Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että joka vuosi kasvaa henkisesti pois vaatteista joita on pitänyt

Vierailija
23.08.2026 |

Syksytakki, talvitakki, pipo, kengät jne. Nytkin ostin keväällä ihan uuden melkee 100 euron välikausitakin eikä se nappaa enää ollenkaa, katson tässä uutta syksylle. Mulla ei ole mitää ongelmaa minkään ostelemisen kanssa enkä mä pahemmin mitää ostele, mutta näiden takkien sun muiden kanssa mulla on jatkuvasti tätä että mä tavallaan kasvan pois niistä henkisesti kun mä olen käyttänyt niitä hetken. Aika moni tuppaa kävelemään vuodesta toiseen samat takit sun muut päällä. Olenkoha ainut tälläne muuntautuja tai eteenpäin menijä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika köppäästä tuo henkinen kasvu sulla.

Vierailija
22/22 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samanlainen. Esim ostin vihreän vakosamettimekon joka oli mielestäni niin ihana vaikka kuulostaa varmaan aivan kamalalta. Pidin sitä noin kahdesti ja nyt se mielestäni ruma. En tajua? 

Miltä susta tuntui kun ostit mekon? Oliko erilainen fiilis? Oletko muuttunut ulkoisesti? Esimerkiksi. Ole täysin rehellinen niin löydät itsellesi vastauksia. Äläkä häpeä suotta, rehellisyydellä on valtaa elämässämme ja eläminen on se juttu, se ydin koko elämässä. Elämälle saa myös nauraa avoimesti.

No mun mielestä se oli tosi erilainen ja kaikilla muilla on tissivako ja peffa esillä aina ulkona ja mun mielestä tämä oli sellainen klassinen country mekko mutta mielestäni näytä homssuiselta se päällä nyt. En ole muodoltani muuttunut mutta nyt mielestäni näytän isolta se päällä koska siinä on vyö ja perä näyttää isolta koska se kangas tököttää eikä laskeudu. Mutta ei se silloin heti haitannut. Joo täytyy ehkä nauraa itselleni mutta toivoisin että osaisin ostaa vaatteita jotka toimii kauan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi