. Hän halveksii avoimesti muita ihmisiä ja demokratiaa, mutta persut kiittää kun öyhötys riittää. Eihän öyhöoikeisto edes tajua, mitä eduskunnassa kuuluisi tehdä: säätää hyviä lakeja maan ja sen kansan parhaaksi, ei sen jakamiseksi ja tuhoamiseksi ja tappamiseksi nälkään Putinin pelikirjan mukaisesti.

Teidän vasemmiston mielestä miehet on etuoikeutettuja ja lakeja pitää säätää vaan naisten ja vähemmistöjen hyväksi.

Vierailija
27/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota tuon lehden juttuihin liittyen politiikkaan,

Vierailija
28/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siis nimimerkki "Yksi Sivari Vaan". 

oon kyllä ihan reserviläinen. 

Vierailija
29/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me naiset ja häntä nuoremmat haluta kuunnella Keskikaljaa.

Vierailija
30/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole yleinen sentimentti +50v oikeistolaisilla muutenkin. Teemu vaan adhd:nä uskaltaa sanoa sen ääneen ilman filtteriä. Suurin ongelma tuntui monelle Marinissakin olleen nimenomaan se että tämä on nainen.

Vasurithan samassa iässä (sukupuolesta riippumatta) onkin niin ei-ylimielisiä ja empaattisia, lol. 

Lollottelija taas linjoilla, joko olet 15v täyttänyt, sen ikäisethän lollottelee.

Vierailija
31/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kellarimiehen uhriutumiselta.

Vierailija
32/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tollo. Jännä miten näitä tolloja pellejä riittää persuissa. Ja tämäkin varmaan vetoaa omatekoiseen autismidiagnoosiin kuten Halla-aho.

Hyi, helvetin ikävää leimata autistit öyhöttäjiksi.

Kyllä mä autistina oon varma, että Keskisarjakin on autisti. Tosin olettaisin hänen olevan niitä autisteja, joiden mielestä kaikki tuollaiset autismi- ja adhd-diagnoosit on modernia hömppää.

Se, että joku autisti on typerä persu, ei mitenkään leimaa meitä muita autisteja. Eihän neurotyypillisiäkään kaikkia voi leimata jonkum yksittäisen neurotyypillisen perusteella. Autistit on keskenään erilaisia yksilöitä. 

Vierailija
33/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jonnella kusi noussut päähän? Jos kerran miestä haluat leikkiä, käyttäydy kuin myös niin. 

Niin tota en ymmärrä miks meidän miesten pitäs olla jotain naisten ilmasia suojelijoita ja palvelijoita 

Mutta meiltä naisilta on ok vaatia samaa? Etenkin tuo palvelijaosuus.

Vierailija
34/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo sit ollu tarpeeks rankalla linjalla aukissa jos sua ei alkanu vituttamaan siellä et naisten ei tarvi tehdä mitään maanpuolustuksen eteen (nyt tähän joku spede varmaan sanoo et sodan aikana naiset menee EHKÄ sukkavarastolle 200 km päähän etulinjasta ja se on ihan yhtä rankkaa hommaa ku sissiradistin)

Vierailija
35/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja ei ole käynyt armeijaa, sai " hullun paperit". Ei ole muuten Vegeliuskaan ollut armeijassa, Halla-aho on sivari.

Vierailija
36/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo sit ollu tarpeeks rankalla linjalla aukissa jos sua ei alkanu vituttamaan siellä et naisten ei tarvi tehdä mitään maanpuolustuksen eteen (nyt tähän joku spede varmaan sanoo et sodan aikana naiset menee EHKÄ sukkavarastolle 200 km päähän etulinjasta ja se on ihan yhtä rankkaa hommaa ku sissiradistin)

No nythän sinä suutuit, osuiko jotenkin herkkään kohtaan tuo kommentti?

Vierailija
37/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja ei ole käynyt armeijaa, sai " hullun paperit". Ei ole muuten Vegeliuskaan ollut armeijassa, Halla-aho on sivari.

Vigelius on ollu puolen vuoden tykkimies Niinisalossa. Tekoäly jostain syystä valehtelee että se ei ois käyny armeijaa.

Vierailija
38/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti puheenjohtajana. Voi hyvää päivää.

Vierailija
39/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea.

Vierailija
40/100 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mun molemmat isoäidit oli lottia. Toinen oli evakuoimassa Karjalaa. Ei kyllä ollut "ei mitään" se. 

Naisia ei mikään maa laita tai tule laittamaan laajamittaisesti rintamalle sotatilanteessa, koska yhdelläkään maalla ei ole varaa menettää merkittävää osaa lisääntymisikäisistä naisista, koska sen merkitys väestön lisääntymisen kannalta olis sellainen, että se ois mennyttä maata ja kansakuntaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä