Huuteleeko teinipojat sinulle?
Olen havahtunut, että minulle on tässä vuoden sisällä huudeltu monesti. Milloin läskiä, rumilusta, milffiä... Yksikin sanoi kohdalla, että "näytit kauempaa kuumalta, mutta olet ruma". Olin siis koiran kanssa lenkillä. Mitä v ittua oikeasti!? Ihan kantasuomalaisia broccolipäitä.
Kommentit (150)
Ei teinipojat, mutta varusmiehet tuolla varuskunta-alueella, jossa olen töissä. Epäilen aina, että joltain huoltokomppanian pojalta on silmälasit unohtuneet tupaan. Mummi 61.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonompaan suuntaan ollaan menty rajusti viimeisten 20 vuoden aikana. On hyvinkäyttäytyviä nuoria, mutta nuo ilkkujat ovatkin yhteiskunnan pohjasakkaa.
Päinvastoin. Nuoret ovat vuosi vuodelta fiksumpia.
Tyhmempiä ovat. Näkeehän sen Pisa-tutkimustuloksistakin.
Sen sijaan, että haukut nuoria, sinun kannattaisi keskittyä omiin puutteisiisi. Niissä on sinulle hommaa enemmän kuin tarpeeksi.
Eipä iskenyt kuorta rikki tuo kommentti. Kasvatapa nulikkasi vanhaan malliin, että pärjäävät elämässä paremmin, kuin ikätoverinsa! Nyt näyttää nimittäin aika kehnolta heidän tuleva elämänsä.
Höpö höpö. Meillä on upea ja hieno nuoriso. Se, että sulla on ongelmia, ei ole kenenkään muun syy. Katso peiliin pitkään ja hartaasti.
Ei ole tarvetta. Oma elämäni on hyvin. Opeta ne lapsesi ystävällisiksi, niin ei ole kenellekään valittamista. Nyt puhuttiin siitä nuorison osasta, joka tuhlaa aikaansa toisten kiusaamiseen ja heille ei kenellekään ole mitään hyvää sanottavaa.
Sinä haukut kaikkia nuoria. Olet päävikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole moiseen törmännyt. Päinvastoin. Kohteliaitahan lapset ja nuoret ovat nykyään.
Mikä tarve koko ajan puolustella ja vähätellä? Kyllä on fiksujakin nuoria, mutta ihan oikea ongelma on kyllä nuo todella huonosti käyttäytyvät teini(poika)porukat. Ja siis miten muka ennen on ollut epäkohteliaampia? Kyllä nykyään todella monella on vaikeuksia edes tervehtiä.
Koska nuoret lähes poikkeuksetta ovat fiksuja ja hyväkäytöksisiä.
Vierailija kirjoitti:
Teinipojat huusivat mulle viimeksi, että "Älä kävele sinne suuntaan, siellä on työmaa-aita nurkan takana ja joudut palaamaan takaisin! ".
Kerrassaan hävytöntä!
Vierailija kirjoitti:
Teinit, aikuiset, elämänkallut. Omalla kohdalla 100% miehiä. Toissapäivänä viimeksi elämäänsä kyllästynyt elämänkallu huuteli jotain sotilaasta. Joku reilu kuukausi sitten lastenvaunuja työntelevä isi halusi kommentoida kovaan ääneen paitaani. Viime keväänä joku aapisen lukematta jättänyt persunpoikanen huuteli "isis rules", koska ei osannut lukea oikein bändipaitani logoa. Näitähän riittää.
"Persunpoikanen"
Tuo paljasti sinut palstaa terrorisoivaksi pakkomielteiseksi spämmääjäksi. Viestisi on taas kerran täyttä valetta alusta loppuun kuten sinulla aina.
Vierailija kirjoitti:
Teinit, aikuiset, elämänkallut. Omalla kohdalla 100% miehiä. Toissapäivänä viimeksi elämäänsä kyllästynyt elämänkallu huuteli jotain sotilaasta. Joku reilu kuukausi sitten lastenvaunuja työntelevä isi halusi kommentoida kovaan ääneen paitaani. Viime keväänä joku aapisen lukematta jättänyt persunpoikanen huuteli "isis rules", koska ei osannut lukea oikein bändipaitani logoa. Näitähän riittää.
Kannattaisi pukeutua normaalien ihmisten lailla eikä joihinkin punatautisten anarkojen nistivaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Persunpoikanen"
Tuo paljasti sinut palstaa terrorisoivaksi pakkomielteiseksi spämmääjäksi. Viestisi on taas kerran täyttä valetta alusta loppuun kuten sinulla aina.
Taisi jäädä aapinen lukematta. Lue ja opi.
Lähdenpä tästä lähikauppaan. Matkalla on usein teinejä viettämässä aikaa.
Koskaan eivät ole mitään huudelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole moiseen törmännyt. Päinvastoin. Kohteliaitahan lapset ja nuoret ovat nykyään.
Mikä tarve koko ajan puolustella ja vähätellä? Kyllä on fiksujakin nuoria, mutta ihan oikea ongelma on kyllä nuo todella huonosti käyttäytyvät teini(poika)porukat. Ja siis miten muka ennen on ollut epäkohteliaampia? Kyllä nykyään todella monella on vaikeuksia edes tervehtiä.
Koska nuoret lähes poikkeuksetta ovat fiksuja ja hyväkäytöksisiä.
Väitätkö, ettei huono käytös ole lisääntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huuhdeltu, mutta ehkä olen niin tavallinen nainen etten herätä mitään huomiota.
Mutta kerran kävellessäni hellepäivänä ruuhkaiselle kuusijärven uimarannalle huomasin teinipojan seisovan vähän metsän puolella kumpareen päällä kuvaamassa rannalle ja sieltä pois kävelevät ihmisjoukko. Monet olivat vielä uikkareissa ja lapsetkin joutuivat kuvatuksi. Olin järkyttynyt.
Mutta tuollaiseen tilanteeseen puuttuminen on vaikeaa kun silloin varmasti päätyisi nettiin ja saisi ekstrahuomion.
En ymmärrä miksi poliitikot eivät säädä lakeja, joilla julkisilla paikoilla kuvaamista rajattaisiin.
Siis minäkin olen kyllä tavallinen. En mitenkään silmiin pistävä. Vaaleat puolipitkät hiukset, ei juuri meikkiä, tavis vaatteet, normaalipainoinen... Aika hajuton ja mauton. 2 pientä lasta, 35-vuotias. Ja minulle on huudeltu. Ap
Ei huutele. Saan kulkee rauhassa eikä kukaan huomaa.
Ei onneksi eikä kyllä kiinnostaisi vaikka huutaisi
Viime aikoina ei. Hassuna muistona on jäänyt mieleen kun kävin ulkojumpassa. Osallistujat oli suunnilleen 40-65-vuotiaita. Kentän viereen tuli teinipoika ja huusi täysillä "Mummot jumppaa, saatana!!". Meitä alkoi naurattaa ihan hirveästi.
Joku teinipoika huusi v*ttu! kun ohitti mut kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina ei. Hassuna muistona on jäänyt mieleen kun kävin ulkojumpassa. Osallistujat oli suunnilleen 40-65-vuotiaita. Kentän viereen tuli teinipoika ja huusi täysillä "Mummot jumppaa, saatana!!". Meitä alkoi naurattaa ihan hirveästi.
No, tämä on jopa ihan hauskaa. Ulkonäön haukkuminen, h uorittelu, uhkailu tms. ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu teini-ikään.
Ei kuulu. Tai kuuluu sellaisten teinien, joilla on jotain käytöshäiriöitä.
Ei huutele. En tiedä mitä viboja annan, mutta työskentelen nuorten kanssa. Saan kulkea ihan rauhassa.