Tyttöystävä kertoi, että opiskelijavaihtoon lähteminen kiinnostaisi. Ei muuten lähde, jos parisuhteemme kiinnostaa!
En todellakaan poikaystävänä hyväksy sitä, että tyttöystävä lähtisi kuukausien ajaksi toiseen maahan. Kai nyt ihan järjellä pystyy ajattelemaan, että siellä voisi suurellakin todennäköisyydellä tapahtua parisuhteemme kannalta jotain tuhoisaa.
Tyttöystävä ei ollut hyvillään, kun kerroin, mitä mieltä minä olen hänen ajatuksistaan lähteä vaihtoon. Oli kertonut tästä jo muutamille tyttökavereilleen. He taas olivat sanoneet tyttöystävälleni tyyliin, että jätä tuollainen ukko, siis minut, että vahvat eron merkit olisi ilmassa jo muutenkin. No eipä muuten ole! Ei minulla ole mitään aikomusta erota tyttöystävästäni, koska rakastan häntä. Mutta tuollainen opiskelijavaihto on sellainen riski parisuhteen kannalta, ettei sitä voi todellakaan ottaa!
Kommentit (56)
Vaihtoon lähteminen on aisankannatuksen muoto.
Mutta jos sinä lähtisit opiskelijavaihtoon, tyttöystäväsi joutuisi hyväksymään sen.
Sano hänelle, että jos pettäminen on ok kotiin jäävällekin.
Joka viikkoko se on vaihtoon lähdössä?
Totta helvetissä hän lähtee. Ja jättää sinut.
Ei se ollut opiskelijavaihton vaan poikaystävä vaihtoon, ymmärsit väärin.
Terveisin rakas tyttöystäväsi.
Kai sä tiedät, että se nainen on vapaa lähtemään tälläkin hetkellä ja ottamaan vaikka naapurin Pekan?
Pettääkin se voi ihan vaikka kauppareissulla tai käydä nuksuttelemassa Bestis-Peteä samalla kun käy lenkillä tai vie roskia, ei se toista maata tarvitse.
Oot itse pettämiseen taipuvainen kun noin epäilet?
Lähtee jakamaan sinne reikäänsä. Sellanen nainen.
Onko lähdössä Välimeren maihin tekwmään ryhmätöitä kuumien latinorakastajien kanssa?
Välitä hänelle palstan terveiset: JSS
Jos oletetaan että tuo suhde jatkuu, niin oletat että tyttis ei katkeroidu kun oot pakottanut hänet missaamaan noin harvinaislaatuisen kokemuksen? Oletat että et saa kuulla siitä lopun elämää?
Ai et aio viettää selibaattia. Kysy isältä apuja ongelmaasi.
Ihan turha tuota on kieltää. Se nyt on aivan viimeinen naula tuon suhteen arkkuun.
Muuten joskus siskoni poikaystävä lähti vaihtoon vuodeksi, ja siskoni oli se, joka löyti sillä välin uuden poikaystävän. Vaikka niin rakastuneita olivat ennen vaihtoa.
Kuvitteletko tosiaan että tyttöystäväsi valitsisi sinut ennen opiskelijavaihtoon lähtöä? Salli mun nauraa. Kyllä naiset osaa katsoa mikä on heille mieluisinta varsinkin kun toiveissa on saada vähän jännempää kuin sinä, ja jos vahinko käy niin ehkä sitten kelpaat elättämään mustaa lasta.
Elä kielsi mua lähtemästä keikalle, jota olin vuoden odottanut ja oon hänelle siitä katkera edelleen. Erottiin 8 vuotta sitten.
Miehiä tulee ja menee, sitä mahdollisuutta keikkaan ei ole toistunut.
Tais olla vielä perusteen että kun siellä voi pettää 🤦 arvaa vaan pettikö tyyppi itse?
Okei, onpa hyvä, että kerrot tämän asian meillekin niin tiedetään missä mennään!