Kesäkeittoa sairaalassa
voiko olla enää huononpaa ruokaa sairaalassa kuin kesäkeitto, ei voi. Sellaista oli koetettu tarjota miehelleni joka oli leikkauksen takia sairaalassa ja ollut syömättä yli vuorokauden. Sitten oli koettanut jos hoitaja hakisi kahviosta hänelle sämpylän muttei se onnistunut vaikka hänellä oli käteistä hieman mukana. Todella kurja oli olla nälässä mutta tästä opimme, että ota matkaan omat eväät jos joudut olemaan sairaalassa yön tai toisenkin. No, minä jouduin tapaturmaan jossa nilkkani murtui ja se leikattiin kiireellisenä samana päivänä. Sain illalla sairaalassa leivän ja kahvin mutta vieruskaverini ei millään olisi saanut vaan minä sanoin siitä hoitajalle, että kello on 20 ja nainen ei ole saanut syötävää, sitten tuotiin. Mikä se on kun ruuan kanssa ollaan pihejä ja isot maksut kyllä peritään, hävettävää ja johdon pitää muuttaa tätä tapaa, ei hoitajat voi sille mitään.
Kommentit (43)
Miehellesi kävi huono tuuri. Kesäkeitto, ja vielä pelkistettynä laitosversiona, ei olisi minustakaan houkutteleva ruoka. Söisin sen kyllä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu enää politiikkaan eikä edes sairaalaan.
Itse asiassa, jos potilas pyytää ja on syönyt päivällisen (keitto) huonosti, kompensoin kyllä runsaalla iltapalalla, mikäli tilanne sen sallii. Mitään kahviossa juoksevia pikkupiikoja ei valitettavasti osastoilta löydy. Wolt jne on aina vaihtoehto, jos pääsee edes aulasta hakemaan. -1
Tarkoitin kun hakee itselleenkin samalla tai menee jopa syömään, en tarkoittanut että sinä piikoisit.
Ymmärsin kyllä, ei toteudu. Omat eväät ovat omalla vastuulla.
Tarkoitin kun hakee itselleenkin samalla tai menee jopa syömään, en tarkoittanut että sinä piikoisit.