Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!

Vierailija
20.08.2026 |

Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj

Kommentit (1263)

Vierailija
681/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy, kun huomionkipeydellä ei ole mitään rajaa. Olisivat edes kertoneet hoville ennen jenkkilehdistöä ja antaneet hovin tiedottaa, mut ei. Jos mä oisin Will, mulla ois nyt hyvin paha päänsärky. 

Mitä helv se hoville kuuluu jos he muuttavat. Ja mistä tiedetään etteivät ole ilmoittaneet esim Charlesille, meinasitko että Charles olisi tehnyt asiasta virallisen ilmoituksen?

Hoville ei kuulu pätkän vertaa heidän asiansa.

Vierailija
682/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

britanniaan tulvii kumiveneellä mustia...

ja nyt mekhani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero tulossa. Lapset Britteihin isänsä kanssa, Meghan tulee häipymään sieltä. En ikinä usko, että hän suostuisi asumaan Britanniassa lopun elämäänsä.

Ihmettelen, katsoin myyntikuvia tuosa Monteshitistä ja aurinko paistoi ja iso puutarha ja nyt muuttaisi sateeseen ja pimeään Britanniaan jossa kukaan ei tuosta ihmisestä pidä. Todennäköisesti asuu jossain muualla ja piipahtaa vain lasten lomien aikana. Mutta miten on varaa pitää isoa taloa tyhjänä ja asua toisessa maassa samaan aikaan ja mikä järki tällä. Näillä on pakko olla rahoittaja joka tietää että heidän paluunsa Britanniaan aiheutta stressiä ja huolta kuninkaallisille.

Vierailija
684/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy, kun huomionkipeydellä ei ole mitään rajaa. Olisivat edes kertoneet hoville ennen jenkkilehdistöä ja antaneet hovin tiedottaa, mut ei. Jos mä oisin Will, mulla ois nyt hyvin paha päänsärky. 

Eivätpä noiden tavisten puuhat kuulu hoville millään tavalla. 

Vierailija
685/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintecitoa uhkaa mutavyöryt ja odottavat että vakuutus korvaa 

Vierailija
686/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin kohdalla hänen huono markkina-arvonsa näyttelijänä ei suinkaan perustu siihen, että hän on vanha. Hän on yksinkertaisesti huono näyttelijä. 

ja rodullistettu 

Vierailija
687/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia viihtyvätkö vuotta pitempään 

Vierailija
688/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helv se hoville kuuluu jos he muuttavat. Ja mistä tiedetään etteivät ole ilmoittaneet esim Charlesille, meinasitko että Charles olisi tehnyt asiasta virallisen ilmoituksen?

Eikö? Juurihan hovin lähteistä kuului, että pitivät temppua törkeänä. Totta kai se kuuluu, jos yrittävät luikerrella takaisin. No tämän jälkeen ihan turha yrittää. Dianalla rahastavat pari vuotta ja sitten taas keksittävä uusia sirkustemppuja.

Vierailija
689/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain  uutisessa(?) oli että saattavat myydä tuon Monteciton asuntonsa. Ja luulen, että voisivat niin tehdäkin ja jos britannia kyllästyttää niin ainahan M voi Portugaliin mennä. 

Vierailija
690/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Juurihan hovin lähteistä kuului, että pitivät temppua törkeänä. Totta kai se kuuluu, jos yrittävät luikerrella takaisin. No tämän jälkeen ihan turha yrittää. Dianalla rahastavat pari vuotta ja sitten taas keksittävä uusia sirkustemppuja.

Eivät he yritä hoviin takaisin. Hoville tämä asia ei kuulu millään tavalla, eivät he ole muuttamassa edes hovin maille/asuntoon eivätkä tee työtä hoville. Joten ihan turhaan siellä hovi märisee kuka Britanniaan muuttaa.

Vierailija
691/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän hovista kukaan oo kommentoinut mitään, paitsi kuningas, joka on iloinen että näkee yksityisesti lapsenlapsiaan enemmän.  Miten jotkut luulee, että hovi voi määrätä/päättää kuka muuttaa Britteihin.. (eihän se meee niin) 

En mäkään usko, että palaavat edustamaan ja ei niitä huolittaisi takaisin.  Eivätkä ees taida haluta edustamaan(kun se oli niin hirveetä.) 

Vierailija
692/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi hovi edes kommentoi tätä, asiahan ei kuulu millään tavalla heille. Williamin leiristä varmaan TAAS annettu tiedote.

Vierailija
693/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän hovista kukaan oo kommentoinut mitään, paitsi kuningas, joka on iloinen että näkee yksityisesti lapsenlapsiaan enemmän.  Miten jotkut luulee, että hovi voi määrätä/päättää kuka muuttaa Britteihin.. (eihän se meee niin) 

En mäkään usko, että palaavat edustamaan ja ei niitä huolittaisi takaisin.  Eivätkä ees taida haluta edustamaan(kun se oli niin hirveetä.) 

Tämä juuri, Hoville ei asia kuulu jos Harry haluaa muuttaa perheensä kanssa Englantiin esim. lasten koulujen vuoksi. Mutta paskanpuhumimen aloitettiin kyllä samantien lehdistössä.

Vierailija
694/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mekani eronnu jo kerran...

Joo, ero, ei rooleja  ja siis sormus postissa. Ja eikös se ollut avoliitossakin, kun se suhde kokin kanssa päättyi, josta suoraan hotellille ja Harryn kanssa punkkaan. Ja erästä nimitellään patjaksi...

Vierailija
695/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa pian kuulua, kun aletaan miettiä kuka makselee turvatoimet :/ Joku ministeri jo oli antanut lausuntojaan, ja kuinka kansa ei halua maksumiehiksi. Jostain ne rahat on pieraistava, kalliiksi tulee. Maksaako Charles Spencer? Olisi vaihteeksi vaikka sen vuorokin. 

Eiköhän jää kuitenkin isäpapan hoideltavaksi tämäkin. Odottaa vaan saattaa mitä tulee tapahtumaan, kunhan William pääsee päätöksiä tekemään. Kauhean riesan saivat Harryn mukana elätiksi.

Vierailija
696/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he yritä hoviin takaisin. Hoville tämä asia ei kuulu millään tavalla, eivät he ole muuttamassa edes hovin maille/asuntoon eivätkä tee työtä hoville. Joten ihan turhaan siellä hovi märisee kuka Britanniaan muuttaa.

Sä ihan luulet, ettei nämä syväkurkut ole turvallisuusuhka hoville? Totta kai ne on. Suoltavat milloin mitäkin tuubaa, mistä joku suostuu maksamaan. Siksi ne pidetäänkin etäällä. Ja kyllähän hovi ilmoittaa lastenkin syntymästä, vaikkei Beatricekaan hoville töitä tee. Kyllä olisivat tästä muutosta ja koulunkäynnistäkin ilmoittaneet. Mutta ei, sehän piti ilmoittaa jenkkilehtien kautta, niin b-luokan julkikset tekee. 

Vierailija
697/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nää haluaa olla taviksia, niin kai niiltä voisi ottaa prinssit ja herttuattaret pois. Mitä ne niillä tekee?! Ei mitään.

Vierailija
698/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää todellinen syy muuttoon. Ehkä Harryn on ollut pakko lähteä tai halunnut jostain syystä takaisin Englantiin. Meganin on pakko lähteä mukaan, jos haluaa jatkaa Harryn kanssa. Megan ei tule jaksamaan kauan Englantia. Siksi taloa ei myydä. Ehkä lähtevät lasten lomiksi Kaliforniaan. Säälittää Kate. Miten ottaa Meganin paluun? Stressi ei tee hyvää entiselle syöpäsairaalle. Kunpa veljekset voisivat sopia välinsä. Dianankin takia. Mutta William ei luota enää Harryyn. Paljastaa yksityisiä asioita. Williamko häpeää sitä, kun hyökkäsi veljen kimppuun? Niin on käynyt lukemattomille veljeksille. Ei ole iso juttu. 

Vierailija
699/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cathrine tulee olemaan kovilla. Edustustehtävät, lastenkasvatus kuninkaallisiksi ja muutenkin, ero Georgesta koulun takia, terveys ja nyt Harry ja Megan ja Charlesin suhde heihin. Ja myös epävarmuus, milloin Williamista tulee kuningas. Onneksi William suojelee ja on tukena. Ja tietysti perhekin, Middletonit.

Vierailija
700/1263 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti heidän paluunsa ei häiritse Williamia ja Katea  : ))))

Ei taatusti, siitä pitää William huolen. Harry ei veljensä edessä kukkoile, ja pitää akkansa ruodussa.

Todella toivottavaa, varsinkin kun kuningas Charlesilla on jo ikää ja hän on sairastanut vakavan sairauden. Lisäksi joutunut pistämään sekoilijaveljensä Andrewin ruotuun ja ulos kuningashuoneesta. Toivottavasti kuningas saa elää loppuelämänsä rauhassa Harryn ja Meghanin taholta.

Voitko ajatella sitä, että juuri kuningas halusi lähelleen loppuelämäksi myös toisen poikansa perheineen. Olen ikäihminen ja tuli tuokin mieleen, että äskettäisellä vierailulla isä esitti toiveensa pojalleen. Haluaa nähdä useimmin Harryn lapsia kun tietää että elämä voi olla lähellä loppua. Ihan ymmärrän. Ja aina sivistyneet ihmiset osaavat pyytää anteeksi mokiaan kuin myös antaa anteeksi. Kun meillä on vaan tämä yksi elämä, niin miksi pitää katkeroitua loppuiäksi. Anteeksianto molemmin puolin keventää elämää. Tiedän kokemuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi