Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani on sairas..

Vierailija
22.08.2026 |

Meillä on joka vuosi jätkien kanssa perinne mennä lappiin syksyllä kalastamaan. Nyt tämä vaatimalla vaatii päästä mukaan eikä halua minun menevän. Kavereiden kumppanit ovat vain iloisia kun menevät. Olisipa minunkin. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit sä vaan menet sinne reissulles. Muijjas voi mennä vaikka omalle reissulle ystäviensä kanssa mihin miehet ei tule mukaan. 

Vierailija
22/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko paljon kalaa viime vuonna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei parane vuosien myötä. Mieti mihin olet pääsi pistämässä.

Vierailija
24/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo tullut puheeksi suhteen alussa? Itselläni oli lapinreissu varattuna ystäväperheen kanssa, kun oma suhde oli tuore. Tietysti lähdin reissuun ja katsoin miten suhde sen kestää. 

En minä ainakaan keksisi deittailuvaiheessa varmistaa, että onhan varmasti jokaikinen minun normaali harrastus, kaveriporukka, perhe jne. ja näihin liittyvät menot ok :D Ei ole tervettä estää rakasta ihmistä tapaamasta ystäviään ilman kumppanin läsnäoloa. Jos tuollaista tulee esiin, on juttutuokion paikka!

Eli sulle on ok jos uusi kumppani häipyy viikoksi pariksi  omille teilleen kysymättä? 

Hu ps, sinähän lähdit lii oittelemaan : D

Vierailija
25/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jossain rinnakkaistodellisuudessa mullakin olisi ollut kavereita. Ei ole kumppaniakaan ollut. Ei mene tasan nallemakeiset. M41

Harmi että olet yksinäinen. Niin se vain menee, että jokaisen on itse rakennettava ihmissuhteensa, vaikka lähtökohdat lapsuudesta voi olla erilaiset. No poikkeuksena kehitysvammaiset ym. saa apua päivätoiminnan ja muiden palveluiden kautta.

Jätä kateelliset ajatukset omaan arvoonsa ja kulje pienin askelin kohti haaveitasi. Mene ystäväryhmiin netissä, harrastustoimintaan ja vapaaehtoistyöhön jossa samanhenkisiä. Ala deittailla jos kiinnostaa. Kehitä itseäsi. Hiljaa hyvä tulee ja vaikka sydänystäviä ei löytyisi, on elämäsi ainakin paljon rikkaampaa.

Vierailija
26/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupan ja tippurin ja pari elätettävää

Vierailija
27/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo tullut puheeksi suhteen alussa? Itselläni oli lapinreissu varattuna ystäväperheen kanssa, kun oma suhde oli tuore. Tietysti lähdin reissuun ja katsoin miten suhde sen kestää. 

En minä ainakaan keksisi deittailuvaiheessa varmistaa, että onhan varmasti jokaikinen minun normaali harrastus, kaveriporukka, perhe jne. ja näihin liittyvät menot ok :D Ei ole tervettä estää rakasta ihmistä tapaamasta ystäviään ilman kumppanin läsnäoloa. Jos tuollaista tulee esiin, on juttutuokion paikka!

Eli sulle on ok jos uusi kumppani häipyy viikoksi pariksi  omille teilleen kysymättä? 

Kysymättä? Nyt oli kyse siitä että kertoo ja juttelee asioistaan.

Toki meillä "kysytäänkin" toiselta et onko ok, vaikka vastaus tiedetään. Tietty on ok, ellei nyt just satu häitä tai hautajaisia samaan kohtaan. Hyvät tavat rakentavat rakkaussuhdetta.

30+ naimisissa ja omia reissuja molemmilla aika ajoin

Vierailija
28/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mustasukkainen deittikin löysi paikalle. 

Vierailija
29/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terroristien kanssa ei neuvotella.

Vierailija
30/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta jäi pois kuinka usein poikien reissut toistuvat. Ex (syystäkin ex) teki perinteisiä poikien reissuja vuodessa 60-80 kpl. Nähtiin kerran tai pari kuussa. Ei asuttu yhdessä. En tiedä, miksi edes halusi parisuhteen.

Vierailija
31/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuinka pitkästä reissusta on kyse ja missä vaiheessa matka tuli puheeksi uuden kumppanin kanssa? 

Vierailija
32/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänlaisen ihmisen kanssa ei kenenkään kannata seurustella. Jos ihmisen moraali on tuota tasoa, hän saa kupan, tippurin ja pari elätettävää ihan ilmankin reissuja.

Vierailija
33/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkien reissut tiedetään

Niin sodassakin aikoinaan  olivat vuosia ja liitot kuitenkin kesti , nykyaika ja suhteet  on pelkkää pintakiiltoa.

Vierailija
34/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP siis nainen joka tekee reissuja jätkien kanssa?

Vaikea uskoa että kukaan mies tulee palstalle vinkumaan.

Vierailija
35/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on ok. Mieheni on aikuinen ihminen ja saa tavata ystäviään kun haluaa. Ensi kuussa he lähtee jänismetsälle, en minä sinne tunge mukaan.

Tottakai hän kertoo minulle reissusuunnitelmista, niin kuin minäkin hänelle omistani. Reissataan myös yhdessä vuosittain vaelluksille tms.

Vierailija
36/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu suppuun ja pysyt kiltisti tossun alla. Peru reissu ja tottele naistasi joka on sinua viisaampi. Nyt loppuu turhat reissut.

Vierailija
37/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jossain rinnakkaistodellisuudessa mullakin olisi ollut kavereita. Ei ole kumppaniakaan ollut. Ei mene tasan nallemakeiset. M41

Niin se vaan menee. Toisille "suodaan" kumppaneita liukuhihnalta jos tarve on, ja toiset ovat kokonaan ilman. Lähipiirissä ainoa yhdistävä tekijä flaksin kanssa on sosiaalisuus. On lihavaa, kaljua, duunaria, jokseenkin menestyvää mutta ne, joilla on kumppani tai aina jotain vireillä ovat niitä, jotka voivat puhua mistä vaan tunteja ja käyvät muutenkin tapahtumissa tai ylipäätään "ulkona" säännöllisesti. Itse taas olen sellainen, että vietän 95% vapaa-ajasta neljän seinän sisällä ja eipä ole kumppania siunaantunut, mutten sitä ihmettelekään, kun kiinnostus massadeittailuun ja yleiseen sosialisointiin on pyöreä nolla, etten tilannettani voivottele, kun ei kukaan ole tullut ovelle esittäytymään ja tarjoamaan itseään. 

Vierailija
38/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🧐

Vierailija
39/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkien reissut tiedetään

Miksi pyörit tuollaisissa piireissä? Outoa jos joku tuntee vain yhdenlaisia jätkiä/mimmejä.

Vierailija
40/44 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei kannata aloittaa suhdetta mustasukkaisen henkilön kanssa. Suhde kannattaa lopettaa heti, kun sellainen käy ilmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi