Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?
Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?
Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen.
Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia.
Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin työttömyydestä tuli rikos?
Tätä minäkin aina ihmettelen. Naiset niin kiinnostuneita ennen kuin paljastuu että olen työtön.
Kyllä. Tuo kysyjä voi käydä kysymässä ex vaimoltani, että miksi hän alkoi valittaa että silloinen pitkittynyt työttömyyteni romuttaa meidän perheen elintason?
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä ennenkin ja viestini on aina poistettu, toki sitä ennen se on saanut kymmeniä alapeukkuja. Eli: kirjoitin yhdenvertaisuusvaltuutetulle kevättalvella 2026 siitä, kuinka Sanoma Oy rikkoo lakia siltä osin, ettei se tee aktiivisesti mitään torjuakseen vihapuhetta tällä foorumilla. Yllätyksekseni asia otettiin vakavasti, sitä tutkittiin muutaman kuukauden ajan, jonka aikana annoin lisätietoja kuvakaappauksina. Kesän aikana sain viestin, että Sanoma Oy on saanut huomautuksen yhdenvertaisuusvaltuutetulta. Ja se siitä. Tämäkin poistunee ennen kuin kello lyö 23:00.
Ketä tänne jäisi jos häiriköt ja töryn kirjoittajat ajettaisi pois? Sama kuin että ajettaisi alkoholistit pois baareista.
Kirjautumispakko auttaisi vähän...
Sinä välität että työttömät ovat usein parempia työntekijöitä kuin jo työssä olevat.
Nyt puhut p@skaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP ei vain ohittanut noita ketjuja tai koko tätä sivustoa?
Sun mielestäsi tänne pitää saada kirjoittaa mitä tahansa törkyä, niinkö?
Ehdottomasti
Voit mennä ylikselle törkyilemään.
Maksullinen nykyään siksi tulivat tänne
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä ennenkin ja viestini on aina poistettu, toki sitä ennen se on saanut kymmeniä alapeukkuja. Eli: kirjoitin yhdenvertaisuusvaltuutetulle kevättalvella 2026 siitä, kuinka Sanoma Oy rikkoo lakia siltä osin, ettei se tee aktiivisesti mitään torjuakseen vihapuhetta tällä foorumilla. Yllätyksekseni asia otettiin vakavasti, sitä tutkittiin muutaman kuukauden ajan, jonka aikana annoin lisätietoja kuvakaappauksina. Kesän aikana sain viestin, että Sanoma Oy on saanut huomautuksen yhdenvertaisuusvaltuutetulta. Ja se siitä. Tämäkin poistunee ennen kuin kello lyö 23:00.
Ketä tänne jäisi jos häiriköt ja töryn kirjoittajat ajettaisi pois? Sama kuin että ajettaisi alkoholistit pois baareista.
Järkevät kirjoittajat voisivat tulla takaisin. Niinhän siinä on käynyt, heitäkin oli ennen enemmän ja moni lähti pois, koska häiriköt veivät suurimman osan tilasta ja sitä myötä rappeuttivat palstan. Ei täällä ollut aina tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP ei vain ohittanut noita ketjuja tai koko tätä sivustoa?
Sun mielestäsi tänne pitää saada kirjoittaa mitä tahansa törkyä, niinkö?
Ehdottomasti
Voit mennä ylikselle törkyilemään.
Maksullinen nykyään siksi tulivat tänne
-eri
Ei se ole maksullinen. Siellä on evästepakko, VPN:ää ei voi käyttää. Voit itse käydä siellä havaitsemassa, ettei se ole maksullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin työttömyydestä tuli rikos?
Tätä minäkin aina ihmettelen. Naiset niin kiinnostuneita ennen kuin paljastuu että olen työtön.
Kyllä. Tuo kysyjä voi käydä kysymässä ex vaimoltani, että miksi hän alkoi valittaa että silloinen pitkittynyt työttömyyteni romuttaa meidän perheen elintason?
naiset voisi miettiä miksi työtön on arvoton paskaläjä jos haluaa parisuhdetta, mutta kaikessa muussa yhteydessä se muutuu ihanan arvokkaaksi yhteiskunnan jäseneksi jota ei voi kritisoida.
Älä anna mulle ideoita.