Sori nyt vaan, jos tämän sanomisesta joku mielensä pahoittaa, mutta kyllä nainen on parhaimmillaan vain 25-ikäiseksi asti
Sen jälkeen alkaa jo näkyä iän merkkejä. Sitä vanhempia naisia en itse katsele.
Kommentit (146)
Ap auti stivajakki jankuttaa jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole ikinä haluttavia oli ikä mikä tahansa. On kivaa kun saa olla 30 vuotiaana rauhassa miehiltä
Sopii epäillä, oletko itse psyykannu ittes, vai onko joku opettanu sen sulle?
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ainaki 30v paljon paremman näköinen ja myös hoikempi mitä 20v :D
Mä oon ollut nuorena hoikka, mitä en enää ole, mutta sanoisin, että parhaimman näköinen olin tuossa n. 35-vuotiaana. Silloin myös miehet katselivat perään (siis sellaiset, jotka ei pelkää ja inhoa aikuisia naisia niin kuin ap), joten ei ollut omaa kuvitelmaani. Kävin salilla ja olin aika hyvässä kunnossa, vaikka lapsiakin oli jo. Nyt lähes viisikymppisenä en ole enää kauneimmillani, sen voin myöntää, mutta en mä täysin elähtänytkään ole. Välttelen aurinkoa ja suojaan ihoani, se auttaa jonkin verran siihen, ettei ryppyjä ole niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon iän jälkeen naisten ajatukset ja asenne pelkkää katkeraa sappea.
Koska siinä vaiheessa alkaa olla enemmän tietoa miehistä ja se tieto on kammottavaa ja emme enään simppaa miehiä kuten nuoret naiset tekevät
Onneksi nämä taliaivot jakavat nämä ajatuksensa nykyään julkisesti, niin näkevät nuoretkin naiset alusta lähtien, että ei kannata 😂
Niin? Vai onko vika sittenkin naisissa? Muistan kouluajoilta, kuinka kiltitkin tytöt liittyivät yhdessä jännien poikien kanssa kiusaamaan niitä kiltimpiä poikia, ja sitten innoissaan lähtivät näiden jännien poikien matkaan koulupäivän jälkeen.
Eli et kohdannut kilttejä tyttöjä, vaan kusipäitä ja bimboja. Niistä sitten päätit muodostaa mielipiteesi koko naissukupuolta koskien. Eikö havetä olla tuollainen tampio?
Juuri näin. Kiltit tytöt ei koulussa kiusanneet ketään. Ne ilkeät, bimbot kovispoikien suosikkitytöt sen sijaan kiusasivat kaikkia. Kun et heitä saanut, voit kiittää onneasi. He ovat niitä, jotka pahimmillaan kiusaavat yhä aikuisena kumppaneitaan sekä töissä työkavereita.
Miehillä ylipaino on yleisempää kuin naisilla, niin voit miettiä, mitä ylipainoiset miehet syövät ja muita elämäntapoja.