Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi toi mulle 2 euron syntymäpäivälahjan Tokmannin alelaarista.

Vierailija
22.08.2026 |

Sanoin kauniisti kiitos ja paketoin sen hänelle jouluksi. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Yves Rocher on olemassa ja sieltä saadut ilmaislahjat? Äitini jakoi niitä eteenpäin mielellään

Vierailija
42/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja olut ovat parhaimmillaan kylmänä pöydällä ja avattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kerran työpaikasta, niin sain läksiäislahjaksi halvimman mahdollisen valkoisen posliinieläimen.

Kai se oli vittuilua.

Niin oli.

Vierailija
44/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2e tuikkulasi löytyi Tokmannin laarista. Halloween mallia. Mutta sitä ei täällä vietetä.

Vierailija
45/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Mun appivanhemmat haluaa kalliita lahjoja. En tykkää, musta tuhlausta. 

Niin varmaan aloittajakin anoppi haluaa. Muille vaan ostaa halpaa krääsää.

Vierailija
46/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla on ihan ok eläke. Koskaan en ole saanut lahjaa. Mun mieheltä kerjää rahaa milloin vakuutuksiin, auton huoltoihin, silmälaseihin jne. Eläke on normi ihmisen palkan verran...

Vierailija
47/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi tuo pienen herkkukorin joka on valittu nimenomaan ja vain minulle. Tietää mistä tykkään! Anoppi myös kehottaa laittamaan sen jemmaan ettei muut syö sitä.  Maailman paras anoppi!

Vierailija
48/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun anoppi ei tuo lahjoja eikä edes ole kiinnostunut, milloin synttärit on. Mikäs siinä, en kyllä itsekään onnittele tai ostele hänelle lahoja. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
49/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on muistaminen.

Juuri näin. Minkin kaivelen alesta ja kirppareilta lahjoja kun sydäntä on mistä antaa mutta rahaa ei ole. Kaikki ymmärtää ja kunnioittaa lahjojani. 👵👵👵👵

Vierailija
50/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anopilla on ihan ok eläke. Koskaan en ole saanut lahjaa. Mun mieheltä kerjää rahaa milloin vakuutuksiin, auton huoltoihin, silmälaseihin jne. Eläke on normi ihmisen palkan verran...

Js mieskö jakaa rahaa äipälleen?

Vierailija
51/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Yves Rocher on olemassa ja sieltä saadut ilmaislahjat? Äitini jakoi niitä eteenpäin mielellään

Harmi, kun se ei enää ole Suomessa.

Vierailija
52/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikavauva sai joululahjaksi anopiltani eli isoäidiltään 130cm pinkin pörröflanelliasun. Aika karua.

Vierailija
53/64 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun anoppi ei oo koskaan mulle mitään lahjaa antanut. Häälahjaksi antoi pelkkää rahaa, ja kävi vielä sanomassa erikseen että se on pelkästään miehelleni.

Vierailija
54/64 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikavauva sai joululahjaksi anopiltani eli isoäidiltään 130cm pinkin pörröflanelliasun. Aika karua.

Moderni isoäiti, kun arvelee, että pinkki kuuluu myös pojille! Äkkiä se poikavauva kasvaa 130 cm kokoon, onpahan ainakin kasvunvaraa puvussa!

Vierailija
55/64 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Tokmannilla ikinä. Taitaa olla ap:n lempparikauppa kun tietää hinnatkin noin hyvin.

Vierailija
56/64 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on muistaminen.

Minä sain anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon. Ei ollut edes synttäri tai joulu.

T. miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon 

Minä sain joululahjaksi henkilövaa'an mieheltä. Painoin tuolloin 54 kg ja olin synnyttänyt puoli vuotta aiemmin.

Ilmeisesti oli huolissaan läskeistäni

Vierailija
57/64 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 100e.

Ja sit päätit tulla ketjuun pätemään. Palsta ei petä. Kyllä nainen ON naiselle susi.

Vierailija
58/64 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni isoäiti, kun arvelee, että pinkki kuuluu myös pojille! Äkkiä se poikavauva kasvaa 130 cm kokoon, onpahan ainakin kasvunvaraa puvussa!

Jaa et ihan kelpo lahja. 7 vuoden päästä!

Vierailija
59/64 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko mennyt pakettikortit väärin? Minäkin sain kerran miesten pyjaman ja appiukko paitulin

Vierailija
60/64 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kiitollinen siitä 2e lahjasta jos se on mun tyylinen. Mutta kun sain 20vuoden tuntemisen jälkeen skumppaa lahjaksi,kun anoppi ei sitten näköjään vielä tiennyt että en skumppaa juo. Sen mä vähän kuin unohdin heille kun lähdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi