Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä kertoi, että opiskelijavaihtoon lähteminen kiinnostaisi. Ei muuten lähde, jos parisuhteemme kiinnostaa!

Vierailija
23.08.2026 |

En todellakaan poikaystävänä hyväksy sitä, että tyttöystävä lähtisi kuukausien ajaksi toiseen maahan. Kai nyt ihan järjellä pystyy ajattelemaan, että siellä voisi suurellakin todennäköisyydellä tapahtua parisuhteemme kannalta jotain tuhoisaa.

Tyttöystävä ei ollut hyvillään, kun kerroin, mitä mieltä minä olen hänen ajatuksistaan lähteä vaihtoon. Oli kertonut tästä jo muutamille tyttökavereilleen. He taas olivat sanoneet tyttöystävälleni tyyliin, että jätä tuollainen ukko, siis minut, että vahvat eron merkit olisi ilmassa jo muutenkin. No eipä muuten ole! Ei minulla ole mitään aikomusta erota tyttöystävästäni, koska rakastan häntä. Mutta tuollainen opiskelijavaihto on sellainen riski parisuhteen kannalta, ettei sitä voi todellakaan ottaa!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sinä lähtisit opiskelijavaihtoon, tyttöystäväsi joutuisi hyväksymään sen.

Sanoiko hän niin? Ei vaan oletit kuten te teette aina.

Vierailija
62/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisia harvemmin kiinnostaa tuollaiset kontrolloivat jännämiehet kuten ap. Varmaan vetää turpaankin, ap kuulostaa aivan kamalalta ihmiseltä. 

Tsemppiä ja parempaa miesonnea tyttöystävälleen tulevaisuudessa, ansaitsee paremman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n kannattaisi muuttaa vaikkapa Jemeniin? Siellä naisia kontrolloidaan. Suomessa ei. 

Vierailija
64/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee joskus. Ne on sellaisia risteyksiä jossa mennään yhtä tai toista reittiä. Sinä et mene kumpaakaan vaan törmäät siihen kylttiin. Kukin tyylillään tietysti. Ei ole välttämättä oikeaa vastausta tuossa mutta väärän olet kuitenkin onnistunut löytämään. Taito se on sekin. :0

Vierailija
65/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kielto mitään paina. Hän tekee kuten itse haluaa ja elää elämäänsä. Ei siinä muiden mielipiteillä ole merkitystä. Jos tuollaisen tilaisuuden saa niin jos yhtään välität hänestä niin kannustat lähtemään.

Vierailija
66/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit poikaystävänä kasvaa aikuiseksi. Jos kertomasi mukaan rakastat tyttöystävääsi, sopeudu tilanteeseen. Kyse ei ole vain sinusta. Nyt olet vain kypsymätön ja itsekeskeinen surkimus. 

Vierailija
67/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos toisinpäin, poikkis lähtee vaihtoon Japaniaan .....

Perverssisikanarsisti se on !

Vierailija
68/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag 🚩

Vierailija
69/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selvästi ei halua tyttöystävälleen parasta, eikä myöskään tätä rakasta. 

Vierailija
70/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole niin tärkeä että jättäisin menemättä vaihtoon. Miehiä kyllä riittää.

Vierailija
71/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tyttikselle opiskelijavaihtoon! Muistathan jättää hänet jo ennen sen alkua, niin pääsee nauttimaan vapaasta elämästä ilman riippakiviä. Sunkaan ei sit tartte salailla pettämisiäsi kotimaassa.

Vierailija
72/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä vaihdossa kotimaan poikaystävä helposti unohtuu. Meillä oli ainakin vaihdossa illanviettoja ym. Lopulta aloin seurustelemaan paikallisen miehen kanssa ja olemme vieläkin yhdessä. Oli silloin herätys, että maailma on auki ja täynnä vaihtoehtoja, muitakin kuin oman kylän pojat😀

Vierailija
73/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosirakkaus kestää vaihdon.

Tutun poikaystävä oli vuoden vaihdossa. Yhä ovat yhdessä yli 20v jälkeen, naimisissa ja monta lasta.

Kaveri ja poikaystävänsä päätyivät opiskelemaan 3 vuodeksi eri maihin. Tästä aikaa yli 10v. Nykyään naimisissa ja lapsi.

Vierailija
74/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaikutat niin totaalisen mulkulta tyypiltä, että muijasi ei paljon sun lupaa/mielipidettä tule kysymään. Mikäli olisin hänen kengissään, niin lähtisin ja laittaisin perään viestin: Se on heippa moro ja moikka vaan.

Vierailija
75/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
76/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nuorena on elettävä ja nuorena lähdettävä!

T: ikäloppu jaksamaton 44 v

Mä olen 47v enkä ole ikäloppu ja jaksamaton. 

Vierailija
77/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä ”kuukausien ajaksi” ajaksi tarkoittaa… muutama kuukausi, se ja sama… vuosi, no ei. Silloin löytää molemmat jo eri kuviot, vaikka ei tietoisesti etsisikään. 

Vierailija
78/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sori, mut mä unohdin jo muutaman adjektiivin jälkeen, mikä kiinnosti…

Vierailija
79/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyttö jos lähtee ja eroaa sinusta. Löytyy varmasti parempi ulkomailta. Sairas mustasukkaisuus on mielenterveysongelma. Parempia geenejä hakemaan vaan.

Vierailija
80/84 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nuorena on elettävä ja nuorena lähdettävä!

T: ikäloppu jaksamaton 44 v

Täsmälleen samaa mieltä. Jos menojalka vipattaa, niin antaa palaa! Vanhempana ei sitten välttämättä enää jaksa kiinnostaa, tai terveys ei kestä. Itsekin olen 44-vuotias ja terveys ei enää kestä matkustamista eikä oikein tätä normaalia elämääkään, joten on todella hyvä, että matkustin ja olin vaihdossa nuorena. Nyt voi muistella noita kokemuksia.

Mitä terveysongelmia sulla on, jos et tuon ikäisenä jaksa matkustaa? Itse olen 47v ja takana on kaksi sairastettua syöpää. On kilpirauhasen vajaatoiminta, migreeni, sydänvika, diabetes, astma ja kohonnut verenpaine. Jaksan silti matkustaa. En suoraan sanottuna ymmärrä miksi mun pitäisi tämän ikäisenä olla väsynyt ja lopettaa kaikki kiva kuten matkustelu.