Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!

Vierailija
20.08.2026 |

Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj

Kommentit (3664)

Vierailija
3401/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se rahoittamista kun iso yksityiskone tuo ne Britanniaan 100 000 euron lennolla tai majoittaa ne tilalleen,ehkä antanut marklelle jo businesoppia kun tämä velottaa kolmesta 12 dollarin purnukasta 42 euroa jos ne ostetaan sarjassa😂

Sussexit maksoivat sen lennon itse. Brittilehdet kirjoittavat koko ajan ristiriitaista omaa agendaansa, joka perustuu pelkästään rahaan, rahaan ja toistetaan rahaan..

Sinäkö tiedät paremmin kuin 30 mediaa? 😆

Ei sitä missään ole sanottu, että Wace maksoi lennon, vaan auttanut yleisemmin organisoimaan muuttoa. Harryn pitkäaikainen hyvä ystävä kun on, ja myös Meghanin. Meghanin hyvä ystävä taas on Wacen eksä, joka auttoi Sussexien häiden jälkeen Meghanin tutustuttamista piireihin ja muutenkin brittitouhuihin.

Tänään taas oli lehdessä, että Walesit maksoivat lennon itse, Wace oli ainoastaan auttanut järjestelyissä.

Vierailija
3402/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukkamegin ja Häsläharryn elämä on kuin koomista tosi-tv:tä. Ja entistä hauskempaa siitä tekee se, että he itse pitävät itseään jotenkin vakavastiotettavina. 

Mitä he ovat nyt tehneet?

Mitäpä luulet. Sekoilleet usealla mantereella ja sekoilu senkun jatkuu.

Kerrotko jonkun sekoilun, kiinnostaa. Vai onko sekoilu sitä että katsoi väärällä lailla jotakuta tai piti kättä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukkamegin ja Häsläharryn elämä on kuin koomista tosi-tv:tä. Ja entistä hauskempaa siitä tekee se, että he itse pitävät itseään jotenkin vakavastiotettavina. 

No kerro nyt jotain tästä jatkuvasta sekoilusta vaikka. Minä en ihan oikeasti tiedä.

Vierailija
3404/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon 60 miljoonaa repäisit? Muistan vain silloin 2020, kun jossain lehdessä oli heidän omaisuus laskettuna ja Meghan oli heistä rikkaampi, olisikohan ollut heillä jotain 10 miljoonaa yhteensä ja laskettiin, että heidän elintyylillään (miten siis elivät tuolloin) se olisi käytetty jo vuodessa tai kahdessa. Ihmettelen myös, miksi Harry julkisesti nurisi silloin ja nurisee edelleen näistä suojeluasioista, jos hänellä olisi varaa maksaa se itse.

Voi tuhannen tulimmaista. Eikö vieläkään ole selvää kaikille, että Harry on tarjoutunut joka käänteessä maksamaan turvapalvelut itse, mutta kun se ei käy Briteissä. 

No kun se haluaa Met Policen eikä Met Policea saa rahalla. 

Et sinä kyllä paljon ole tätä keissiä seurannut. 

Vierailija
3405/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camilla kuulemma team catherinessa. Ei halua marklea hoviin. Älykäs nainen. 

Minä taas luin brittipalstoilta että Camilla ei voi sietää Katea, ja tämä vaikuttaa Charlesin ja Williamin väleihin, mistä seurauksena Harry on pyydetty kotiin apuun.

Eihän Camilla  ole ikinä tykännyt Katista.... vastaavasti Viljami inhoaa Camillan lapsia. 🤭

Camilla häipyy kuvioista aika pian, ikää on jo, ja jos jää leskeksi, niin suu on supussa kokonaan. Armopaloja saa, jos osaa olla. Parempi vaan vetäytyä sinne omaan torppaansa lueskelemaan, ei ole mikään este tai kiusa Waleseille.

Johan Camilla  on ajat sitten vetäytynyt sinne ryyppäämään.  On vain yleisön takia tilaisuuksissa kunkun mukana.  😅

Harry on ryypännyt 6 vuotta monteshitissä ajankulukseen. Naama ihan punainen koko ajan.

Punainen naama on myös Charlesilla ja Williamilla.

Lähinnä kun häpeävät harrya.

Ainahan Charlesilla ja Willylla naama rusottaa. Meinaatko, että ajattelevat joka sekunti Harrya?

Vierailija
3406/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se rahoittamista kun iso yksityiskone tuo ne Britanniaan 100 000 euron lennolla tai majoittaa ne tilalleen,ehkä antanut marklelle jo businesoppia kun tämä velottaa kolmesta 12 dollarin purnukasta 42 euroa jos ne ostetaan sarjassa😂

Sussexit maksoivat sen lennon itse. Brittilehdet kirjoittavat koko ajan ristiriitaista omaa agendaansa, joka perustuu pelkästään rahaan, rahaan ja toistetaan rahaan..

Ei sitä missään ole sanottu, että Wace maksoi lennon, vaan auttanut yleisemmin organisoimaan muuttoa. Harryn pitkäaikainen hyvä ystävä kun on, ja myös Meghanin. Meghanin hyvä ystävä taas on Wacen eksä, joka auttoi Sussexien häiden jälkeen Meghanin tutustuttamista piireihin ja muutenkin brittitouhuihin.

Tänään taas oli lehdessä, että Walesit maksoivat lennon itse, Wace oli ainoastaan auttanut järjestelyissä.

Mutta eihän brittilehtiä saanut uskoa. 🤔

Vierailija
3407/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britit ovat osuneesti sanoneet, että parasta sussexin pariskunnassa on selät, jotka loittonevat mahdollisimman kauas. 

Ei kaikki britit. Osa on iloinen Harryn paluusta ja odottanut tätä. 

Kokonaiset 2 %

Ei määrä vaan laatu on tärkeää.

Mikä laatu? Istuvat kumminkin vankilassa nämä kaksi prosenttia. 

Vierailija
3408/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walesitko sen maksoivatkin? Ei sentään Sussexit.

Vierailija
3409/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon 60 miljoonaa repäisit? Muistan vain silloin 2020, kun jossain lehdessä oli heidän omaisuus laskettuna ja Meghan oli heistä rikkaampi, olisikohan ollut heillä jotain 10 miljoonaa yhteensä ja laskettiin, että heidän elintyylillään (miten siis elivät tuolloin) se olisi käytetty jo vuodessa tai kahdessa. Ihmettelen myös, miksi Harry julkisesti nurisi silloin ja nurisee edelleen näistä suojeluasioista, jos hänellä olisi varaa maksaa se itse.

Voi tuhannen tulimmaista. Eikö vieläkään ole selvää kaikille, että Harry on tarjoutunut joka käänteessä maksamaan turvapalvelut itse, mutta kun se ei käy Briteissä. 

Harry olisi ihan omat turvamiehet maksanut, mutta se ei käynyt, kun aseistettuja turvamiehiä ei saa Briteissä olla. Lontoon entinen apulaispoliisipäällikkö sanoi, ettei aseettomista ole mitään turvaa sen tason uhkailuihin mitä Sussex-perheeseen kohdistuu. Waleseilla lisätään koko ajan turvapuolta, ja myös heihin kohdistui vakavia uhkauksia. Hulluja nuo britit.

Vierailija
3410/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on toki omat käsityksensä mutta mielenkiintoista on miten ja mistä ne muodostuvat. Kun voivat olla täysin vastakkaiset. Itse en näe häntä laiskan, suorittajana enkä epävarmana. Minusta hän on ahkera, ei suorittaja eikä lainkaan epävarma, ihan on homma hallussa hänellä. Vaimollansa myös. Joku ihmetteli ja ilkkui pianonsoittoa, kiva juttuhan se oli eikä Catherine (eikä kukaan muukaan) ole itseään esitellyt konserttipianistina, suuren luokan mestarina missään muussakaan asiassa; eikö hänellä saisi olla harrastuksia jos hän ei ole niissä maailman paras tai ainakin huippuhyvä? Hän näyttää mukavasti esimerkkiä muille miten voi saada iloa kun tekee itselleen mieluisia asioita.

Emme me kaikki voi olla menestyneitä filmitähtiä tai huippumalleja mailin pituisilla jaloilla ;D

Niinpä. Pianonsoitto on hyvä harrastus. On jotain millä tyhjät päivänsä täyttää. 

Niin, mutta millä Harry nykyään päivänsä täyttää? Se ei osaa soittaa edes huuliharppua. Kerropas tämä, niin pysyt ketjun aiheessakin. Älä hae Catherinesta mitään tukea, hänellä on kaikki ihan hyvin, pimputtelee mitä haluaa, ja voi vaikka vetää karaokeakin.

Mistäs sinä tiedät mitä Harry osaa soittaa. Se että hän ei mene ja kuvaa itseään pimputtamassa pianoa ei tarkoita etteikö hän osaisi soittaa mitään. 
Harryn ei tarvi kertoa omista töistään kenellekkään jos ei halua, hän ei elele veronmaksajien rahoilla.

Mistä sinä tiedät mitä sillä on rahaa ja kuka sitä tulevaisuudessa elättää? Kaikki viritykset on flopanneet. Ei tullut Ameriiikan valloitusta.

Jos kertoo harrastavansa ja harjoittelevansa pianonsoittoa, ei se ole sama asia kuin kertoa olevansa loistava pianisti. Tee nyt tämä itsellesi kateudessasi selväksi. Harry on täyslahjaton, vaikka suu vaahdossa puhua osaakin. Mutta jos sieltä tulee pelkästään täyttä paskaa, äiti-itkun purskausten lomassa, niin kannattaisi ehkä opetella vaikka sitä pianonsoittoakin.

Kuvitellaan nyt hetki, että Meghan olisi kolmasluokkalaisen tasoinen pianisti. Ja kuvitellaan, että hän änkeäisi Euroviisujen alkuvideolle soittamaan pianoa ilman ääniä laahuksellisessa iltapuvussa tuulikone tukkaa heilutellen.

Koko maailma olisi yhtä mieltä siitä, että soittelijan itserakkauden määrälle vetäisi vertoja ainoastaan katsojien myötähäpeän määrä. Ei se Katen tekemänä yhtään paremmalta näytä.

Jaahas, helmiä sioille, mutta menköön...

Britannia toimi Ukrainan sijasta euroviisujen virallisena isäntämaana. Syyt tietävät varmaan kaikki?

Lyhyt pianomelodia kuului kunnianosoituksena ja osana ukrainalaisen Kalush Orchestran esittämään voittokappaleeseen "Stefania".

Catherine osoitti kunniaa Ukrainalle ja halusi tehdä sen noin. Hieno teko. Hän edustaa monarkiaa parhaimmillaan, ei mikään Markle, jota et voi verrata missään lajissa Walesin prinsessaan.

Meghan Markle sai jo esiintyä hieromassa molemmin käsin mahaansa Royal Albert hallin lavalla.

Siis tyynyä hieroi. Ei siinä mitään, ihan hienosti hierottu, tyyny tykkäsi. 

Vierailija
3411/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walesitko sen maksoivatkin? Ei sentään Sussexit.

Sussexit joo, ajatusvirhe. Kiitos.

Vierailija
3412/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry olisi ihan omat turvamiehet maksanut, mutta se ei käynyt, kun aseistettuja turvamiehiä ei saa Briteissä olla. Lontoon entinen apulaispoliisipäällikkö sanoi, ettei aseettomista ole mitään turvaa sen tason uhkailuihin mitä Sussex-perheeseen kohdistuu. Waleseilla lisätään koko ajan turvapuolta, ja myös heihin kohdistui vakavia uhkauksia. Hulluja nuo britit.

Ja taas entinen poliipäällikkö splurttailee julkisuudessa. Hohhoijaa. No, mitä se nykyinen sanoo, sehän se on tärkeämpi ihminen tässä tapauksessa? Kerro se nyt vielä. 

Vierailija
3413/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, tämä olikin vastaus sille edelliselle, joka kertoi 30 median kirjoittaneen, ettei Sussexit maksaneet itse.

Vierailija
3414/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camilla kuulemma team catherinessa. Ei halua marklea hoviin. Älykäs nainen. 

Minä taas luin brittipalstoilta että Camilla ei voi sietää Katea, ja tämä vaikuttaa Charlesin ja Williamin väleihin, mistä seurauksena Harry on pyydetty kotiin apuun.

Eihän Camilla  ole ikinä tykännyt Katista.... vastaavasti Viljami inhoaa Camillan lapsia. 🤭

Camilla häipyy kuvioista aika pian, ikää on jo, ja jos jää leskeksi, niin suu on supussa kokonaan. Armopaloja saa, jos osaa olla. Parempi vaan vetäytyä sinne omaan torppaansa lueskelemaan, ei ole mikään este tai kiusa Waleseille.

Johan Camilla  on ajat sitten vetäytynyt sinne ryyppäämään.  On vain yleisön takia tilaisuuksissa kunkun mukana.  😅

Harry on ryypännyt 6 vuotta monteshitissä ajankulukseen. Naama ihan punainen koko ajan.

Punainen naama on myös Charlesilla ja Williamilla.

Britit ovat punakoita muutenkin. 

Vierailija
3415/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksoivatko vai eivät, ja kuka on nähnyt tositteen maksusta? 

Vierailija
3416/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma etteivät ajattele lapsiaan. Jos eivät saa tarpeellista suojelua edes rahalla, miksi ihmeessä tuovat lapsensa britteihin. Terve vanhempi ei edes toisi. Tai sitten uhka ei edes ole todellinen.

Vierailija
3417/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas entinen poliipäällikkö splurttailee julkisuudessa. Hohhoijaa. No, mitä se nykyinen sanoo, sehän se on tärkeämpi ihminen tässä tapauksessa? Kerro se nyt vielä. 

Kyse on siitä, että nyt kun on eläkkeellä voi kertoa totuuden. Sanoi kyllä itsekin, että päättävässä asemassa ollessaan joutui miettimään rahapuolta ja niin joutuu nykyinenkin, mutta se ei poista Sussexeihin kohdistuvaa uhkaa. Sen takia turvajuttua mietitään uudestaan.

Vierailija
3418/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, tämä olikin vastaus sille edelliselle, joka kertoi 30 median kirjoittaneen, ettei Sussexit maksaneet itse.

Tee haku ja ylläty. Ian Wace maksoi, kuten heinäkuusen lomamatkankin. 

Vierailija
3419/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli maksoivatko vai eivät, ja kuka on nähnyt tositteen maksusta? 

Sinähän et sitä tunnustaisi vihassasi vaikka semmoinen kuitti läväytettäisiin otsaasi.

Vierailija
3420/3664 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko jonkun sekoilun, kiinnostaa. Vai onko sekoilu sitä että katsoi väärällä lailla jotakuta tai piti kättä väärin.

No vaikkapa teki dokkarin, jonka puheita myöhemmin pyörsi ja pilkkaa kuningatarta, kertoi kirjassa miten juttelee wc-pöntöille ja vetää sieniä. Tekee miljoona diilejä jotka raukeaa hetkeä myöhemmin. Hankkii vaikutusvaltaisia ystäviä vain huomatakseen, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Haukkuu britannian, mutta tuleekin takaisin. Pummaa kavereilta eikä maksa takaisin, nostaa oikeudenkäyntejä mutta häviää, käy hyväntekeväisyyden nimissä pällistelemässä ihmisten palaneita koteja, koristelee valmispullia kukilla ja yrittää esittää kokkia. Miten pitkän listan sää haluat? Täyttä komediaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan