Minkälaisiin 70v synttärijuhliin tykkäisit osallistua?
Pienelle porukalle (max 8-10 hlö) jotain kivaa, ei mitään perinteisiä kahvikekkereitä.
Olisiko jokin keikka, konsertti, teatteriesitys tms hyvä idea, illallisen lisäksi tietenkin?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapujuhlat lauluineen
No tämä olisikin uutta useimmille, hyvä idea! Olen monet rapujuhlat järjestänyt, mutta tämän ystäväporukan kanssa on jäänyt puheasteelle.
Ap
Elävän ravun keittäminen on äärimmäisen julma tapa tappaa eläin. Ravun kuolema kiehuvassa vedessä ei ole välitön. Se voi kestää kymmenistä sekunneista useisiin minuutteihin. Tänä aikana rapu kokee äärimmäistä lämpöshokkia, kudosvaurioita ja hapenpuutetta. Ravun pyrkimys paeta kattilasta ja sen kuoren raapiminen kattilan reunoihin ovat merkkejä paniikista ja sietämättömästä kivusta. Äyriäisillä ei ole yhtä aivojen keskusta kuten nisäkkäillä, vaan niiden hermosto koostuu useista hermosolmukkeista. Tämän vuoksi eläin ei menetä tajuntaansa nopeasti, vaikka sen pään alue kärsisi vaurioita; koko keho reagoitsee kipuun, kunnes hermosto tuhoutuu kokonaan kuumuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestä saatana koko juhla saunassa tai varaa kokonainen uimahalli ja vaadi kaikkia olemaan ilman uimapukua!
Et kauheen usein käy paljubileissä? Eibsiellä herranjestas alasti olla... Meillä kaikilla on tarkoitukseen erikseen varatut uimapuvut, t-paidat, shortsit ja sharongit + kylpytakit, sen aikaa kuin spa-osuus kestää. Vain peseytyessä on oltava alasti.
Niissä harvoissa sauna-illoissa ja paljubileissä joissa olen käynyt, ei kukaan ole hillunut alastomana. Suurin osa ajasta ollaan kaikki vaatteet päällä pitkän pöydän ääressä. Porukka käväisee - jos haluaa - saunassa silloin kun huvittaa. Ja tosiaan kaikille on siellä uimapuvut, paitoja ja kylpytakkeja.
Vain minä paikalla ja runsaasti rauhaa. Siten aion bilettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapujuhlat lauluineen
No tämä olisikin uutta useimmille, hyvä idea! Olen monet rapujuhlat järjestänyt, mutta tämän ystäväporukan kanssa on jäänyt puheasteelle.
Ap
Elävän ravun keittäminen on äärimmäisen julma tapa tappaa eläin. Ravun kuolema kiehuvassa vedessä ei ole välitön. Se voi kestää kymmenistä sekunneista useisiin minuutteihin. Tänä aikana rapu kokee äärimmäistä lämpöshokkia, kudosvaurioita ja hapenpuutetta. Ravun pyrkimys paeta kattilasta ja sen kuoren raapiminen kattilan reunoihin ovat merkkejä paniikista ja sietämättömästä kivusta. Äyriäisillä ei ole yhtä aivojen keskusta kuten nisäkkäillä, vaan niiden hermosto koostuu useista hermosolmukkeista. Tämän vuoksi eläin ei menetä tajuntaansa nopeasti, vaikka sen pään alue kärsisi vaurioita; koko keho reagoitsee kipuun, kunnes hermosto tuhoutuu kokonaan kuumuudesta.
Mä käytän aina pakasterapuja, joille teen uuden makuliemen. Ei tarvii katsella mitään raapimisia, kun joku on tehnyt likaisen työn mun puolesta.
Ap
Rauhalliset. Kaksin juttelu tai pehmeät istuimet porukalle. Moni vieras unohtuu nurkkaan yksin istumaan ja itkee, muilla on joku juttu menossa.
rantasauna ja tilava tupa.sauna kuumana koko päivän ja illan.
ruokana vaikka karjalanpaistia ja pientä purtavaa pitkin iltaa.pihvit grillissä ja makkaraa.
luonnollisesti viinaa eri muodossa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuumailmapalloajelu ja sitten hyvin syömään. Keikka olis kiva jos kaikilla sama musiikkimaku, mutta seurustelu jää vähemmälle. Joku semmoinen mistä voi yhdessä nauttia.
Isämme pyysi aikoinaan 70-vuotislahjaksi meiltä lapsilta kuumailmapallolennätyksen. Maksettiin luonnollisesti myös äiti mukaan. Molemmat tykkäsivät kovasti.
Jos siis raha ei ole esteenä, menkää ihmeessä porukalla palloilemaan ja sen jälkeen ruokailemaan jonnekin hyvään ravintolaan. Ainakin aikoinaan lennätyksen hintaan kuului myös lasillinen kuohuvaa yläilmoissa nautittavaksi.
Risteily voisi myös olla kiva, kun valkkaa hyvän esiintyjän tai vaikka teemaristeilyn, jossa on monta artistia ja kaikenlaista muuta ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri vietettiin perhepiirissä yhdet 70-vuotisjuhlat hyvässä ravintolassa hyvällä illallisella. Todella kivaa oli eikä kaivannut mitään taikatemppuja siihen oheen. Toiset kivat juhlat aloitettiin kaikkia kiinnostavassa museossa yksityisellä opastetulla kierroksella, jonka perään oli sellainen afternoon tea -tyyppinen runsaampi kahvittelu.
Tosi tylsää.
Minä taas ajattelin, että just sellaisia juhlia, mistä itse kovasti pitäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumailmapalloajelu ja sitten hyvin syömään. Keikka olis kiva jos kaikilla sama musiikkimaku, mutta seurustelu jää vähemmälle. Joku semmoinen mistä voi yhdessä nauttia.
Isämme pyysi aikoinaan 70-vuotislahjaksi meiltä lapsilta kuumailmapallolennätyksen. Maksettiin luonnollisesti myös äiti mukaan. Molemmat tykkäsivät kovasti.
Jos siis raha ei ole esteenä, menkää ihmeessä porukalla palloilemaan ja sen jälkeen ruokailemaan jonnekin hyvään ravintolaan. Ainakin aikoinaan lennätyksen hintaan kuului myös lasillinen kuohuvaa yläilmoissa nautittavaksi.
Minä täytän ihan just 60 ja olen sanonut, että mikä tahansa muu käy, mutta ei mitään laskuvarjohyppyjä tai kuumailmapalloja :)
Ap