Miehen Nyxä ei tiedä lapsestamme
Mies jätti keväällä uuden naisen takia jolle valehteli eronneensa 5 v sitten. Koko kesän aikana tapasi 11 v lastamme n 6 krt muutaman tunnin kerrallaan. Uusi nainen ei tiedä lapsestamme ja siksi mies ei esim vastaa puhelimeen kun lapsi soittaa. Kesällä jouduin sairaalaan yllättävän sairaskohtauksen vuoksi, mies ei vastannut lapsen puheluun ja lopulta äitini tuli neille lapsen kanssa ( olin yön osastolla).
En tiedä miten hoitaisin asiaa, lapsen kannalta olisi hyvä jos tapaamiset olisivatnyt koulujen alettua viikonloppuisin esim päivän ja sovittu etukäteen. Tämän minä.tietysti joudun järjestämään ja voi olla ettei se,sovi miehelle.
Välit meillä on poikki kokonaan tällä hetkellä kun mies haukkuu minua jatkuvasti lapselle,en pysty olemaan mieheen yhteydessä. Miehellä on huoltajuus myös ja ikää molemmilla +45 v. Nyxän tuntenut ilmeisesti jo tammikuusta alkaen,tapailla alkoivat huhtikuussa.
Mielipiteitä tai kokemuksia? Pelkään jos vaadin tapaamisia useammin mies ei tapaa lasta enää ollenkaan.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Aina lapsi jää riitakapulaksi. Ja kärsii.
Näin on. En olisi halunnut erota. Ydinperhe oli minulle tärkeä.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Soita naiselle ja kerro tilanne
En uskalla, ex saa helposti raivokohtauksia. Ja muutenkin en koe että minun pitää sekaantua asiaan. Eikä ole numeroa tms, etunimen tiedän ja missä asuu. Ja nyxä on ammatiltaan peruskoulun aineenopettaja ja opettaa lapsemme ikäisiä työkseen. Jotenkin ironista.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmöinen satu.
Mikä satu? Tämä on kuule ihan oikea tilanne meillä nyt, koko kesän olin todella masentunut asiasta.
Nainen ansaitsee tietää millainen valehtelija mies on!
Onko kokemuksia jollain, miten tilanne on ratkennut? Onko mies alkanut uuden suhteen ensihuuman jälkeen tavata lapsiaan enemmän?
Voi ei. Minulla oli tuollaiset vanhemmat, jotka haukkuivat minulle kilpaa toisiaan. Se oli aivan hirveää. Älä laita lastasi sellaisen vanhemman luokse, joka haukkuu sinua lapselle. Jos nyt vanhempi ei pahemmin muutenkaan halua lasta tavata, niin kukaan ei oikeastaan menetä mitään jos tapaamisia ei ole.
Ota yhteys paikkakuntasi lastenvalvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Minulla oli tuollaiset vanhemmat, jotka haukkuivat minulle kilpaa toisiaan. Se oli aivan hirveää. Älä laita lastasi sellaisen vanhemman luokse, joka haukkuu sinua lapselle. Jos nyt vanhempi ei pahemmin muutenkaan halua lasta tavata, niin kukaan ei oikeastaan menetä mitään jos tapaamisia ei ole.
Lapsi ikävöi isäänsä...olimme tiivis perhe viime kevääseen saakka. Lapsi kokee että mies on hylännyt hänet uuden suhteen takia. Se tuntuu äitinä pahalta. En tiedä mikä taho voisi selittää miehelle että haukkumisen pitäisi loppua...on siis ihan sellaista että pilkkaa ulkonäköäni ja vertaa uuteen naiseen ja esittelee uuden kuvia lapselke minua haukkuen.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys paikkakuntasi lastenvalvojaan.
Olen ottamassa yhteyttä, se vaan että pelkään ettei mies noudata tapaamisia ja kun vaaditaan niin ei tapaa ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Porvoon mies
Näinpä.
Teillä välit poikki mutta yllättävän paljon tiedät exäsi uudesta suhteesta ja mistä keskustelevat :D
Katkaise välit kokonaan. Älä ole yhteydessä isä on arvonsa valinnut. Minkä ikäinen lapsi on? Miksi edes haluat antaa lapsesi tuollaisen isän luokse?
Hei sinä joka kirjoittelet ketjuun spämmiviestejä voitko lopettaa kiitos. Tämä on ihan todellinen tilanne meillä valitettavasti. En edes jaksa kirjoittaa kaikkea miten tämä on meidän elämään vaikuttanut esim taloudellisesti ja muuten. Ihan on kysesssä Helsingin mies.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ansaitsee tietää millainen valehtelija mies on!
Mistä ap tietää, että mies ei ole kertonut lapsesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ikävöi isäänsä...olimme tiivis perhe viime kevääseen saakka. Lapsi kokee että mies on hylännyt hänet uuden suhteen takia. Se tuntuu äitinä pahalta. En tiedä mikä taho voisi selittää miehelle että haukkumisen pitäisi loppua...on siis ihan sellaista että pilkkaa ulkonäköäni ja vertaa uuteen naiseen ja esittelee uuden kuvia lapselke minua haukkuen.
Lapsi kokee ihan oikein. Sitä on turha vähätellä. Mies on asettanut naisen lapsensa edelle.
Aina lapsi jää riitakapulaksi. Ja kärsii.