Ketjuttaa kun äijä varasi keväälle välimeren risteilyn
Paatti pysähtyy mm. Valletassa ja Ajacciossa ja äijä niin onnessaan. Eihän noita rönttösiä välimeren kaupunkeja erota toisistaan. Ja sitten Rooma! missä kestää tunteja että pääsee edes satamasta kaupunkiin. Körö körö vaan.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Oletko varma? Aika tyypillinen reaktio meinaan naiselta, jos mies kuvittelee, että hän saa osallistua lomasuunnitelmiin muutenkin kuin maksamalla ne.
Miten siis osallistutaan lomasuunnitelmiin? Valitsemalla kohde yksin... ei tuo nyt mitään tyypillistä ole 😌
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne pakko ole lähteä!
Jos en lähde niin ukko suuttuu. Ap
Ajaccio olisi mun unelma kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa sinäkin samaan aikaanjoku matka.
Liput on kahdelle. Ap
Eikö äijä kysynyt sinulta haluatko mukaan, ennen kuin varasi liput?
"Kysyi" mutta jos olisin sanonut ei niin olisi vittuillut ja osoittanut mieltä vuoden. Ap
R*iskaako hän sinua myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne pakko ole lähteä!
Jos en lähde niin ukko suuttuu. Ap
Oletko ihmiskaupan uhri?
Keskustelu on ilmoitettu. Voit olla rauhassa ihmiskaupan uhri, mutta minä en siitä halua kuulla.
Mutta onhan Roomassa Ostian rosoinen satama. On siinä oma viehätyksensä.
Poliisi.fi on mistä saat apua. Vauvapalstalla vinkuminen ei auta. Ja turha vinkua jos et itse ota mitään vastuuta tilanteesta tai omista teoistasi.
Hyvästi.
Rönttönen on kainuulainen perinneruoka, ei Välimeren kaupunki!!!
Anna äijän mennä risdteilylleen ja ota itse lento johonkin lomakohteeseen samalle ajalle. problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan Roomassa Ostian rosoinen satama. On siinä oma viehätyksensä.
Satama on Citevecchia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Poliisi.fi on mistä saat apua. Vauvapalstalla vinkuminen ei auta. Ja turha vinkua jos et itse ota mitään vastuuta tilanteesta tai omista teoistasi.
Hyvästi.
En ymmärrä. Oletko hullu? Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna äijän mennä risdteilylleen ja ota itse lento johonkin lomakohteeseen samalle ajalle. problem solved.
Tuo ei ole se ongelma vaan se, että ap on valinnut kumppanin, joka ei kunnioita hänen toiveitaan. Kai ap sitten haluaa olla perässä vedettävän roolissa. MUTTA ET SITTEN VALITA SIITÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Tämän takia teitä ei kannata edes auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Olet ihmiskaupan uhri.
Sinut ostettiin matkalippujen hinnalla, vaikka itse et halua.
Ja ties mitä muuta tähän liittyy.
Jankutijankuti. Jankkaajahullu se vaan jaksaa.
Olen matkustanut Välimerelle pääsiäisenä sekä vappuna. Kevät kalenteriss siellä on meille täysi kesä. Suomessa sulaa lumi pelloilta. Mene ja nauti kesäilmasta!