Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?

Vierailija
19.08.2026 |

Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?

Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen. 

Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia. 

Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.

Kommentit (263)

Vierailija
21/263 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pääset eroon kun poistut palstalta. 

Vierailija
22/263 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjautuminen pankkitunnuksilla käyttöön ja sassiin! 

Yritin tässä taannoin kysellä mitä mieltä käyttäjät on tulevaisuuden näkymistä, mutta ketju poistui aina ennen kuin ehdin lukea vastauksia. Siis pelkän häiriköinnin takia poistatettiin, koska aihe oli asiallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/263 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tunnistautuminen pankkitunnuksilla pakolliseksi. Sillon ihmisen on pakko ottaa vastuuta sanomisistaan jos haluaa nukkua yönsä rauhassa.

Vierailija
24/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tunnistautuminen pankkitunnuksilla pakolliseksi. Sillon ihmisen on pakko ottaa vastuuta sanomisistaan jos haluaa nukkua yönsä rauhassa.

Tuo pankkitunnuksilla tunnistautuminen varmasti toimisi. Tällä hetkellä ihmisten ei tarvitse ottaa sanomisistaan mitään sen kummempaa vastuuta ja se näkyy myös kommenttien tasossa.

Vierailija
25/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen siitä, että aloitukseni on herättänyt keskustelua. 51 viestiä on ihan mukava määrä. Myös 58 yläpeukutusta lämmittää mieltäni kovasti.

Itse en ole tohtinut noita viestejä lukemaan. Herkkänä ja tunteellisena ihmisenä minulla menee helposti tunteisiin sellaiset kirjoittelut, jotka koen loukkaavina joko itseäni tai toisia kohtaan. Ja täällä kun ei ikinä voi tietää, millaisia viestejä toiset kirjoittavat. Päästän siis itseni paljon vähemmällä, kun en lue niitä ollenkaan. 

En tehnyt tätä aloitusta saadakseni vastauksia vaan saadakseni asiani ilmaistua ja nostaakseni esille niitä asiattomia avauksia, joita tällä palstalla on tehty. Ehkä joku voi sitä kautta ottaa opikseen, kun seuraavan kerran tekee aloituksia ihan niin kuin itsekin olen ottanut.

Lopuksi toivotan tasapuolisesti teille kaikille oikein hyvää alkanutta viikkoa ja alkavaa syksyä. Nauttikaa elämästä ja olkaa onnellisia juuri sellaisina kuin olette.

Itse ikävä kyllä oppinut ottamaan kaiken haukkumisen ja kritiikin itseeni. Oppinut vielä hakemaan sitä mikä sopii minun tilanteessa pistämään minua alemmas. Ns vahvistamaan omat "loogiset" päätökset mitä olen itsestäni luonut.

Vierailija
26/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen siitä, että aloitukseni on herättänyt keskustelua. 51 viestiä on ihan mukava määrä. Myös 58 yläpeukutusta lämmittää mieltäni kovasti.

Itse en ole tohtinut noita viestejä lukemaan. Herkkänä ja tunteellisena ihmisenä minulla menee helposti tunteisiin sellaiset kirjoittelut, jotka koen loukkaavina joko itseäni tai toisia kohtaan. Ja täällä kun ei ikinä voi tietää, millaisia viestejä toiset kirjoittavat. Päästän siis itseni paljon vähemmällä, kun en lue niitä ollenkaan. 

En tehnyt tätä aloitusta saadakseni vastauksia vaan saadakseni asiani ilmaistua ja nostaakseni esille niitä asiattomia avauksia, joita tällä palstalla on tehty. Ehkä joku voi sitä kautta ottaa opikseen, kun seuraavan kerran tekee aloituksia ihan niin kuin itsekin olen ottanut.

Lopuksi toivotan tasapuolisesti teille kaikille oikein hyvää alkanutta viikkoa ja alkavaa syksyä. Nauttikaa elämästä ja olkaa onnellisia juuri sellaisina kuin olette.

Itse ikävä kyllä oppinut ottamaan kaiken haukkumisen ja kritiikin itseeni. Oppinut vielä hakemaan sitä mikä sopii minun tilanteessa pistämään minua alemmas. Ns vahvistamaan omat "loogiset" päätökset mitä olen itsestäni luonut.

Ei siinä ole mitään ikävää...

Vierailija
27/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköt ovat trolleja joiden tarkoitus on täällä ainoastaan härnätä ja kiusata ihmisiä, ovat tyytyväisiä ,nauttivat kun heille vastataan. Tosi onnetonta porukkaa.

Vierailija
28/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo työtön sitä, työtön tätä -aloitukset on trollitehtaan vastakkainasettelua. Haluavat saada suomalaiset riitelemään. Ja yllättävän hyvin näyttää toimivan. Paras tapa näitä vastaan on vaan poistattaa ne. Ei kannata kommentoida mitään.

Vierailija
29/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluita ei pidä poistaa tai poistattaa sen takia, että joku on eri mieltä jostain. Keskusteluja pitää poistaa vain epäasiallisen kielenkäytön tai palstan sääntöjen rikkomisen takia.

Juuri niin olen toiminutkin. 

Vierailija
30/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku poistattaa aloituksia koska ei ole samaa mieltä. Missä ihmeessä on sananvapaus tässä maassa. 

Olen poistattanut aloituksia vain ja ainoastaan asiattoman kielenkäytön takia enkä siksi, että toinen on kanssani eri mieltä. Ja sananvapaus on Suomessa tosi hyvällä tasolla. Asiallisen kielenkäytön korostaminen ei ole mitään sananvapauden rajoittamista vaan päinvastoin se on aidon sananvapauden edistämistä. 

Vierailija
31/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkasin pitkään työttömänä olleen työttömän 45v  miehen joka oli tuttu kaveri. Se on ahkera hyvä työntekijä joka tehnyt  minulle vuoden töitä. Olen maahantuonti alalla ja toimitan tavaraa suomessa ja Ruotsissa kauppoihin. Eli ajamista on paljon että tavaraa liikkuu. Palkka voi olla 3500-5500 netto.  Olisin palkannnut nuoria mutta myös mutta ei ne jaksaaneet kuin pari päivää ja kaksi katosi eikä ne tullut enää töihin eikä ne ilmoittaneet mitään. Heti kun vähän joutuu kantamaan jotain tavaraa niin nuoriso ei jaksa. Varastotöissä joutuu lastaamaan tavaraa itse autoon tai rekkaan. Tää tuttu kaveri tienannut vuodessa 50000 euroa helposti.  

Vierailija
32/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvafoorumi on nykyisellään liian toimiva paikka trollailuun niin että se houkuttelee tänne niitä luusereita jotka haluavat purkaa pahaa oloa ja ehkä jopa yrittävät saada kontaktia muihin ihmisiin vaikka sitten ärsyttämällä. Ja täällä saa aina reaktion, ja kokee olevansa olemassa.

Ja osa näistä työttömiä yms haukkuvista voi olla ihan oikeitakin trolleja, osa ehkä sellaisia jotka eivät edes tiedä kenen palkkalistoilla ovat. 

Tuo itänaapuri tuolla tukee Euroopassa äärioikeistoa ja heillä on halua sotkea myös Suomen asioita. Ja heillä on siihen kaikki keinot käytössä, lähtien juurikin sometrollailusta. Ei pelkkiä tuhopolttoja ja kaapelinkatkomisia ja ydinaseilla uhkailua.

Vierailija
33/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvafoorumi on nykyisellään liian toimiva paikka trollailuun niin että se houkuttelee tänne niitä luusereita jotka haluavat purkaa pahaa oloa ja ehkä jopa yrittävät saada kontaktia muihin ihmisiin vaikka sitten ärsyttämällä. Ja täällä saa aina reaktion, ja kokee olevansa olemassa.

Ja osa näistä työttömiä yms haukkuvista voi olla ihan oikeitakin trolleja, osa ehkä sellaisia jotka eivät edes tiedä kenen palkkalistoilla ovat. 

Tuo itänaapuri tuolla tukee Euroopassa äärioikeistoa ja heillä on halua sotkea myös Suomen asioita. Ja heillä on siihen kaikki keinot käytössä, lähtien juurikin sometrollailusta. Ei pelkkiä tuhopolttoja ja kaapelinkatkomisia ja ydinaseilla uhkailua.

Tehokkainta trollien kanssa toimiessa olis jättää ne täysin huomiotta ja ilmiantaa vaan koko ketju. Sillä reaktiotahan ne haluavat.

Mutta täällä se on tietysti vaikeaa koska käyttäjiä on paljon.

Joissain tapauksissa trollien vääriä väitteitä on pakko oikoa ettei väärä tieto leviä, mut täällä paras tapa olisi varmaan vain se ignooraus ja poisto. 

Kaikki tietävät muutenkin että suuri osa aloituksista on vitsitasoa joten kommenttien sisältöä ei varmaan oteta samalla tavalla todesta kuin jossain muualla ehkä otettaisiin.

Vierailija
34/263 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä pääset eroon kun poistut palstalta. 

Poistun oikein mielelläni täältä kaikkien teidän käyttäytymiskyvyttömien häiriköiden seasta. Niin pitkään, kun koko tällä palstalla on yksikin käyttäytymiskyvytön häirikkö, niin tätä palstaa ei ole tarkoitettu minulle. Siihen asti olen liian älykäs, mukava ja hyväntahtoinen tälle palstalle. Olen liian hyvä kaikille teille ilkimyksille.

Vierailija
35/263 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku poistattaa aloituksia koska ei ole samaa mieltä. Missä ihmeessä on sananvapaus tässä maassa. 

Olen poistattanut aloituksia vain ja ainoastaan asiattoman kielenkäytön takia enkä siksi, että toinen on kanssani eri mieltä. Ja sananvapaus on Suomessa tosi hyvällä tasolla. Asiallisen kielenkäytön korostaminen ei ole mitään sananvapauden rajoittamista vaan päinvastoin se on aidon sananvapauden edistämistä. 

Millähän perusteella jotkut pari häirikköä on alapeukuttanut tällekin täysin asialliselle kommentilleni? Taidatte olla niitä samoja häiriköitä, jotka ovat täällä aukoneet päätänsä. 

Vierailija
36/263 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella joku häirikkö on alapeukuttanut tällekin hyväntahtoiselle kommentilleni? Olisi mielenkiintoista kuulla tuon häirikön perusteet tuolle alapeukutukselle. Mutta eihän hän osaa sitä mitenkään perustella. Hänkin on niitä ilkimyksiä, jotka tykkäävät aukoa toisille päätänsä ja pahoittaa toisen mielen viestin sisällöstä huolimatta.

Vierailija
37/263 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. "

Muka kenkää saaneet tai ikänsä työttömät olisivat USEIN parempia kuin ammattilaiset.

Tämä on niin paksua perustelematonta paskaa että aloituksesi joutakoot poistettavaksi.

Vierailija
38/263 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka haluaisitte tänne kirjautumisen, netti on täynnä alustoja joihin pitää kirjautua, miksi ette itse mene niille? Sillähän pääsisitte tämän alustan ongelmista eroon.

Mistä ongelmista?

Vierailija
39/263 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkujat ovat korruptoituneita ja hyvin vahvasti kuplautuneita poliitikkoja, jotka eivät voi ymmärtäå kuinka joku ei hae juuri heidän puoluetoimistoonsa/valtiolle/politiikkaan töihin.  He eivät kykene käsittämään, että maailmassa on muitakin ammatteja kuin heidän omansa. 

Vierailija
40/263 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen saa laittaa aloituksia ja viestejä poistoon ihan oman harkintansa mukaan niiden sisällön perusteella. Ylläpidolla on vastuu siitä, poistetaanko ne vai ei.

Nuo aloituksessani mainitsemat toisten tekemät avaukset poistettiin, koska niissä käytettiin asiatonta ja loukkaavaa kieltä toisista ihmisistä. Kyse ei ole mielipiteistä vaan kielenkäytöstä. Toisten kutsuminen laiskoiksi ja toisten muunkinlainen vähättely on aina asiatonta ja sääntöjenvastaista oli kohteena työttömät tai ketkä tahansa ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi