Miten ryppyinen on keskiverto 5kymppisen naisen kasvot?
Kommentit (27)
ei oo kellään ryppyjä siis. kuitenkin tuolla näkee rutistuneita nelikymppisiä. hassu homma.
Vierailija kirjoitti:
ei oo kellään ryppyjä siis. kuitenkin tuolla näkee rutistuneita nelikymppisiä. hassu homma.
Luulet vain, että ovat nelikymppisiä. Fakta on se, että jos on paksu iho ja rasvainen ihotyyppi, ryppyjä ei ole viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pitänyt itsestään huolta ja ei ole huonoja elämäntapoja, ei ole välttämättä ollenkaan ryppyinen. Juonteita voi olla otsassa.
Ja voi olla rypytön vaikka ei olisi juuri koskaan hoitanut ihoaan tai elänyt mitenkään terveellisesti.
Mulla ei ole semmoisia perinteisiä ryppyjä eli harakanvarpaita silmäkulmissa, otsaryppyjä yms, varmaan koska rasvainen ihotyyppi, mutta en mä silti nuorelta näytä. Koska semmoisia syvempiä juonteita kyllä on, eli nasolabiaalit varsinkin. Lisäksi silmänaluset on painuneet kuopalle, samoin poskiluiden alla kuopat nykyään.
Mitä olen ikäisiäni katsellut, niin tosi eri tavalla ihmiset ikääntyy, mutta yksikään ei näytä merkittävästi nuoremmalta kuin on. Se vaan vaihtelee miten se ikä näkyy. Toiselle tulee pientä kreppipaperiryppyä ihon pintaan ja silmäkulmiin jää hymyvekit päälle kun on vakavakin naama. Sitten osalla naama painuu ja kuivettuu, kuten itselläni, eli rasva lähtee ihon alta ja sitten tulee syviä juonteita tyhjästä nahasta ehkä juuri nasolabiaalialueelle. Sitten on vielä naama valuu -tyyppi, eli posket ja leukaperät valahtaa alemmas, voi tulla bulldog-leukaperät ja kaksoisleukoja, ilme tulee surumieliseksi. Näillä ei ole välttämättä ryppyjä tai juonteita oikein ollenkaan, mutta ei ne silti nuoreltakaan näytä koska se valuminen vanhentaa.
Mitä sillä on edes väliä? Minä olen itse 52, ja olen katsellut paljon omaa ja muiden ikäisteni ihmisten naamoja. Minusta päinvastoin kun usein sanotaan, rypyt ei ole edes erityisen vanhentavia. Joo, kyllä ne kertoo ettei ole enää 20 tai edes 30. Mutta toisaalta kuivaihoisella alhaisen rasvaprosentin ihmisellä voi vaikka 35-vuotiaana olla näkyviä ryppyjä, mutta ei hän silti viisikymppiseltä näytä, jos naama on ryhdikäs kuten tuonikäisillä yleensä on. Päinvastoin, viisikymppisellä ei välttämättä ole ryppyjä, esim. itse kun olen lihava, niin ei ole juuri ryppyjä. Näytänkö nuoremmalta? No en, kun se lihava naama roikkuu ihan eri tavalla kuin esim. 10 vuotta sittenkään.
Minusta ihmiset pääosin näyttää rypyistä huolimatta aika ikäisiltään, eikä siinä ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet vain, että ovat nelikymppisiä. Fakta on se, että jos on paksu iho ja rasvainen ihotyyppi, ryppyjä ei ole viisikymppisenä.
Mä olen 49. Mulla on kaksi viivaa otsassa ja nekään ei näy jos juuri heräsin. Kun ilmehdin niin aivan helvetinmoiset harakanvarpaat ja kaksoisleukakin näkyy vaikka normaalisti sitä ei ole. Rinnus on silkkipaperiryppyä vaikka en nyt ihan kauheasti ole aurinko ottanut. Ei ole mies ryppyjä. Kai se riippuu ihmisestä
Njaah🤔
Mistäs sen näkee?