Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ehdottaa avointa suhdetta, jos miestä ei vaan kiinnosta seksi

Vierailija
22.08.2026 |

2 kertaa kuussa on hänelle riittävä. Suututtaa ja mietin, että vielä kun olen jonkun näköinen niin olis mahis, kohta jo liian vanha. Te, joilla kokemusta, miten on toiminut? Erota en jaksa, liikaa vaivaa ja säätöä ja mies kuitenki muuten hyvä. 
N54

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta jaksaisit pysyä hyvänä ja rakastavana puolisona, sinulla on velvollisuus hankkia tyydytyksen antava sivusuhde. Psyykkinen ja fyysinen kuntosi säilyvät, kun saat kunnollista yhdyntäseksiä ainakin viikottain. Siitä hyötyy myös aviomiehesi. 

Vierailija
42/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi on tuota ongelmaa, niin eikö voisi ehdottaa leluja tai muuta? Ihan asiallisesti kysyn ja tuo on monella ongelmana ettei toinen enää kiinnostu seksistä vanhemmalla iällä

Siis mitä tarkoitat? Mulla on kyllä dildo ja satisfyer omassa käytössä plus käteni. Mut haluan miestä!

N54

Miten on, hyväksyisitkö miehellesi avoimen suhteen? Jospa hän on vain kyllästynyt sinuun?

Jos kerta ehdotan avointa suhdetta niin tietty. Vaikka luulen, että naiselle seksiseuran saaminen on 20 x helpompaa kuin miehelle että siinä mielessä ei tasaveroinen juttu.

Luotatko siihen, ettei miehesi saisi seksiseuraa kuitenkaan? 

Vaikeampaa olis varmasti kun mulle. Siis ihan vaan se fakta, että yleisesti miehet hakee enemmän seksiä kuin naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta jaksaisit pysyä hyvänä ja rakastavana puolisona, sinulla on velvollisuus hankkia tyydytyksen antava sivusuhde. Psyykkinen ja fyysinen kuntosi säilyvät, kun saat kunnollista yhdyntäseksiä ainakin viikottain. Siitä hyötyy myös aviomiehesi. 

Minä hoidan tämän asian niin, että käyn maanantaisin "zumbassa" ja torstaisin "kirkkokuorossa", niin saan yhdyntäseksiä ainakin kaksi kertaa viikossa ja ukko ei aavista mitään. 

Tuija 49

Vierailija
44/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä suhteessa pitäisi voida asioista puhua. Olen itsekin ottanut vaimon kanssa puheeksi vieraissa käynnin, kun rouvaa ei seksipuuhat kiinnosta enää. Tosin hankalaa voi olla partnerin löytäminen, jos meikäläistä ei halua edes oma puoliso.

Vierailija
45/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta toisin päin.

M56

Vierailija
46/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit ehdottaa. Eri asia on suostuuko hän ja millaisen reaktion tuo aiheuttaa. Entäpä jos vaan hommaisit salarakastajan etkä kertoisi hänelle? Onko sinulla tai miehelläsi paljon työmatkoja tai jotain mikä tuon mahdollustaisi?

Tuosta järjestelystä tulee luultavimmin ero 😳

Vierailija
47/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, olen 60 v mies ja seksihalut vähentyneet. Rouva 57 v taas halukkaampi ja haluaa olla toisinaan tuhma tyttö. Ratkaisuna ollut, rouva löysi työpaikalta halukkaan miehen jo vuosia sitten.  Aluksi mustasukkaisuus vaivasi, mutta kun siitä ylipäästiin oli ratkaisu seuraava. Minä olen turvallinen kotimies ja jännä miehiltä saa kiihkeää seksiä. Muutaman kerran 2-3 krt  kk poistun kotoa määrätyksi ajaksi. Katselen kun vaimo laittautuu, pukee sukkanauhaliivit ja seksikkäitä vaatteita. Kun hommat hoidettu soittaa ja palaan tyytyväisyyttä kehräävän rouvan luo.  On ollut myös ns. irtomiehiä. Kerran kertoi haluavansa kokeilla miltä tuntuu olla mustan miehen kanssa. En tiedä mitä kautta löysi mutta löysi kuitenkin. Mies oli tärissyt innosta kun pääsi kantasuomalaista rouvaa naimaan. Eipä ollut jaksanut ensimmäisellä kerralla kauan, kun oli mällit laskenut sisään. Ei kyllä jäänyt yhteen kertaan.  Asumme isossa kaupungissa ja eipä tuolla Prisman kassa jonossa kukaan tiedä meidän pikku salaisuudesta. Olisi hienoa jos päätyisitte samaan ratkaisuun. Jos miehesi oppisi ymmärtämään, että et hae uutta puolisoa ja miehesi on aina ykkönen, vain seksiä. Toivottavasti saat luvan olla tuhma tyttö.

Vierailija
48/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit ehdottaa. Eri asia on suostuuko hän ja millaisen reaktion tuo aiheuttaa. Entäpä jos vaan hommaisit salarakastajan etkä kertoisi hänelle? Onko sinulla tai miehelläsi paljon työmatkoja tai jotain mikä tuon mahdollustaisi?

Tuosta järjestelystä tulee luultavimmin ero 😳

Juu, ei näin. Älkää pilatko kaikkea pettämällä.

Vierailija
49/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi myös miettiä sitä eroa etukäteen pala kerrallaan et miten hoidat sen ja sen eroon liittyvän asian? Ja kun olet niitä riittävästi kelannut niin homma sujuu sen jälkeen kuin rasvattu ja saat vielä mahdollisuuden loppuelämän kumppanuuteen jossa seksiäkin riittää.

En jaksa millään, asunnot,  osin alaikäiset lapset, kesämökki jne. Yksin joutuisin asuun jossain pienessä luukussa, nyt mukava ok talo. Yksin eläminen muutenkin paljon kalliimpaa.  Joo, tiedän, osin hyvin itsekkäitä syitä🙈

No kärsi sitten! Että ottaisit miehestä vain sen että itse hyödyt, säälittävää! 

Itse erosin vastaavassa tilanteessa ja elämäni paras ratkaisu!  

Vierailija
50/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin on ruuhkavodet menty sillä että mies on odottanut että alkais taas seksiä olemaan. Uskonut että tilanne muuttuu vielä parempaan, ja nainen oikein vakuutellut sitä. Sitten tuleekin terveys / hormoni ongelmaa, eikä seksi enää huvita. Nainen "elpyy" 10-15v:n haluttomuudesta ja alkaa panettaa, niin mitä se ekana miettii? Että pitää päästä panee muita kun ei se oma ukko enää syty. 

On jaettu nallekarkit tasan...

Vierailija
51/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin on ruuhkavodet menty sillä että mies on odottanut että alkais taas seksiä olemaan. Uskonut että tilanne muuttuu vielä parempaan, ja nainen oikein vakuutellut sitä. Sitten tuleekin terveys / hormoni ongelmaa, eikä seksi enää huvita. Nainen "elpyy" 10-15v:n haluttomuudesta ja alkaa panettaa, niin mitä se ekana miettii? Että pitää päästä panee muita kun ei se oma ukko enää syty. 

Mistä löysit nämä faktat aloittajan seksielämästä? Itse en löytänyt mitään tuon suuntaistakaan. 

Itselläni on vasta nelisen vuotta kestänyt suhde jossa seksiä on todella harvoin miehen haluttomuudesta ja kyvyttömyydestä johtuen. Koko suhteen ajan minä olen ollut se joka tekee aloitteita ja pääosin tulee torjutuksi. Keksipä siitä nyt taas samanlainen tarina sille miksi tämänkin miehen haluttomuus ja kyvyttömyys on minun syytäni. Sehän se teidän narratiivi on. Jos mies on haluton, vika on aina tavalla tai toisella naisessa. 

Vierailija
52/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit nämä faktat aloittajan seksielämästä? Itse en löytänyt mitään tuon suuntaistakaan. 

Itselläni on vasta nelisen vuotta kestänyt suhde jossa seksiä on todella harvoin miehen haluttomuudesta ja kyvyttömyydestä johtuen. Koko suhteen ajan minä olen ollut se joka tekee aloitteita ja pääosin tulee torjutuksi. Keksipä siitä nyt taas samanlainen tarina sille miksi tämänkin miehen haluttomuus ja kyvyttömyys on minun syytäni. Sehän se teidän narratiivi on. Jos mies on haluton, vika on aina tavalla tai toisella naisessa. 

Tämä!! Niin tyypillistä tämän palstan miesten ajatuksenjuoksua!! 

Vierailija
53/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa ehdottaa. Hän ei tietysti välttämättä suostu. 

Vierailija
54/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on iso osa parisuhdetta. Jos halut ei kohtaa, niin ainoa vaihtoehto on ero. En ikipäivänä alkaisi ymmärtää vieraissa käyvää puolisoa. 

Avoin suhde - kyvyttömien ja keskustelutaidottomien paskahousujen selitys, säälittävää! 

Vierailija
55/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on haluton, vika on miehessä.

Jos nainen on haluton, vika on miehessä.

Vierailija
56/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin oli myös päinvastoin, vaimo oli ollut jo useita vuosia hyvin haluton ja meillä oli hyvin, hyvin pitkiä seksittömiä kausia. Joitakin vuosia sitten vaimo itse otti asian puheeksi ja ilmoitti lyhyesti, että saa käydä vieraissa piste. Olin, että ok, kiva juttu... mutta tosiasiassa osoittautui, että itselle vieraissa käynti on todella vaikeaa. Jokin pään sisällä pyrkii estämää sitä. Vaimo taas on piristynyt ja käy silloin tällöin "salaa" panoilla. Emme puhu asiasta. Olemme olleet 30 + vuotta naimisissa ja aikoinaan vaimo  oli 

todella villi ja estoton

Vierailija
57/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen 6-kymppinen ja vaimoani ei ole kiinnostanut seksi vuosikausiin. Totesin aikanaan, että minulla muuten tulee olemaan seksiä, joko kotona tai muualla, hän saa päättää. Nyt on muualla. 

Vierailija
58/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on nyt muuttoautot pihassa. Isompi rekka ja paku.

Muuttoliike tyhjentää mutta ei sulle mulle periaatteella.

Vaimo oli " voimaantunut" ja löytänyt uudet panokaverit sekdiseurapalvelusta joiden kanssa jäi kiinni kesämökillä.

Oli isäntä antanut vierailijoille oikein kunnon löylytyksen ja varmasti käräjäreissua pukkaa.

Mökillä kävi virkavallan lisäksi hinuri hakemassa paneskelijoiden autot pois.

Saa huomata milloin ilmestyy myyntiin vai tekeekö ensin täysrempan.

Se ei selvinnyt kun juttutuulella naapuri ei ole.

Vierailija
59/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on haluton, vika on miehessä.

Jos nainen on haluton, vika on miehessä.

Miten niin? Juurihan tuossa kuvailtiin miten syy miehen haluttomuuteen ei suinkaan ole miehessä vaan, tadaa, naisessa. 

Vierailija
60/63 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi on tuota ongelmaa, niin eikö voisi ehdottaa leluja tai muuta? Ihan asiallisesti kysyn ja tuo on monella ongelmana ettei toinen enää kiinnostu seksistä vanhemmalla iällä

Siis mitä tarkoitat? Mulla on kyllä dildo ja satisfyer omassa käytössä plus käteni. Mut haluan miestä!

N54

Miten on, hyväksyisitkö miehellesi avoimen suhteen? Jospa hän on vain kyllästynyt sinuun?

Jos kerta ehdotan avointa suhdetta niin tietty. Vaikka luulen, että naiselle seksiseuran saaminen on 20 x helpompaa kuin miehelle että siinä mielessä ei tasaveroinen juttu.

Muuten noin, mutta tuo kerroin on rankasti väärä, se on vähintään sata jos riittääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä