Minkälaisiin 70v synttärijuhliin tykkäisit osallistua?
Pienelle porukalle (max 8-10 hlö) jotain kivaa, ei mitään perinteisiä kahvikekkereitä.
Olisiko jokin keikka, konsertti, teatteriesitys tms hyvä idea, illallisen lisäksi tietenkin?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumailmapalloajelu ja sitten hyvin syömään. Keikka olis kiva jos kaikilla sama musiikkimaku, mutta seurustelu jää vähemmälle. Joku semmoinen mistä voi yhdessä nauttia.
Isämme pyysi aikoinaan 70-vuotislahjaksi meiltä lapsilta kuumailmapallolennätyksen. Maksettiin luonnollisesti myös äiti mukaan. Molemmat tykkäsivät kovasti.
Jos siis raha ei ole esteenä, menkää ihmeessä porukalla palloilemaan ja sen jälkeen ruokailemaan jonnekin hyvään ravintolaan. Ainakin aikoinaan lennätyksen hintaan kuului myös lasillinen kuohuvaa yläilmoissa nautittavaksi.
Minä täytän ihan just 60 ja olen sanonut, että mikä tahansa muu käy, mutta ei mitään laskuvarjohyppyjä tai kuumailmapalloja :)
Miksi et itse järjestä juhlia? En missään nimessä haluaisi, että mulle joku muu järjestää juhlat.
Ei kai kukaan järjestä juhlia laskuvarjossa tai kuumailmapallossa? Varmaankin kysymys on lahjasta.
Tykkäisin rennoista puutarhajuhlista. istuttais puiden ja kukkien keskellä, grillattais ja juotais viiniä, juteltais mukavia ja nautittais mukavasta illasta, ilman juhlapönötystä.
Sama juttu, täysin vieras ajatus, että joku muu järjestäisi.
En ole myöskään sekaantunut aikuisten lasteni juhlajärjestelyihin. Jos on kysytty neuvoa, niin neuvon, mutta muuten pysyn taustalla.