Minkälaisiin 70v synttärijuhliin tykkäisit osallistua?
Pienelle porukalle (max 8-10 hlö) jotain kivaa, ei mitään perinteisiä kahvikekkereitä.
Olisiko jokin keikka, konsertti, teatteriesitys tms hyvä idea, illallisen lisäksi tietenkin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän niitä juhlia pitäisi miettiä päivänsankarin kannalta. Hänen näköisensä juhlat ja sillä hyvä. Itse haluan kyllä mielellään jonkin verran alkoholia, jos pitäisi jaksaa useampi tunti seurustella.
Omista juhlista onkin kyse 😂
Itse tykkäisin tuollaisesta ohjelmasta, mutta haluan tietysti vieraidenkin viihtyvän. Sikäli, mitä ystäviäni tunnen, kelpaisi heillekin.
Alkoholia on tarjolla.
Kysyin siksi, että jos tulisi lisää ideoita. Onko joku ollut tosi hauskoissa ikäihmisen juhlissa?
Ystäväni järjesti vieraille liput ja tarjoilua jollekin keikalle. Kuulosti mukavalta.
Jotkut teknoreivit olisi kiva yllätys.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän niitä juhlia pitäisi miettiä päivänsankarin kannalta. Hänen näköisensä juhlat ja sillä hyvä. Itse haluan kyllä mielellään jonkin verran alkoholia, jos pitäisi jaksaa useampi tunti seurustella.
Ok, eli sinua ei kutsuta.
Keikka on mielestäni aika huono siinä mielessä, että ihmisillä on niin erilainen musamaku. Siinä sitten pari saattaa tykätä esiintyjästä ja muut hampaita irvistellen sinnittelee esityksen lävitse.
Olin aktiviteettijuhlissa. Käytiin ratsastamassa, melottin, oltiin jousiammunnassa ja saunassa. Iso mökki oli varattuna. Grillailtiin ja syötiin hyvää ruokaa. Juomissakaan ei ollut valittamista. Ollaan kaikki ns. ulkoilmaihmisiä, niin viihdyttiin hyvin. Päivänsankari täytti myös 70v.
Naamiaiset ja improvisaatiosketsejä. Jos on tuttu vanha porukka, irtoaa hyvin. Meillä tarvittu alkoholiakaan irroitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut teknoreivit olisi kiva yllätys.
Tämä voisi oikeastikin olla aika hauska idea ja voisitte oikeasti repäistä oikein kunnolla ja tehdä jotain täysin hullua mitä, ette (todennäköisesti) ikinä tee.
Juuri vietettiin perhepiirissä yhdet 70-vuotisjuhlat hyvässä ravintolassa hyvällä illallisella. Todella kivaa oli eikä kaivannut mitään taikatemppuja siihen oheen. Toiset kivat juhlat aloitettiin kaikkia kiinnostavassa museossa yksityisellä opastetulla kierroksella, jonka perään oli sellainen afternoon tea -tyyppinen runsaampi kahvittelu.
Oi, just jotain tollaista mielellään ja mahdollisuuksien mukaan eri kaupungissa (vieraat toki maksaa itse majoituksensa).
Minä haluaisin burleski- tai dragesitykseen. Voisi vaikka tilata esiintyjän juhlapaikalle. Kunnon roast olisi myös ihan ok, mutta Suomessa ei oikein ole osaajia. Siinä sivussa vähän drinkkiä ja tämän jälkeen pientä suolaista ja makeaa syötävää.
Parinvaihtobileet. Tuon ikäisillä on jo kaikesta kokemusta, muttä tämä saattaa olla kokematta. Karaokea 1956 vuoden musiikista ja siitä eteen päin hittikimarat. Pukeudutaan 1970-luvun vaatteisiin. Meillä oli tämmöiset. Hulvatonta. Uuden parin kanssa piti sytyttää saunan pesää, käydä verkoilla ja paistaa muurinpohjalettuja Demis Russosin ja Rauli Somerjoen tahdittamana. Diskoiltiin lopuksi. Hauskoja juhlia! Tv 70 v
Vierailija kirjoitti:
Juuri vietettiin perhepiirissä yhdet 70-vuotisjuhlat hyvässä ravintolassa hyvällä illallisella. Todella kivaa oli eikä kaivannut mitään taikatemppuja siihen oheen. Toiset kivat juhlat aloitettiin kaikkia kiinnostavassa museossa yksityisellä opastetulla kierroksella, jonka perään oli sellainen afternoon tea -tyyppinen runsaampi kahvittelu.
Tosi tylsää.
Sellasiin, mistä saa kakkua ja kahvi+avec
Vierailija kirjoitti:
Ai että, ihanalta kuulostaa varsinkin jälkimmäinen! Voisin itekin järjestää tollaiset. Kaikki 70v juhlat, missä olen ollut, on olleet supertylsiä jäykkiä käpykakkujuhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tylsää.
Niin minustakin. Onneksi mun 70- vuotisijuhlat olu erilaiset. Aina pitää olla sankarin näköiset, hillitylle hillittyä ja iloista menoa eloisille. Yhtään puhetta en sallinut enkä pönötystä.
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihtobileet. Tuon ikäisillä on jo kaikesta kokemusta, muttä tämä saattaa olla kokematta. Karaokea 1956 vuoden musiikista ja siitä eteen päin hittikimarat. Pukeudutaan 1970-luvun vaatteisiin. Meillä oli tämmöiset. Hulvatonta. Uuden parin kanssa piti sytyttää saunan pesää, käydä verkoilla ja paistaa muurinpohjalettuja Demis Russosin ja Rauli Somerjoen tahdittamana. Diskoiltiin lopuksi. Hauskoja juhlia! Tv 70 v
Unohdin mainita, että nämä olisivat tyttöjen bileet. Muuten kuulostaa ihan hauskalta.
Ap
Naamiaiset tai esim. 60-luvun teemabileet, musiikkia, booli, drinkkejä, noutopöytä.
Kuumailmapalloajelu ja sitten hyvin syömään. Keikka olis kiva jos kaikilla sama musiikkimaku, mutta seurustelu jää vähemmälle. Joku semmoinen mistä voi yhdessä nauttia.