Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ehdottaa avointa suhdetta, jos miestä ei vaan kiinnosta seksi

Vierailija
22.08.2026 |

2 kertaa kuussa on hänelle riittävä. Suututtaa ja mietin, että vielä kun olen jonkun näköinen niin olis mahis, kohta jo liian vanha. Te, joilla kokemusta, miten on toiminut? Erota en jaksa, liikaa vaivaa ja säätöä ja mies kuitenki muuten hyvä. 
N54

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko 38 v miestä?

Vierailija
22/63 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatko 38 v miestä?

Liian nuori sinäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaako nyt..

Vierailija
24/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Hämeenlinnasta 58v mies. Kiinnostaako 

Vierailija
25/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on Hämeenlinnasta 58v mies. Kiinnostaako 

Nyt alkaa olla ikä kohdallaan. Eli kyllä, jos avoimeen päädyn.

Vierailija
26/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi on tuota ongelmaa, niin eikö voisi ehdottaa leluja tai muuta? Ihan asiallisesti kysyn ja tuo on monella ongelmana ettei toinen enää kiinnostu seksistä vanhemmalla iällä

Siis mitä tarkoitat? Mulla on kyllä dildo ja satisfyer omassa käytössä plus käteni. Mut haluan miestä!

N54

Riittääkö paneminen silloin tällöin vai haluatko kuitenkin jonkinlaisen sivusuhteen, jossa olet erityinen ja viestitellään jne?

Vierailija
27/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatko 38 v miestä?

Liian nuori sinäkin

Onko ikäero itsessään tuossa se "hävettävä" syy vai koetko olevasi liian vanha olemuksesi puolesta nuoremman ihmisen rinnalla alasti?  

Vierailija
28/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista teidän vuorovaikutuksenne on? En siis halua tehdä mitään oletuksia siitä.

Teetkö aloitteita seksiin ja kehutko miestä?

Teen 95% aloitteen. Kehun kyllä. Aika avoimesti puhutaan, miestä väsyttää tai puhelin vie voiton.

Sun mies on kun normaali nainen.

Vierailija
29/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi on tuota ongelmaa, niin eikö voisi ehdottaa leluja tai muuta? Ihan asiallisesti kysyn ja tuo on monella ongelmana ettei toinen enää kiinnostu seksistä vanhemmalla iällä

Siis mitä tarkoitat? Mulla on kyllä dildo ja satisfyer omassa käytössä plus käteni. Mut haluan miestä!

N54

Riittääkö paneminen silloin tällöin vai haluatko kuitenkin jonkinlaisen sivusuhteen, jossa olet erityinen ja viestitellään jne?

Mä luulen, että joku sivusuhde olis kiva. Ei tarvis aina säätää uuden kans.

Vierailija
30/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatko 38 v miestä?

Liian nuori sinäkin

Onko ikäero itsessään tuossa se "hävettävä" syy vai koetko olevasi liian vanha olemuksesi puolesta nuoremman ihmisen rinnalla alasti?  

Jotenkin noin nuori tuntuu ihan pikkupojalta. En jotenkin raaski. Tulis olo, että käytän häntä hyväksi tai jotain. Vaikka onhan ton ikäset kuuman näköisiä🔥🔥

Vierailija
31/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhemman miehen viettelisit..

Vierailija
32/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatko 38 v miestä?

Liian nuori sinäkin

Jotenkin noin nuori tuntuu ihan pikkupojalta. En jotenkin raaski. Tulis olo, että käytän häntä hyväksi tai jotain. Vaikka onhan ton ikäset kuuman näköisiä🔥🔥

Miksi et nauttisi elämän karkkikaupasta, kun siihen on mahdollisuus. Kyllä +/- nelikymppinen mies tietää mitä haluaa ja mitä ei.

Nimim. Mahdollisuuksistasi hieman kateellinen aikuisempi mies

Vierailija
33/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Mä luulen, että joku sivusuhde olis kiva. Ei tarvis aina säätää uuden kans.

Mulla oli elämänvaihe, jossa etsin seuraa seksiin varatuista naisista ns. pettämissivuston kautta itsekin varattuna. Ajattelin, että on reilua, kun kumpikin on varattu ja oma elämä muuten kuosissa eikä toinen sinkkuna. Näytti kuitenkin siltä, että haettiin nimenomaan myös tunnesuhdetta, viestittelyä, yhteydenpitoa ja viikonloppumatkojakin eikä fwb tyyppistä panetuspois-seksiä.

Vierailija
34/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Miten on, hyväksyisitkö miehellesi avoimen suhteen? Jospa hän on vain kyllästynyt sinuun?

Vierailija
35/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit ehdottaa. Eri asia on suostuuko hän ja millaisen reaktion tuo aiheuttaa. Entäpä jos vaan hommaisit salarakastajan etkä kertoisi hänelle? Onko sinulla tai miehelläsi paljon työmatkoja tai jotain mikä tuon mahdollustaisi?

Vierailija
36/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Miten on, hyväksyisitkö miehellesi avoimen suhteen? Jospa hän on vain kyllästynyt sinuun?

Jos kerta ehdotan avointa suhdetta niin tietty. Vaikka luulen, että naiselle seksiseuran saaminen on 20 x helpompaa kuin miehelle että siinä mielessä ei tasaveroinen juttu.

Vierailija
37/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit ehdottaa. Eri asia on suostuuko hän ja millaisen reaktion tuo aiheuttaa. Entäpä jos vaan hommaisit salarakastajan etkä kertoisi hänelle? Onko sinulla tai miehelläsi paljon työmatkoja tai jotain mikä tuon mahdollustaisi?

Ei ole kummallakaan. Tuo olisikin kätevää.

Vierailija
38/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatko 38 v miestä?

Liian nuori sinäkin

Miksi et nauttisi elämän karkkikaupasta, kun siihen on mahdollisuus. Kyllä +/- nelikymppinen mies tietää mitä haluaa ja mitä ei.

Nimim. Mahdollisuuksistasi hieman kateellinen aikuisempi mies

Eikös sullakin oo mahdollisuudet myös. Moni nainen tykkää vanhemmista miehistä jos sitä tarkoitat.

Vierailija
39/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Jos kerta ehdotan avointa suhdetta niin tietty. Vaikka luulen, että naiselle seksiseuran saaminen on 20 x helpompaa kuin miehelle että siinä mielessä ei tasaveroinen juttu.

Luotatko siihen, ettei miehesi saisi seksiseuraa kuitenkaan? 

Vierailija
40/63 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisit ehdottaa mutta kokeiles viedä ukko Roman rusmanin vastaanotolle. Siellä on todennäköisesti testot kyykyssä ja ne kun laittaa kuntoon niin panettaa taas😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä