Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ryppyinen on keskiverto 5kymppisen naisen kasvot?

Vierailija
23.08.2026 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 60-vuotias, eikä mulla ole yhtään ryppyä. Iho ei kyllä ole ollenkaan rasvainen, vaan lähinnä normaali.

Kyllä mä varmaan ihan ikäiseltäni näytän, mutta ei minulla ryppyjä ole. Ei kyllä ole äidillänikään, joka on jo yli 80-vuotias.

en ole ikinä nähnyt 50 v saati sitten 80v jolla ei ole ryppyjä. Kait se on mahdollista mutta joo.....

Vierailija
42/44 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä näkyy vaikka ei olisi ryppyjä, jotenkin tunkkaisen värinen isopoimuinen naamanahka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkulmissa on naururyppyjä, joiden uurteet näkyvät myös naama peruslukemilla. Otsassa on niin ikään pysyviksi muuttuneet juonteet. Otsan juonteet olivat jo parikymppisenä, ainakin omasta mielestäni :D Suupielen juonteet ovat olleet aina, ne ovat ehkä syventyneet ja poskiin on tullut mielestäni pari hymyviivaa lisää. Kaulalla on tullut juonteita ja rintakehän iho on muuttunut sellaiseksi ohueksi. 
Eniten minua harmittaa tummat silmänaluset, ei niinkään nuo rypyt. Olen omasta mielestäni ihan kivan näköinen ikäisekseni. Mutta silmien aluset tuntuu kuin pienentävän katsetta ja saavat aikaan vaikutelman silmäpusseista, joita ei kuitenkaan oikeastaan ole.

Varmaan vuosien työstressi ja huono nukkuminen näkyvät naamassa. Toisaalta minulla oli jo nuorena juonteet suupielessä ja voimakkaat naururypyt.

Vierailija
44/44 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli 78 vuotiaana, ilman ryppyjä. Tyttäret ovat nyt 7-kymppisiä, ei ryppyjä. Minä ja isoisäni olemme suvun miespuolisia, itse nyt 6-kymppinen, ei ryppyjä. Isoisä kuoli rypyttömänä myös.  Me vaan olemme tällaista porukkaa, on hyvät geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan