Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani on sairas..

Vierailija
22.08.2026 |

Meillä on joka vuosi jätkien kanssa perinne mennä lappiin syksyllä kalastamaan. Nyt tämä vaatimalla vaatii päästä mukaan eikä halua minun menevän. Kavereiden kumppanit ovat vain iloisia kun menevät. Olisipa minunkin. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jossain rinnakkaistodellisuudessa mullakin olisi ollut kavereita. Ei ole kumppaniakaan ollut. Ei mene tasan nallemakeiset. M41

Niin se vaan menee. Toisille "suodaan" kumppaneita liukuhihnalta jos tarve on, ja toiset ovat kokonaan ilman. Lähipiirissä ainoa yhdistävä tekijä flaksin kanssa on sosiaalisuus. On lihavaa, kaljua, duunaria, jokseenkin menestyvää mutta ne, joilla on kumppani tai aina jotain vireillä ovat niitä, jotka voivat puhua mistä vaan tunteja ja käyvät muutenkin tapahtumissa tai ylipäätään "ulkona" säännöllisesti. Itse taas olen sellainen, että vietän 95% vapaa-ajasta neljän seinän sisällä ja eipä ole kumppania siunaantunut, mutten sitä ihmettelekään, kun kiinnostus massadeittailuun ja yleiseen sosialisointiin on pyöreä nolla, etten tilannettani voivottele, kun ei kukaan ole tullut ovelle esittäytymään ja tarjoamaan itseään. 

Tämä se yleensä on. On vaikea löytää omanlaista kumppania, jos ei ole kovin sosiaalinen. Minua auttoi nettideittailu, siellä ne 95% vapaastaan yksin viettävät saattaa olla. Löytyi kumppani kuka myös tarvitsee paljon omaa aikaa vastapainoksi työlle. Aika kuluu yksin 4 seinän sisällä ja metsässä 🌲

Vierailija
42/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut paljon hyviä vastauksia. Toimintalinjaus on selvä, kohti pohjoista! Kertoisitko ap kuinka tilanne ratkesi naisesi kanssa? 👀👀👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tulevaisuus edessä, jos tuollaista vääntöä aina kaiken kanssa..

Vierailija
44/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairasta tuossa on?

Saako aloittaja lähteä "tyttöjen" Kreikan/Italian reissulle puhtaasta mustasukkaisuudesta? 

Uuden seurustelusuhteen alussa on ihan normaalia, että haluaa olla toisen kanssa. Ei se ole mustasukkaisuutta.

Oma suhteeni täyttää pian 2 vuotta, emmekä asu yhdessä tms. Silti olin kaipauksesta kuin maani myynyt, kun mies vietti keväällä kuukauden  Euroopassa. Ihan siitä syystä, etten tiennyt, koska seuraavaksi tapaan hänet.

Vierailija
45/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairasta tuossa on?

Saako aloittaja lähteä "tyttöjen" Kreikan/Italian reissulle puhtaasta mustasukkaisuudesta? 

Uuden seurustelusuhteen alussa on ihan normaalia, että haluaa olla toisen kanssa. Ei se ole mustasukkaisuutta.

Oma suhteeni täyttää pian 2 vuotta, emmekä asu yhdessä tms. Silti olin kaipauksesta kuin maani myynyt, kun mies vietti keväällä kuukauden  Euroopassa. Ihan siitä syystä, etten tiennyt, koska seuraavaksi tapaan hänet.

Vaikka ei olisi mustasukkaisuutta. On silti väärin rajoittaa ja eristää toista ystävistään. Ahdistavaa käytöstä. Minä toivon että kumppani kannustaa ja on iloinen puolestani, kun lähden reissuun. Eikä vingu ja roiku kuin riippakivi. Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.

Ihmekkään että miehesi lähti kuukaudeksi Eurooppaan :D

Vierailija
46/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa tukkoon häntäheikki ja nyt olet nyrkin alla. Tottelet naistasi ja opettelet uuden elämän. 

Vierailija
47/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairasta tuossa on?

Vaikka ei olisi mustasukkaisuutta. On silti väärin rajoittaa ja eristää toista ystävistään. Ahdistavaa käytöstä. Minä toivon että kumppani kannustaa ja on iloinen puolestani, kun lähden reissuun. Eikä vingu ja roiku kuin riippakivi. Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.

Ihmekkään että miehesi lähti kuukaudeksi Eurooppaan :D

Nyt oot ihan kujalla.

Miesystäväni lähti pitkälti itsekseen. Jossain vaiheessa hänellä oli kaveri mukanaan. Matka oli työtä, harrastusta ja tuulettumista varten. Add-ihmisenä hän tarvitsee näitä irtiottoja silloin tällöin. 

En tehnyt mitään estääkseni häntä. Miksi olisin? Tietysti harmitti, etten voinut osallistua edes osaksi, mutta sain silloin uuden työn. Vappuna teimme kyllä kivan reissun länsinaapuriin.

Ikävä iski rakkaudesta ja läheisyyden kaipuusta johtuen. 

Olemme kaksi aikuista ihmistä, 50+. Sinä vaikutat lapselliselta. 

Vierailija
48/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpa tukkoon häntäheikki ja nyt olet nyrkin alla. Tottelet naistasi ja opettelet uuden elämän. 

*Nakkaa rinkan selkään ja hurauttaa kohti pohjoisen aavoja selkosia ystäväin seurassa* 

Se o moro! Tosa sulle terapiaesite 🥲

Vierailija
49/49 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurstelet jonkun kanssa, jota pidät sairaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi