Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sori nyt vaan, jos tämän sanomisesta joku mielensä pahoittaa, mutta kyllä nainen on parhaimmillaan vain 25-ikäiseksi asti

Vierailija
22.08.2026 |

Sen jälkeen alkaa jo näkyä iän merkkejä. Sitä vanhempia naisia en itse katsele.

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D

Vierailija
162/179 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Mies rupsahtaa jo 35 vuotiaana ja naiset alkavat katsella nuorempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vihaa naisia avoimesti netissä, naiset alkaa vältellä.

Itkukuoro alkaa: miesyksinäissyyepidemia, ei kaikki miehet, yhyy :(

Taktiikassanne ei ole järkeä.

Yksi selitys voisi olla, että kun minä en saa naisia ( huom. monikko) niin teen kaikkeni, ettei kukaan muukaan mies saa. Miehet eivät ole yhtään solidaarisia toisilleen, näin jopa postauksen, jonka mukaan on neitimäistä pyyhkiä peppunsa paskalla käynnin jälkeen. Aina joku raukka uskoo.

Vanhat miehet voi olla hyvin epäsiistejä. Alushousut aina ulosteessa ym.

Vierailija
164/179 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä 24v. Sitten alkaa hiukset harventua, hampaat kellastua ja maha kasvaa. Ja jutut menee todella typeriksi.

Vierailija
165/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parhaimmillaan parikymppiseksi. On vielä viriili ja edes jonkun näköinen. Jotkut tosin ovat jo tuossa vaiheessa kaljuja ja plösöjä.

Vierailija
166/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen yrittää kääntää samaa miehestä. Valitettavasti miehen kohdalla menee päinvastoin.

Vierailija
167/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin parhaimmillaan ulkonäkömielessä ehkä juu. Samoin mies on parhaimmillaan ulkonäkömielessä välillä 25-35v. Naisella se paras aika on aikaisemmin ja osuu jonnekin 16-26v välille. Mutta sukupuolesta riippumatta se prime time ulkonäöllisesti on se 10v. Mutta onneksi ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa JA sille pystyy itse tekemään paljon. Moni mies ja nainen on nelikymppisenä paremmassa fitissä mitä moni prime timessaan. 

Vierailija
168/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaiseen provo provoon on jakseggu  vastata näin paljon. Haluaa vaan tahallaan suututtaa ja nauraa matkalla. 

Vierailija
169/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä niin sanoa, mutta se on sun mielipide, ei totuus. Onhan nuorissa naisissa se hedelmällisyys joka biologisesti vetää miehiä puoleensa. Mutta muutoin en haluaisi olla enää alle 25-vuotias. Olin epävarma ja keskityin vain miettimään mistä miehet tykkää sen sijaan että olisin miettinyt mitä itse elämältä haluan. 30v jälkeen alkaa tulla itsevarmuudesta huokuvaa kauneutta, joka on oma lukunsa. Itse pidän nelikymppistä onnellista naista kauniinpana kuin epävarmaa parikymppistä, joka koko ajan sukii hiuksia ja vilkuilee peiliä. Tässä iässä voi olla vaikka tukka täysin sekaisin ja kokea olonsa hyväksi. Se on mahtavaa! 

170/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettet vahtaa! 😁 

Vierailija
171/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä oli 40v kauneimmalla, itsevarmuus ja löysin oman tyylini. 20v oikeestaan olin  seinäkukkanen, epävarma ja naivi. 

Vierailija
172/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku Pertti on kyllästynyt elämäänsä ja kiukuttelee naisille. Mene vaikka salille, niin pötsi pienenee. 

Vierailija
173/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin Ap, ja olen nainen. Mutta nyt on tapahtunut ikivanhana 50+ jotain kummallista. Olen tavannut ihanan miehen ja alkanut kukoistamaan ihan eri tavalla sekä ulkoisesti että sisäisesti. 

Vierailija
174/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan, että ovat kuuliaisimmillaan? Eivät ohjailtavissasi enää.

Vierailija
175/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rupsahtaa yleensä siinä vaiheessa, kun pitäisi mennä armeijaan tai viimeistään siinä vaiheessa, kun alkavat asua omillaan. Mies rupsahtaa heti, kun nainen (äiti, vaimo, tyttölapsi yms) ei ole suitsimassa miehen elämän valintoja ja elintapoja. 

Vierailija
176/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana parhaimmillaan mihin? Sinua varten? Miksi ketään kiinnostaisi sinun mielihalusi tai muutkaan haluamisesi?

Vierailija
177/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasit väärin. Ihan lattea ja väsynyt keskustelu, ei kuumuutta.

Vierailija
178/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseletko vaan naisia, ja se oli siinä

Vierailija
179/179 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen yrittää kääntää samaa miehestä. Valitettavasti miehen kohdalla menee päinvastoin.

Mä en ymmärrä miten miehet voi olla näin deluluja?