Ketjuttaa kun äijä varasi keväälle välimeren risteilyn
Paatti pysähtyy mm. Valletassa ja Ajacciossa ja äijä niin onnessaan. Eihän noita rönttösiä välimeren kaupunkeja erota toisistaan. Ja sitten Rooma! missä kestää tunteja että pääsee edes satamasta kaupunkiin. Körö körö vaan.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi.fi on mistä saat apua. Vauvapalstalla vinkuminen ei auta. Ja turha vinkua jos et itse ota mitään vastuuta tilanteesta tai omista teoistasi.
Hyvästi.
En ymmärrä. Oletko hullu? Ap
Olet ihmiskaupan uhri.
Kuka minut on kaupannut? Ja minkä oli hinta? Se kiinnostaisi. Ap
Ketjuttaa? Onko jo pitkäkin ketju?
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ymmärrä, kuka noille risteilyille lähtee, kun näkee vain pintaraapaisun kaikesta ja laivalla vietetään tolkuttoman pitkä aika. Ehkä, jos aikaa ja rahaa olisi loputtomasti, mutta näin normaalina palkansaajana keskityn mieluiten yhteen kohteeseen kerrallaan.
Kivaa on just se siirtyminen paikasta toiseen ilman "pakkoa" tutustua paikkoihin kevyttä ja leppoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi.fi on mistä saat apua. Vauvapalstalla vinkuminen ei auta. Ja turha vinkua jos et itse ota mitään vastuuta tilanteesta tai omista teoistasi.
Hyvästi.
En ymmärrä. Oletko hullu? Ap
Olet ihmiskaupan uhri.
Kuka minut on kaupannut? Ja minkä oli hinta? Se kiinnostaisi. Ap
Valitat, että sinut viedään vastentahtoisesti jonnekin minne et tahdo, vieläpä ulkomaille. Siitä en tiedä mikä on hinta tai mitä joudut kokea jos et suostu tuohon.
Miten köyhä pitää olla, että ulkomaanmatka on joku "flex"? Vai mitä tässä haetaan?
Mitä me ap voidaan tehdä asialle, että et halua lähteä?
Meillä, eläkeläispariskunnalla, voisi budjetti kestää viikon Välimerenristeilyn ajatuksella satamasta toiseen monessa maassa ja kiertokäynti maissa. Mutta aika todnäk tulisi pitkäksi laivalla eikä pysty juhlimaan joka päivä. Muistan jossakin lukeneeni että maissa käyntien kohteet eivät aina onnistu huonojalkaisille.
Viime talvena kysyin rouvalta olisiko keväällä viikonloppu Amsterdamissa mitään ajatuksella parit ravintolakäynnit ja kanavalaiva-ajelu tms? Kun kuuli hinnan niin totesi ettei missään nimessä noin kallista. En sitten enempää puhunut mistään matkasta joten lusimme kotona. Huomenna pojanpojan 2v-synttärit joten meillä isovanhemmilla jotain ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Te voisitte pitää puoliani ja kehua minua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisimme puolesi, kun et pidä sitä itsekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisimme puolesi, kun et pidä sitä itsekään?
Eikö "sisterhood" sano mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan Roomassa Ostian rosoinen satama. On siinä oma viehätyksensä.
Satama on Citevecchia. Ap
Et sinä oikeasti taida olla minnekään risteilylle lähdössä, kun paikannimetkin hukkuu. Rooman risteilysataman nimi on Civitavecchia.
Noi voi hyvänen aika taas. Eihän se risteily ikuisuuksia kestä. Kaikesta se sinäkin valitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan Roomassa Ostian rosoinen satama. On siinä oma viehätyksensä.
Satama on Citevecchia. Ap
Et sinä oikeasti taida olla minnekään risteilylle lähdössä, kun paikannimetkin hukkuu. Rooman risteilysataman nimi on Civitavecchia.
No woe sentään kun en italiaa osaamattomana joka paikan nimeä saa pilkulleen. Oletkos itse koskaan käynyt kyseisessä paikassa? Ap
Olin muutama vuosi sitten. Kroatia, Montenegro, Kreikan saaristoa ja jotain muuta mestoja käytiin. Muistaakseni kymmenen päivää. Kivaa oli ja kallis reissu.