Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko teillä ärsyttäviä sukulaisia?

Vierailija
26.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juopottelee lasteni nähden ja samalla haukkuu isäni pystyyn samasta asiasta, tekopyhänä meille surkuttelee kuinka kamalaa että isäni on käännissä lasteni nähden. Sikailee rahoillaan, kuvittelee että voi käyttäytyä miten vain, koska on MAKSAVA ASIAKAS...

Asiakaspalvelutyössä itse olevana tuollainen ärsyttää suunnattomasti...

Onneksi välimatkaa on yli 700 km.

Vierailija
2/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on molempien mielipide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tätini on oikea maanvaiva. Koskaan ei voi rouvalle olla mieliksi, ei sitten niin millään. Minä jopa nauran väärin ja mikä kaikkein pahinta, minulla on kuulemma ihan väärä isä ( joten minä ja siskoni emme ole siis hyväksyttäviä lainkaan ). Sitten tämä tädin kuvatus tunkee meille noin joka toinen kuukausi tuntikausiksi kylään eikä lähde kulumallakaan. Kahvi on laihaa, tarjottavat on huonoja tai väärin tehtyjä, ei ole siivottu tarpeeksi hyvin, lapset huonosti kasvatettuja ja niin edelleen. Valitusvirsi ei lopu koskaan..

Vierailija
4/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sano mitään jos sanotaan vain " miehen serkun kaiman täti"

Vierailija
5/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun tätini on oikea maanvaiva. Koskaan ei voi rouvalle olla mieliksi, ei sitten niin millään. Minä jopa nauran väärin ja mikä kaikkein pahinta, minulla on kuulemma ihan väärä isä ( joten minä ja siskoni emme ole siis hyväksyttäviä lainkaan ). Sitten tämä tädin kuvatus tunkee meille noin joka toinen kuukausi tuntikausiksi kylään eikä lähde kulumallakaan. Kahvi on laihaa, tarjottavat on huonoja tai väärin tehtyjä, ei ole siivottu tarpeeksi hyvin, lapset huonosti kasvatettuja ja niin edelleen. Valitusvirsi ei lopu koskaan..

Sama juttu kodin suhteen, jos joku arvostelisi tai haukkuisi, niin heippa vaan! Toivottavasti arvostelet sitten tädin luona samalla tavalla?? Että ai kamala kun sinulla on vielä nuo samat vanhat verhot ikkunoissa jne.

Vierailija
6/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ei paljon ilmoittele tulostaan ja jos olemme kotona, en oikein kehtaa olla avaamatta ovea. Muutaman kerran olen ehtinyt lapset rahdata eteiseen ja valehdellut meidän olevan juuri lähdössä toisaalle. Jos on näin onnekkaasti ehtinyt, niin välttyy vierailulta, mutta muuten hän kyllä tunkee kylään halusi tai ei ( ellei nyt ihan tahallisen ikeäksi ala ). Tuo hänen ilkeilynsä ei ole suoraa, suunnilleen tähän tyyliin se menee: Aika laihaa kahvia teillä keitellään vissiin yleensä tai taitaa teidän maikki sanoa aina kaiken huutamalla ( ei muuten huuda ja on muutenkin melko kohtelias 6- vuotias ) ja montako kertaa viikossa teillä siivotaan, saahan nuo lapset jo pölyallergian. Tädillä emme käy koskaan, masokistin vikaa minulla ei ole. Vastapainoksi muut sukulaiset on oikein mukavia.

Vierailija
7/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim siskon miehen kanssa en pysty edes keskustelemaan ilman että se ärsyttää mut huutoasteelle. Kaamee junttieinari.

Vierailija
8/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko jne.

Vierailija
9/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon sisko tietty kaikkein idiootein; esim. ei puhu minulle YHTÄÄN MITÄÄN muutoin, kuin pakollisten käytännön asioiden osalta ja äitinsä samanlainen... On TODELLA vaivaantunut olo meikäläisellä aina, kun kuitenkin änkeävät meille kylään (viipyvät tuntitolkulla vielä, koska asuvat kaukana meistä), siispä aina kun tulevat, niin olen ottanut asiakseni lähteä -tervehtimisrituaalien jälkeen- jonnekin " tärkeille asioille" koko päiväksi, etten häiritse arvon rouvan kyläilyrauhaa kotonani...

En yksinkertaisesti jaksa sellaista vaivaantunutta touhua (kun ei meillä näköjään ole mitään puhumista keskenämme), en siis mitenkään mielenosoituksella lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi